Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Du husker hva som skjedde 31. august 1991, gjør du ikke vel?

Om du hadde hatt baller hadde du skrevet hele Arilds navn, og det tror fremdeles du ikke tør.

Navnet står i lenken, for de som vil inn og se.

Skriv det her, så jeg vet hvem det er du beskylder meg for å være?

Du har jo kalt meg for Kjell her, og jeg vet hvem du refererer til. Jeg tror du er Arild, jeg, “Runeulv”.

Kjell er Kjell Gunnar Larsen, men du har ikke baller til å skrive navnet på vedkommende du beskylder meg for å være.

Ikke at jeg hadde forventet noe som krevde mot av deg.

OK, så det kommer du med nå. Jeg syns vi skal holde oss på fornavn, foreløpig. Du kan få kalle meg for Kjell, så mye du vil, og så kaller jeg deg for Arild fra Brummunddal. Har vi en deal der?

Da tror jeg at jeg er med. Du sikter til “Brummundalsslaget” og Arild Elgsveen eller Elvsveen?

Det er feil, men jeg hadde håpet at du skulle henge ut noen ukjente for å være nazist, men på denne Arild stemmer det nok.

Nå har ikke jeg oversikt over det norske nasjonalistmiljøet, slik som du ser ut til å ha, så derfor så spør jeg om denne Arild har utrykket noen interesse for memer og memetikk?

Enkelt sagt så er fremdeles alle homo sapiens en og samme rase.

Det spiller ingen rolle hva vi kaller forskjellene, da forskjellene vi kan observere, korresponderer med hva vi finner i DNA.

Om noen sier de er halvt hvite, kvart idianer og kvart neger, så er det halvt hvit, kvart idianer og kvart neger vi finner når vi ser på DNA.

Kan du vise meg en slik forskjell i DNA?

Er du seriøs?

Det du spør om krever jobb, og jeg er egentlig ikke interessert i problemstillingen lengre, da nordmenn har rett på Norge selv om det ikke er raseforskjeller.

Jeg er videre helt sikker på at om du ikke tror at det er forskjeller, at en ting jeg poster vil bety noe, så anbefalingen er å lese Steve Sailers blog, da han forklarer dette mye bedre enn ting jeg delvis ville ha kopiert derfra uansett.

http://www.humanbiologicaldiversity.com/RaceandIQWorldMap.htm

Helt enig. Dette har med mer enn DNA å gjøre. Det er DNA forskjeller mellom “sorte og hvite”.
De forskjellene har som regel med intolleranse for mat å gjøre. Eller andre miljøpåvirkninger. Men dette er en streng biologisk definisjon av vår rase.

Både forståelsen av rase og av DNA har semantisk endret seg over tid. Begge utrykkene har nå i folketale en svært vid forståelse av hva det er snakk om. Så begrepsavklaring vil være nødvendig mer eller mindre konstant.

Så den middelaldrende Hedmarks-nazisten “Runeulv” later som om han ikke kjenner den middelaldrende Hedmarksnazisten Arild, men han kjenner godt en aldrende anti-rasist fra Haugesund. Syns du det der var troverdig, Arild?

Nå var vel det meg det da :wink:

Steve Sailer er ikke biolog, men en nazistisk skribent, som Arild, eller “Runeulv” om du insisterer.

Vi kan godt si det sånn:)

Dette her blir helt supert!!! Ja det mener jeg, hvis ikke dette kommer til å gjøre susen så vet ikke jeg :slight_smile:

Funny-Fat-People-Faces-28-570x499

Jøde som rase…
Regner med at Torgeir referer til en undersøkelse, der man tok sikte på å kartlegge Israels innbyggeres DNA. Det viste seg, at en bitteliten andel av befolkningen hadde tilhørighet til Midt-Østen. Nesten ingen hadde stammetilhørighet til de opprinnelige 12-13 stammene fra Bibelen.
De fleste var Europeere, noen “Sephardic” og mange fra Afrika.
Spent på hva Torgeir kommer opp med.
Hvem vet, kanskje han lykkes overraske med noe, vi ikke visste? :sunglasses:

1 Like