Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Jeg tror seriøst ikke det nei, for hadde de gjort jobben sin, hadde Johanne fortsatt levd i dag.

Nå har jeg ikke hatt noen kontakt med PST. Forsåvidt. Jeg har hatt bittelitt kontakt med noe som het POT. Irritende typer egentlig. Visste aldri hvor de var, men alltid at de var der. Akkurat som du sier så var de opptatt da også av helt feil miljøer. Jeg mener herregud hvem gidder å bry seg med folk som kaller seg 1% liksom??? Er du med??? De burde jo akkurat som du sa jaktet på terrorister nazier og fandens oldemor for helvete :wink: Ikke sant vel? :slight_smile: Vi for står hverandre vi to :wink:

Nå trekker du den igjen langt. Det er ikke mitt ansvar at konsekvensen ble Breivik, når norske myndigheter brukte PST til å ødelegge for nasjonalister og innvandringsmotstandere.

Det var ikke noe nasjonalistisk miljø som kunne fortelle Breivik at terror var feil, da myndighetene hadde ødelagt det, så derfor tilsier enkel logikk at nasjonalister ikke kan være ansvarlige.

Du kan evt. skylde på de gammelnasjonalistene på hegnar forum, som fortalte om det, og som forøvrig ble bannet hele tiden, men at norske naziter eller “nazister” skulle være ansvarlig for Breivik, er sikkert grei propaganda, men det gjenspeiler ikke virkeligheten.

Men disse 1400 og de tusenvis av andre ofre for muslimske grooming-gjenger, bryr du deg ikke om?

Jeg siterer deg, ordrett (siden jeg bare har brukt copy paste). Du forsvarer helt åpenlyst massedrapet på barn og ungdom som legitimt og rasjonelt. I det ligger det en tydelig oppfordring til andre om å følge Breiviks eksempel, om så skulle skje at Norge skulle begynne å respektere menneskerettighetene, og stanse rasistiske ytringer i offentligheten.

Du fortsetter å legitimere barnedrap, ved igjen å henvise til din nazistiske løgnpropaganda om at voldtekt skulle være et spesifikt muslimsk problem (22 prosent av voldtektene i Norge utført av folk med innvandrerbakgrunn, alle etnisiteter inkludert).

Kan du vise meg hvor du gjorde det? Det må ha gått meg hus forbi.

Jeg har lagt inn lenka.

Så hvorfor ikke lenke til hele posten, (og det er vel fra to poster om jeg husker riktig), så noen kan vel beskylde deg å ta ting ut av sammenheng?

Jeg la ut det jeg sendte til PST. Ordrett. Og du forklarer og utdyper selv stadig vekk konteksten, som handler om at du fortsetter å rettferdiggjøre barnedrapene under henvisning til din egen løgnaktige rasistiske hatretorikk.

Dette må jo være den eneste uttalesen verdt å vurdere. Hvis forutsettningen at det foregår et folkemord er til stede så er også konklusjonen korrekt, at alle virkemidler er legitime.

Jeg ser ikke problemet her. Kan du forklare?

Er det noe her du vil argumentere imot?

“Runeulv” og andre nazister mener det skjer et folkemord når rasister som dem ikke vinner valg, og det fortsetter å komme ikke-hvite innvandrere til dette landet. Det er selvsagt denne typen tenkning som lå i hodet på Manshaus da han skøyt sin ikke-hvite stesøster i senga si.

Det er ikke å legitemere invasjonen av Norge i 1940, om man sier at Tyskerne fikk oppfylt målet, og ditto er det ikke å støtte barnedrap å si at Breivik oppnådde målet sitt, all tid han gjorde det.

Policyen med å bruke PST for å ødelegge for organisasjoner som Nordfront opphørte, da de eksister i dag. Vigrid på den andre side ble jaget land og strand.

Kort og godt, Myndighetene skulle ikke ha tatt den avgjørelsen, så Breivik må de ta ansvar for selv.

Nå må du la Johanne få hvile i fred før du prenter inn et bilde i hodet på meg hvor du står å runker over kisten hennes.

Jeg vil bare påpeke at dette er hyllest og rettferdiggjøring av terror. Den som ikke helt utvetydig klarer å ta avstand fra verdenshistoriens største massedrap på barn og ungdom utført av en enkeltperson, men tvert imot hyller og rettferdiggjør dette, har jeg ikke noe behov for å “argumentere mot”. Jeg vil bare notere og rapportere.

Dette er ikke en argumentasjon. Det er en monolog, en tale. Påstander. Konklusjoner.

PST har aldri gjort jobben sin i forhold til nazister, men det du sier er altså at på grunn av massedrapet på unge antirasister på Utøya, så har PST latt nazistene fått lov til å organisere seg i enda større grad, og dermed bli i stand til å rekruttere fritt nye terrorister, slike som han her. Det underbygger selvsagt forståelsen av at PST er en tvers gjennom råtten organisasjon, og at selvforsvar mot nazister er enda mer påkrevd å utøve på gatenivå.

Målet er ikke å vinne valg, målet er å reise debatten om hvit fremtidig minoritetsstatus, slik at alle politiske partier blir i mot folkeutbyttet om de ønsker å vinne valg.

Nå spiller det igjen ingen rolle hva jeg sier, da ditt bilde av hva en nazist er og hva han mener, trumfer hva den naziststemplede sier hver gang.

Manshaus lever i ditt verdensbilde, og det er slike som deg som er ansvarlige for at Johanne ikke lever lenger i dag.