Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Du er selvsagt alltid velkommen til å forklare sammenhengen. Men det gjør du aldri, for du bare vikler deg inn i en videre utdyping av hvorfor din nazistiske ideologi alltid leder fram mot forsvar av drap på barn.

Han tror han står på en stor scene :wink: Det har ikke enda gått opp for ham hvor lite publikum han har :slight_smile:
Aldeles fantastisk :slight_smile: All out for et publikum på 5-6 stk :slight_smile:hqdefault-21

Blir dette vurdert som en drapstrussel mon tro? :wink:

Jo, det har jeg. Som sagt, dette er å regne som føre var-arbeid, med en antakelse om at den samfunnsmessige nytten er svært lav.

Det har jeg allerede gjort, og da det er de samme leserne i dag som i går og i forigårs, så vet de det også.

Du er ikke normal, så du forstår ikke hvor irriterende oppførselen din er på de som oppsøker forumet for å lese, da det er den samme nazi, nazi, nazi stemplingen igjen og igjen, og ikke variasjoner over et kjent tema som jeg spiller.

Her er orginalen som inspirerte vår versjon av “punch a nazi” kampanjen.

1 Like

Du har presntert deg som en humorløs fanatiker, så vær så snill og fortsett.

Lærerjobben din har du nok risikert også.

Hva gjør du hvis de ikke vil lese det du linker, men fortsetter å ralle?

Da tar jeg copy paste av innholdet i det jeg lenker til, og poster på nytt, og på nytt.

Det er desverre ikke en løsning jeg kan kopiere av deg. Til det er jeg for voksen :slight_smile:

Jeg tror igjen vi kan observere dette, men det kan leserne også, og da er det ikke vanskelig å forstå at du er koko.

Det har jeg ikke. I jobben er det en del av beskrivelsen å bekjempe rasisme. Det er også en del av jobben å formidle kunnskap om menneskerettighetene, hvor det står at rasistiske ytringer SKAL være forbudt ved lov. Og jeg har tidligere åpent, under fullt navn, i fora med langt større leserkrets enn dette, fremma samme typen standpunkter, blant annet i støtten til at Max Hermansen burde sparkes fra jobben som samfunnsfagslærer. Mens begrunnelsen fra arbeidsgiver var at han hadde trakassert elever i klasserommet, skrev jeg imidlertid at hans ytringer i offentligheten burde være tilstrekkelige til å kunne fastslå at han var og er like inkompetent som samfunnsfagslærer som en kreftmedisiner som anbefaler healing som behandlingsmetode er til å være kreftmedisiner.

Det er fint at du igjen tror dette, så du ikke modererer deg.

For leserne er det ikke en anti-rasistisk helt de ser, men en humorløs fanatiker som er ute etter å skade de han er uenig i.

Akkurat det tror jeg er riktig. Jeg tror ikke leserne her, som eventuelt kan tenke at de er litt enige med deg i din innvandringskritikk, liker meg, ikke i det hele tatt. Mitt mål er bare å få fram at du ikke er en vanlig innvandringskritiker, men en fullblods-nazist, som også støtter og forsvarer drap på barn 22. juli 2011, noe de fleste andre innvandringskritikere prøver å holde avstand fra. Så selv om de misliker meg aldri så mye, så skal de ikke bli i tvil om hvem du er, og at de bør tenke seg om før de har mer med deg å gjøre.

nic_cage_faceoff11

1 Like

Sosialistene vil måtte kaste deg ut, så velgerne ikke tror at de er som deg, bare at de ikke tør å si det.

På samme måte som med de apatiske barna, så vil sannheten skifte over natten, da alle vet at du er skadelig for sosialistenes rykte, men ingen tør å være den første som sier noe.

Når først det har skjedd, så vil sosialister du har skremt til stillhet søke hevn, og det skal bli moro å se på.

Du tror virkelig at sutring fra en nedrig nazist som deg, som benekter Holocaust, støtter incel-voldtektsideologien, forsvarer drap på barn på Utøya, og presenterer trusler på et offentlig forum, kommer til å vekke noen reaksjoner? Selvinnsikt er ikke din sterke side…

th

Sliter litt med å lese og skrive samtidig.
Sulter heldigvis ikke.
Ha det!:sunglasses:

World is devided between “eaters” and “bakers”.
When “bakers” quit, or being forced out, “eaters” ends up going hungry!:sunglasses:

1 Like

Drev mekanisk verksted på Alnabru i 1970.
Ansatte en Tyrker, utdannet som dreier, fra Tyskland.
Lærte han å sitte, og ikke stå på huk oppe på dolokket.
Var ikke helt enkelt, men jeg lyktes til slutt, etter en ganske hard fight.
DET VAR EN MIGRANT!
Har du en tilsvarende solskinns-historie, som du ønsker dele med de øvrige i tråden?
Og, vennligst ikke påstå at det å drive voksenopplæring på migranter, gjør meg til Nazist!:sunglasses: