Nyheter MDTV Forum Om Doner

Voldsomme demonstrasjoner mot portforbudet i flere nederlandske byer

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/voldsomme-demonstrasjoner-mot-portforbudet-i-flere-nederlandske-byer/

I Eindhoven og Amsterdam har ulovlige demonstrasjoner mot koronatiltakene resultert i voldelige konfrontasjoner mellom demonstranter og politiet, skriver avisa de Volkskrant. Protestene er rettet mot det portforbudet som den nederlandske regjeringa har vedtatt. Det brøt ut vold i andre byer før og etter portforbudet. Her er et utdrag av hva avisa skriver om hendelsene: Politimester…

3 Likes

Portforbud er totalt ubrukelig for å stoppe smitte men totalt ødeleggende for friheten… Det vi ser er i praksis en erklering om borgerkrig mot sitt eget folk og folket reagerer med samme mynt tilbake. Dette er 3 verdenskrig folket mot globalistiske fascister i hele den vestlige verden. Hvis vi skal få friheten tilbake så må makthaverne som nå har kuppet makten fjernes.

4 Likes

Jeg tilhører en reell risikogruppe. Tar immunundertrykkende medisiner, og er absolutt i faresonen for å dø om jeg skulle bli Corona smittet.

Men…

Hverken jeg eller andre risikopasienter blir reddet av at land stenges ned, og at det store flertallet av sunne friske mennesker slavebindes av et gjennomkorrupt globalstvelde.

Derfor gleder det meg når jeg ser mennesker fra alle sosiale lag kjempe for sine demokratiske grunnrettigheter , uansett om de er på høyre eller venstre fløy politisk.

7 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.