Nyheter MDTV Forum Om Doner

Wara saken . PST får ny sjef og Jøran Kallmyr er ny justisminister

Hvem startet brannen i Waras bil ?
Artikler som er ment til refleksjon.
Frp er blitt skremt av tall som viser en kraftig vekst i antall ikke-vestlige innvandrere til Norge fram mot 2060. Nå vil partitopper lære av danskene.
Nå reiser han sammen med nestleder Sylvi Listhaug til Danmark, som er langt hardere i klypa i innvandringspolitikken

The Alliance for Global Justice (AFGJ, sometimes styled AfGJ) is an organizing group that serves as a fiscal sponsor to numerous left-wing initiatives, among them Refuse Fascism,
AfGJ has received funding from a number of left-wing philanthropies, including the Tides Foundation, George Soros’s Open Society Foundations,
http://archive.discoverthenetworks.org/printgroupProfile.asp?grpid=7230
Refuse Fascism is an organization formed in December 2016 to oppose the presidency of Donald Trump. It operates out of Revolution Books in Harlem, New York, and receives funding the the Alliance for Global Justice.

Artikkel på siden :
You Can’t Vote Out Fascism – It Must Be Driven From Power
Igjen må jeg minne om at kanskje det er noen som definerer Frp som facister, men det med facist stemplingen er jo bare en taktikk .

Jusprofessor: – Ikke lett for Wara å vende tilbake som justisminister

Wara fikk to ukers permisjon

VG har fått innsyn i brevet der Wara innvilges permisjon i to uker «på grunn av private hendelser».

Innen neste fredag må den permitterte justisministeren Tor Mikkel Wara (Frp) og statsminister Erna Solberg (H) avklare hans fremtid i regjeringen.
Tor Mikkel Wara (54) er for tida permitert justisminister på ubestemt tid. Det skjedde i statsråd fredag som følge av siktelsen mot samboeren.

Nå har jeg gravd nok for i dag.
Merkelig hvor stille det ble omkring disse kommentarene mine.

The show must go on, som Johnny sier.

“Connect the dots” fortsettelse.
AP inn og ber Solberg beklage

Fra før har vi også VG artikkelen av 25 mars : “Fant bevis i bagasjerommet.”
Minner om PST sin oppførsel i overvåkings saken rundt Stortinget, med de falske basestasjonene avslørt av Aftenposten.
Noen som har noen innspill ?

Benedicte Bjørnland går av. Hans Sverre Sjøvold, Oslos politimester blir utnevnt til ny PST-sjef .
Endringer i regjeringen
Jøran Kallmyr fra Frp er nå utnevnt som ny justisminister Wikipedia er oppdatert .

Jeg vil bare være flue på veggen i det Bertheussen-Wara’ske hjem og høre samen skjelle ut ho der hællvetes slingrefetta Laila; høre han be ho førr sylsailte, brennheite Tykjes hællvete om å træ gottborra ned over hauet på seg sjøl, og så kan ho bærre sett der i mørten - du fikk med dæ at det var JUSTISMINISTER æ liksom var, Laila?! No ska du steike meg førr hællvete tell ho Betty Ford og tørke grundig opp, Laila!! Aaaarrgh!!