Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Det er “Runeulv” som her på forumet har truet meg med juling eller det som verre er, ikke motsatt, og det er nazisten “Runeulv” som har forsvart massedrap på politiske motstandere og tvangsdeportering av folk fra Norge, fordi de ikke er hvite nok for han. Den som tier samtykker, heter det. Og overfor kameraten din “Runeulv” så tier du.

Om du hadde ment det, hadde du anmeldt meg, noe du ikke har gjort.

Det er ikke å true deg med juling å si at jeg ikke ville snakke mer med deg, da jeg ikke vil ha politiet på døra om du får deg en på trynet.

Akkurat slik du vrir på sannheten. Det har jeg blitt imun mot. Som gammel Palestina aktivist så er jeg godt vandt med offer strategier. Hele den hasbara sionistiske propaganda maskineriet deres går ut på et feilaktig bilde av dem som offer.

Det har jeg gjort. Jeg har rapportert deg til PST, og hadde jeg visst navnet ditt, ville jeg sendt en direkte politianmeldelse i tillegg til det ordinære politiet.

Ikke i følge mine kontakter.

1 Like

Om du snakker sant om at du har kontakter i PST (noe jeg selvsagt ikke kan forutsette, ettersom du gjentatte ganger har demonstrert at regelen om at nazister lyver så absolutt også omfatter deg), forteller det en god del om hvorfor PST heller ikke tok varslene de fikk på Philip Manshaus på alvor. Om dine kontakter faktisk også har sagt dette, er det enten fordi de ikke har informasjon om tips som har kommet, eller fordi de fortsetter å demonstrere sin inkompetanse i møte med den formen for politisk terror som uten sammenligning har krevd flest liv i Norge. Jeg rapporterer til PST, ikke fordi jeg tror folkene som sitter der nå er kompetente og faktisk vil gjøre jobben sin, men fordi de ikke skal kunne gjemme seg bak at de ikke har fått tips. Og skulle det bli en sak som involverer deg en gang i framtida, noe jeg langt fra ser som usannsynlig, har jeg selvsagt tatt kopi av epostene jeg har sendt, sånn at jeg kan bruke de i en videre politisk kampanje for å få avsatt alle de udugelige folkene som i dag befolker PST.

index

th

Alle disse udugelige folkene i PST, er de rasister/nazister eller er de rett og slett bare udugelige?

Ettersom jeg har tro på at offentlighet er nødvendig for å legge press på PST til å begynne å gjøre jobben sin mot den høyreekstreme trusselen, legger jeg her ut kopi av varselet jeg senest sendte på “Runeulv”. Som det framgår her, sendte jeg et varsel også i sommer.

Jeg rapporterte i sommer en person som kaller seg “Runeulv” som blant annet deltar i nettdebatt på Forumet til Steigan.no, da med bakgrunn i at han gir uttrykk for åpenlyst nazistiske politiske standpunkter, blant annet holocaustfornektelse, og forsvar for 22. juli-terroren. Nå vil jeg rapportere at han har kommet med det jeg oppfatter som direkte trusler mot meg på samme forum. Han har kommet med følgende utsagn:

“Eller så skal jeg gi meg med å snakke med deg nå, da jeg ikke vil ha politiet på døra, når noen en gang får nok av deg og sadismen din.”

“Når du en dag får juling, så er det fortjent, og det er ikke terrorisme når man provoserer folk til får mer enn nok.”

_“Jeg vil ha deg straffet i et nytt Nürnbergoppgjør”. _

Utsagnene har kommet i denne tråden: Opprørerne i Hong Kong ser på Maidan i Ukraina som forbilde

Det er vanskelig for meg å avgjøre. Men det er en historisk realitet at politiet sammen med offiserene var de mest nazifiserte yrkesgruppene før og under andre verdenskrig, og et faktum at PST har brukt ressurser på å infiltrere og spionere på antirasister, som Internasjonale Sosialister, i stedet for å gjøre jobben sin med å kartlegge de høyreekstremistene som faktisk utgjør en trussel mot folks liv og helse i dette landet.

Ja dette var heftige greier. Jeg kjenner meg truet helt bort i natta her… :slight_smile:

“Feil å støtte mord på barn”
Så du støtter ikke drapet på den russiske tsaren med familie ?

1 Like

Nei. Men Runeulv støtter og forsvarer 22. juli-terroren. Gjør du?

Nei det gjør jeg ikke. Jeg mener det er et angrep på oss alle…

Drapet på den familien var startskuddet på det Ny-liberalistiske samfunnet vi ser i dag. Et sosialt eksperiement hvor vi skal blande sammen alle verdens relgioner og kulturer til en og samme smørje. Teorien er at vi alle skal bli bedre av dette.

Så kan vi jo diskutere det da. Erm nei det kan vi jo ikke for da er vi hatere. Unnskyld :wink:

Tror du seriøst at de ikke leser stort sett alt jeg skriver?

Ikke fordi de tror jeg skal bli terrorist, men fordi utlendinger er veldig interessert i hvordan memer kan brukes politisk, og ikke minst, få satt en stopper for radikaliseringen av hvit ungdom.

Bra. Da tenker jeg det er relevant bakgrunnskunnskap for deg å vite om “Runeulv” at han har skrevet dette:

"Breivik er ikke noe propaganda-offer. Han visste hva han gjorde og hvorfor han gjorde det, og han oppnådde at de statlige forfølgelsen av nasjonalister opphørte. […]

Alle virkemidler er legitime om man nektes å organisere politisk motstand mot sitt eget folkemord".