Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Målet er å fremme rasistisk hatpropaganda, for å rekruttere nye terrorister, ja.

Her har du rett.
Jeg kan dokumentere at dette arbeidet pågår, blandt annet via New group of world servers, som sier dette selv på nettsiden “Institute of planetary synthesis.”

Man kan se at de har et samarbeid med FN, og jobber innefor mange felt.
Sjekk denne oversikts plansjen :
http://www.ipsgeneva.com/en/ngws/new-group-of-world-servers

Det med at det kommer en ny religion, blir sagt her på youtube :
"The New Group of World Servers in the Final Years of the Forerunner " De møtes fra ulike deler av verden via nettet.

Her skriver denne gruppen selv, en gruppe om bygger mye på Alice Baileys boker, New age, og som forøvrig er ukjent for de fleste :

“Religion
One world religion, interfaith, Buddhism, christianity, hinduism, islam, judaism, taoism, confucianism, native peoples’ religions”
http://www.ipsgeneva.com/en/directory/the-10-seed-group-directory

1 Like

Men en liten pussling som deg har ikke noe ute i gatene med gutta boys å gjøre. Blir keyboardwarrior du :wink:

Så kan du bruke kveldene til å besudle en familie tragedie. Velte deg i deres elendighet. Bruke den for alt den er verdt.

Du er et eget lite kryp du (spytter på bakken i ren vemmelse)

Men jeg er ikke nazist, så jeg kan ikke bli med i Nordfront og om Manshaus hadde vært medlem, hadde vi hørt det.

Ditt motbydelige kryp. Vil du aldri slutte å trekke denne familien gjennom søla? Er de gjenlevende alle nazier som fortjener din straff?

I Norge har vi vært heldige og unngått islamsk terror, men mange andre land har ikke vært så heldige, og et islamsk terrorangrep mot Norge vil helt sikker komme en gang i framtiden. Terrorisme globalt utføres stort sett av muslimer, og dette må selvfølgelig PST ta hensyn til!
Og, hvis du påstår at folkene i PST er nazister kan du ikke vente å bli tatt alvorlig. :wink:

Det jeg gjør, er å si stopp for at den typen rasistisk hatpropaganda som blir formidla her, skal bli fortsette å bli formidla uimotsagt, og bidra til å rekruttere nye Philipper. Det at du angriper meg, og ikke han som sprer retorikk til støtte for 22. juli, forteller alt om hvor du befinner deg politisk. Holocaustfornektelsen din er bare en bekreftelse på det samme.

Jeg påstår at PST ikke har gjort jobben sin mot det som uten diskusjon er den største terrortrusselen i Norge, nemlig nazister og andre innvandringsmotstandere. Hva som er grunnen til deres evneløshet til å gjøre jobben de er betalt for å gjøre, vet jeg ikke.

Hvordan hjelper terror til å få stengte grenser, om den ikke utføres av muslimer?

Burde det ikke vært flere hvite ansikter her, om naziterror var et slikt stort problem?

Tar du bildene av alle de som er offer for politisk terror i Norge, og sammenligner med alle de som er ofre fra innvandringsfiendtlige politiske drap, finner du at de to bildekollasjene er helt identiske. Og ja, det er mange unge mennesker på de bildene…

Alvorlige beskyldninger mot PST, og oppfordring gatevold.
Ja Torgeir, her kommer den ekstreme muslimen i deg fram i lyset!

Du er helt klart ikke redd dem, så nazister kan du ikke tro at de er.

1 Like

Hva syns du om “den muslimske volden” disse karene utførte? Bra eller dårlig?

Hvordan hjelper terror til å få stengte grenser, om den ikke utføres av muslimer?

Jeg tar trusler på alvor, uten å bli handlingslamma av angst av den grunn…

Høyere risiko for autist-barn når mor får i seg for lite jern
Mødre av barn med autistiske lidelser rapporterte betydelig sjeldnere at de hadde tatt jerntilskudd før og under svangerskapet enn mødre med barn som utvikler seg normalt, viser en ny studie.

1 Like

th

Du har forklart hvordan du tenker om dette: "Breivik er ikke noe propaganda-offer. Han visste hva han gjorde og hvorfor han gjorde det, og han oppnådde at de statlige forfølgelsen av nasjonalister opphørte.

Alle virkemidler er legitime om man nektes å organisere politisk motstand mot sitt eget folkemord".

Så Manhaus oppnådde hva?

Ikke en dritt, så når det kommer til terror, så er det først og fremst muslimsk terror vi tjener på.

Og så var det igjen ut av sammenheng, men slikt spiller ingen rolle, da Torkjell er i krig, og i krig er alt lov?

Nå gidder jeg ikke mer på noen timer.