Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Jeg synes det var helt riktig at Philip Manshaus ble stoppet, og disse gamle gutta er jo helter og berget sannsynligvis flere liv.

Men i følge dine tidligere uttalelser er jeg en islamofobisk rasist, så her har du et forklaringsproblem. Forklar?

En fobi er en sykdom, og hvis noen har islamofobi så er de syke, og da trenger de hjelp og støtte, ikke mobbing. Tror du at man får sykemelding hvis man sier til legen at man har fått et alvorlig tilfelle av islamofobi?

1 Like

Klimabevegelsen er en front for sterke, mektige krefter som ønsker at fattige land skal sulte.
Det hele startet allerede i 1965 med etableringen av Club of Rome for å fremme Elitens agenda om en ny Verdensorden.
Fortsatte i 1972, med MIT´s “The Limits to growth”, der BI´s Jørgen Randers deltok.
Timeline er på denne linken:
https://t.co/vXx4N7UszR?amp=1

Hvordan kan noen forsvare eller angripe dem som forsvarer Breivik, så lenge vi ikke har peiling på det som egentlig skjedde?
Da det gikk opp for meg, at Breivik ikke opererte alene, gjorde jeg egen research.
Lite i den offisielle rapporten er forankret i fakta. Mye er direkte feil.
Breivik som person er uinteressant.
Det som må fokuseres er bakmennene og deres norske medløpere.

Og, vennligst ikke angrip Nyhetsspeilet, som jeg vet mange hater og avskriver som “konspiratorisk” og liknende sludder.
Les hva de skriver, og følg opp linkene.:sunglasses:

1 Like

Før noen av dere klarer å fortelle om undertrykkingen av nasjonalister som Breivik selv forteller er årsaken til at han ble terrorist, så er det ikke noe poeng å ta slike konspiranoiateorier seriøst.

Det er pokker meg ingen hemmelighet at Vigrid og andre ble jaget av norske myndigheter, da alle norske aviser skrøt av det, men det er en ting dere som hevder konspiranoia vil forholde dere til.

Om du hadde hatt baller hadde du skrevet hele Arilds navn, og det tror fremdeles du ikke tør.

Støtter deg på dette.
Etter grundige studier, betrakter jeg Breivik som en hjernevasket Patsy, som ikke en gang er DNA-testet, så vi kan ikke en gang vite hvorvidt det er han.
Jeg forholder meg derfor til dette som et politisk attentat mot Norge, av noen som ikke vil oss vel.
Nærmere bestemt Mossad, på vegne av Israel og Den Sionistiske Verdenseliten, som gjennom 22/7 oppnådde mye, som for dem var viktig.

1. De fikk Norge inn kriger igjen. Vi hadde trukket tropper ut av Afghanistan og avsluttet bombingen i Libya. Etter 22/7 støttet vi kuppet i Ukraina, krigen i Syria og menneske-smuglingen i Middelhavet
  2. Vårt samarbeide med Russland om Stockman-feltet ble til økonomiske sanksjoner
  3. Aksjonen “Boikott Israel” forsvant som dugg for solen
  4. Norske nøkkelpolitikere ble fullstendig korrumpert, med Jens Stoltenberg som den viktigste. Han ble Generalsekretær i NATO
  5. Aldri har vel “Holocaust-hornet” vært tutet høyere, og lovgivningen endret, slik at Nordmenn risikerer straff, dersom de legger frem uigjendrivelige fakta fra før, under og etter WWII, mens neste generasjon fraktes med hvite busser til Hitlers leire, for å bli fortalt “sannheten” om påståtte 6 millioner som døde, mens de øvrige 200 - 250 andre som døde i perioden 1900 - 2000 forbigås i taushet.

22/7 er Norges achilleshæl. Får vi frem sannheten om det som skjedde den dagen, vil resultatet være et historisk vendepunkt for Norge, og Nordmenn, bort fra en utvikling mot å bli ufrivillig del av en Ny Kommunistisk Verdensorden.
Med våre Politikere, Presse og Rettsapparat som medløpere.:sunglasses:

1 Like

Heldigvis, er dette tøv.

Ja.

De forsøker å stenge ned veier til radikalisering, ved å styre folk vekk fra nettsteder hvor brukerne ender opp radikalisert Noen nettsteder stenges ned, som 8chan hvor vi hadde vårt lille memeforum, andre får finansierinngen kuttet, og så har vi all manipuleringen Google og sosiale media bedriver.

De har kommet et stykke ned i løypa, da det ikke virket å stenge “naziene” direkte, så nå er de som er ett eller to skritt ned på radikaliseringsveien som opplever minsket trafikk og problemer, og så skal det bli spennende å se om det vil virke? (Det vil ikke det , men…)

Ja, men den tøvete konspirasjonsteorien om at Breivik var israelsk agent, skal ha det til at dette knakk boikott-Israel-aktivismen i Norge. At Israel i langt større grad har lyktes med å stemple rettmessig fordømmelse av den israelske apartheidstaten som antisemittisk i andre land, og dermed kue boikottbevegelsen der, er absolutt en realitet. Jeg har selv utallige ganger på falskt grunnlag blitt beskyldt for å være antisemitt, fordi jeg støtter boikott Israel-aksjonen. Slik sett bidrar jeg til å bygge meg opp en relevant forsvars-CV mot falske beskyldninger, ved å gå i rette med ekte antisemitter på dette forumet.

En antijødisk rasist. En som tror at jødene opptrer som en politisk gruppering, og ikke at jødene, som alle andre folkeslag, er splitta i ulike ideologiske og politiske grupperinger, og at jødiske marxister og jødiske sionister er politiske fiender, ikke hemmelige allierte.

Anbefaler deg to bøker:

• Bloodlines of The Illuminati
  • Fire in the minds of men

At Eliten styrer mesteparten av Verdens næringsliv, krigs- og medisinindustrien, regner jeg at du er kjent med. Hvis ikke, finnes det en Sveitsisk Universitetsstudie, der de har kartlagt dette.
De to bøkene ovenfor beskriver hvorledes Eliten er sammenvevet

• Gjennom inngifte (bloodlines)
  • Gjennom “secret societies”
    Disse bøkene er seriøse og meget godt researchet med kildeangivelser.

Og du, innlegg som:
“Da er en liksom helt fullstendig blekt i hodet og bør få lov til å bo og leve helt alene her i verden” er vel ikke mye å være spesielt stolt av, brukt mot seriøse debattanter - eller hva?:sunglasses:

1 Like

Jeg stoler mer på Robert Whitaker enn deg her, da han var ex-CIA med topp sikkerhetsklarering, og fortalte at ingen har kontroll. CIA lyver kan du si, og jeg er enig, men Robert Whitaker som kom opp med pro-hvit, anti-hvit og hvitt folkemords memet, og kjempet et tiår alene for at andre skulle adoptere strategien, løy ikke. (selv om han ikke kalte det folkemordmemet)

Ulike grupper har agendaer, selvfølgelig, men det betyr ikke at hva som skjer ikke er kompromisser man ikke kan forutsi (eller påvirke), snarere enn at eller to grupper får gjennom sin agenda hele tiden.

Ja, selvsagt er du det. Alle holocaustfornektere er det.

Trodde Jøder var en rase. Er forvirret!:sunglasses:

Akkurat nå var det du som så på definisjonen jeg hadde gitt av en antisemitt, og erklærte deg som antisemitt på dette grunnlaget.

1 Like

Akkurat der tror jeg du for en gangs skyld treffer spikeren på hodet.

NPC memet var ikke tatt ut av lufta for å si det sånn.

Du har tidligere påstått, at Jøder er en rase, hvilket ble tilbakevist, uten at du har kommentert.

Kan vi dermed gå ut fra, at “Jøder” ikke er en rase, at du har snakket usant og deretter forsøkt å vri deg unna med tøvete snekker-kommentarer?

Eller er det noe som har gått meg hus forbi?:sunglasses:

1 Like

Selvfølgelig har jeg ikke det. Jeg har tidligere påpekt, ikke påstått, siden det jeg påpeker refererer til oppdatert biologisk forskning, at det ikke eksisterer noe slikt som raser i det hele tatt blant mennesker. Og følgelig kan det selvsagt heller ikke eksistere noen jødisk rase. Derimot har forestillinga om at det eksisterer ulike raser, så udiskutabelt også inkludert troen på “en jødisk rase”, som grunnlag for massiv forfølgelse og folkemord.

Når du ser på lønnsutviklingen til folk som Arild i ettertid, så er det de enkle og kjedelige jobbene innvandrerne kan gjøre, som har hatt det største lønnstapet, så Arild hadde rett når han ikke ønsket innvandring.