Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Akkurat når jeg tror at du har lagt perversitetene dine til sides så dukker du opp igjen.
Er du ikke i stand til å se forbi dine egne behov og se en familietragedie her?
Hvis du er representativ for denne “progresive venstresiden” så har denne ingen fremtid.
Til det vil den være for pervers.
Å vise til denne saken noen ganger er det ingen som vil reagere på, men det du gjør her på dette forumet går over til det perverse.
Hva slags lyster som driver deg interesserer meg ikke, men jeg håper at de snart er tilfredstilte.

La nå denne jenta og familien hennes få fred!

Og om ikke normale vestrefolk klarer å ta et oppgjør med fanatikerne, så er venstresiden avhengie av at høyresiden er minst like koko, om de vil vinne valg.

1 Like

Jeg prøver ikke å være morsom. Det finns ingenting, absolutt ingenting, verdt å le av når det gjelder nazisme og nazister. Deres forsøk på å bruke humor til å spre argumentasjon for folkemord, er kvalmende. Jeg poster bildet igjen og igjen, for igjen og igjen minne om at folkemordsagitatorer som deg ikke burde hatt muligheten til å ytre dere offentlig, men sittet bak murene og delt celle med Mullah Krekar.

Mine behov, og mine barns behov, handler om å kunne overleve i dette landet. Den retten ble Johanne fratatt, på grunn av at slike som “Runeulv” klarte å overbevise en slik som Philip om å bli nazist. Nazisme er drap og folkemord, ingenting annet. Jeg er ikke ute etter å ta Philip. Han er allerede tatt. Jeg er opptatt av å ta slike som “Runeulv”, og deg, ved systematisk og rettmessig, klistre dere til dette drapet. Og jo mer ukomfortabelt det gjør deg, jo bedre.

Du har ikke humoristisk sans, og det er ikke noe forsøk, det virket så bra, og det har blitt så mange som er flinke, at jeg ikke gidder å holde på med det mer.

Nå er det din type det skal ryddes opp i, og når det også går av seg selv, er det legevitenskapen jeg har tenkt til å konsentrere meg om.

Om jeg har humoristisk sans eller ikke, kan du ikke vite, for jeg ville aldri nedverdige meg til å prøve å ha det morsomt sammen med en nazist, i noen sammenheng.

Du påstår å ha skrevet en haug med ting på nettet, så om jeg hadde tatt en titt, hadde det vært noe humoristisk der?

Svaret på det er nok nei, men det skulle ikke forundre meg om du ikke forstår at andre ser på deg som en humorløs fanatiker, selv om jeg tror du vet at ingen egentlig liker deg.

winning

At en som forsvarer drap på barn i offentlige fora ser på meg som en humørløs fanatiker, er som seg hør og bør. Noe annet ville vært en fiasko fra min side. Mine mål er å gjøre det umulig for deg å ytre deg, uten at alle som ser debatten skal bli minna om at du er en nazist som forsvarer drap på barn, og jeg ønsker å skape en utrivelig atmosfære rundt deg, som gjør at folk skygger unna. Hva de tenker om meg, er jeg helt likegyldig til.

Om du ikke hadde vært en humorløs fanatiker, så hadde du kunne linke til noe på nettet hvor du oppfører deg som en vanlig normal person.

F.eks. ville det være en vits eller to med vennene dine på Twitter.

Vitser kan jeg ta på personalrommet, eller i klasserommet, eller hjemme. På Twitter minner jeg folk om at Israel er en apartheidstat som samarbeida nært med apartheidstaten i Sør-Afrika, og at Vesten-støtta syriske opprørere skjærer hodet av barn. Det er heller ikke noe som egner seg for kombinasjon med humor.

Jeg tror at alle har fått med seg det, og de har sikkert også fått med seg at jeg har tenkt til å begynne å presse andre sosialister til å tone flagg offentlig, om de støtter deg eller ikke.

Det er hva leserne tenker om deg som du burde vært opptatt av, men for min del er det ikke noe problem om en muslimsk sosialist bestemmer seg for å oppføre seg som en fanatiker og tankepoliti offentlig.

Det eneste som er positivt med deg, er at du har kommet med såpass mange ekstreme uttalelser her, som jeg har tatt vare på selvsagt, at jeg alltid kan underbygge det om du begynner å nekte for at du er en nazist som forsvarer drap på barn. I det øyeblikket jeg poster dette inn i debatter hvor du begynner å pushe folkemordsagendaen din på en mer snikete og indirekte måte, tenker jeg at jeg driver nyttig folkeopplysning, forutsatt at det også er noen nye folk innom, som ikke har vært her lenge. Jeg begynner imidlertid å få inntrykk av at det er veldig få som er innom her nå, og at det slik sett ikke er så mye vits i å holde på med deg lenger, men siden du tydeligvis tror du har et publikum, og litt prokrastrinering mellom arbeidsøktene ikke hindrer meg i å skrive det jeg egentlig holder på med, så fortsetter jeg også. Bare for sikkerhets skyld.

Er det ikke underlig at du og jeg er 100% enige om et så kontroversielt tema som dette? Du og jeg består av mindretallet. De fleste andre ser på oss to som sprøe konspirasjonsteoretikere for å påstå noe slikt.

Så er vi 100% uenige om et annet og enda mer kontroversielt tema. Holocaust, men nå har du flertallet med deg i ryggen og du endrer hvordan du opptrer dramatisk.

De i den første gruppen. De som tror at du og jeg er sprøe fordi vi tror vesten har skapt IS og hele situasjonen i Syria. De synes du fortjener å bli behandlet bedre enn de i den andre gruppen. Den gruppen med ikke troende.

Helt riktig. Det er derfor hele denne forestillingen din blir så underlig. Du spiller kanskje for fullt hus her, men vi er 5 stykker som regel… Det er ikke det største publikummet du har :slight_smile:
b1248f6a2acb4824f78475ce9d38fdde--gladiator--russell-crowe

1 Like

Jeg tar ikke vare på noe av det jeg skriver. Ikke fordi det ikke stort sett slettes, som memeforumet vårt som gikk ned med 8chan, men fordi det gjør overvåkerne, forskerne og nå også du.

En fordel med at det er borte, er at nå kan folk stjele av hjertes lyst, da ingen kan vise hvor det kommer fra, og det har jeg lagt merke til at det er en del innholdsprodusenter som gjør.

Jeg vil ikke si at dette er underlig. Men det er en utfordring jeg er veldig bevisst på. Den store forskjellen er at det er veldig lett å dokumentere at Israel og Sør-Afrika under apartheid var allierte, og selv om mange i utgangspunktet syns det er konspirasjonsteoretisk eller antisemittisk å si det, er det ikke mulig å motsi det når jeg for eksempel lenker opp til Wikipediaartikkelen om https://en.wikipedia.org/wiki/Israel–South_Africa_Agreement

Når det gjelder Vesten-støtta syriske opprørere som skjærer hodet av barn, er dette også noe som er uomtvistelig bevist, fordi de har dokumentert det selv, og det har på mystisk vis sluppet gjennom i et par mainstream-outlets, som jeg derfor alltid kan lenke til, om noen begynner å ralle med falske anklager om konspirasjonsteori:

Men så er det 9-11-konspirasjonsteori, som skiller seg på ett vesentlig punkt fra “konspirasjonsteorien” om at syriske opprørere skjærer hodet av barn. Og det er at det rett og slett er tøv. Det VAR al-Qaida som sto bak dette, akkurat som det er al-Qaida som står bak uendelig mye elendighet i Syria, og da med Vestens støtte.

Og så er det Holocaustbenektelse. Det skiller seg på to avgjørende punkter fra “konspirasjonsteorien” om at Israel er en apartheidstat som samarbeida nært med apartheid i Sør-Afrika. Det første er at det i motsetning til førstnevnte “teori” er reint og skjært oppspinn, og det andre er at det, i motsetning til 9-11-teorier, som i hovedsak blir fremma av folk som nok har gode anti-imperialistiske hensikter, men mangler elementær kildekritisk innsikt, er en rasistisk teori som brukes for å demonisere jødene som folkegruppe, og derfor, i motsetning til apartheidsamarbeidet, er reell antisemittisme.

Det å gå imot hardt og skånselsløst mot folk som fremmer holocaustfornektelse, er nødvendig av to årsaker. Både fordi det rent faktisk er rasisme mot jøder, og bidrar til spredning av rasistisk ideologi generelt, men også fordi det at folk som kritiserer Israel også benekter holocaust, er uendelig skadelig for Palestinasolidaritetsarbeidet, fordi det legitimerer Israels falske påstand om at Israel-fordømmelse er en form for antisemittisme. Dere som fremmer Holocaustbenektelsesteorier, og 9-11 konspirasjonsteorier, er altså ikke bare rasister, men faktisk også nyttige idioter for Israel.

Mens jeg arkiverer slikt som dette, til seinere bruk, der og når det trengs:

"Breivik er ikke noe propaganda-offer. Han visste hva han gjorde og hvorfor han gjorde det, og han oppnådde at de statlige forfølgelsen av nasjonalister opphørte.

Alle virkemidler er legitime om man nektes å organisere politisk motstand mot sitt eget folkemord".

Akkurat

Nettopp.

Jeg ser nok heller på deg som den nyttige idioten. Idioten som er villig til å selge sin etikk og moral for å beskytte narrativet til de samme som du bekjemper…

Når målet mitt er å vise at du er uærlig, så må du bare ta ting ut av sammenheng.

Som sagt så skal jeg begynne å presse andre sosialister på forumet om de er enig med deg eller ikke, da det ikke gjør noe om de også toner flagg.

1 Like

Nyttig idiot er riktig, men Torgeir er nok slik navla at han får en rus av dette, da normale folk ikke gidder.