Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Det vil jeg tro at du gjør, men pakk klær for minst 3 uker :slight_smile:

Det er jo rørende hvordan nazisten later som han har så stor omsorg for ikke-hvite menn, og er så bekymra for at hvite menn får alt for mye sex, som følge av de nye mulighetene som følger av vårt flerkulturelle samfunn. Tidligere har du framstilt det som om hvite arbeidere ikke har noe som helst å tjene på det flerkulturelle samfunnet, og med det du sier her, skyter du din egen argumentasjon fra tidligere i foten. Men det spiller jo ingen rolle for nazister. Nazister kan gjerne mene at jøder utgjør en ond og farlig “rase” som er en trussel for ariere, og samtidig mene at Hitler var en stor leder, som på ingen måte gjorde noe vondt mot jødene, han bare tok vare på dem i en organisert ferieleir til krigen var slutt. Inkonsistens er slik sett konsistent i nazistisk retorikk.

En ekstrem islamist har gjort dette, ikke en progressiv venstreradikal muslim, som meg. Rasistisk ideologi handler i essens om å anta egenskaper og meninger hos folk basert på etnisitet eller religion, og dømme hele gruppa basert på hva noen i gruppa har gjort eller sagt, framfor å se på folk som selvstendige individer, og dømme dem ut fra deres faktisk uttalte politiske holdninger.

Som jeg tidligere har presisert, mener jeg at det ikke bare er islamistene som skyter folk på gata som politiet og rettsvesenet bør ta seg av. Det gjelder også hatpredikantene som ikke selv utfører fysiske drap, men som legitimerer og argumenterer for dette, åpent eller indirekte. Og det gjøres også. Det jeg krever, er ikke at det ikke skal gjøres noen forskjell basert på hudfarge, etnisitet og religion, men at også hatretorikere, som deg, som aktivt og direkte, såvel som indirekte og mer tilslørt, støtter og oppfordrer andre rasister til å begå drap og terrorhandlinger, må plasseres i fengsel på nøyaktig samme måte som islamistene som allerede sitter der, og gjerne plasseres på samme celle som disse.

Jeg vet ikke hva nazier mener, men Jøder er en trussel for kristne på samme vis som muslimer er det.
Hvis dere blander dere i sammen så ødelegges dere alle.

Jeg er likegyldig til hva du velger. Jeg vil kun ha retten til å si ifra om hva jeg mener vil skje.

La meg si det sånn. Dette var en klargjøring fra din side som underbygger det jeg også tidligere har ment, nemlig at det er klar forskjell på deg og slike som Runeulv, og at du ikke utgjør noen terrortrussel. Jeg mener at du gjentatte ganger har gitt uttrykk for generaliserende og helt feilaktige forestillinger om hva islam er og hva muslimer flest mener. Slike fordommer mener jeg imidlertid er innafor det som det bør være lov å ytre i et fritt samfunn, og som vi må kunne diskutere, om enn i en litt tøff tone. Jeg syns imidlertid ikke det skal være lov til å ytre at innvandring er et “folkemord” på hvite, slik “Runeulv” gjør, og dermed bidra til et hat som leder videre til den typen handlinger som Breivik og Manshaus utførte.

Anbefaler å lese boken “Jonas” av Jens Bjørnebo.
"The fate of the little boy, Jonas, crushed by the enforced conformity of his education, is not, the author says, the central theme of the novel. “All the important persons in this novel are different variations of Jonas - all of them are Jonases. The theme of the book is not the boy Jonas, but the ‘being a Jonas.’”:sunglasses:

Jøder, kristne og muslimer har i alle historiske muslimske stater levd fredelig sammen. Ikke dermed sagt at disse statene var noe idealsamfunn eller mønster til etterfølgelse på noe annet vis, men det med etnisk og religiøst reine stater, var noe som først oppsto i Vest-Europa under korstogstida, og er det idemessige grunnlaget for den seinere utviklinga av rasistisk tankegang.

Desverre så får du ikke helt til å betrakte deg selv i perspektiv. Vi har også en hatpredikant på forumet her. Vi prøver så godt vi kan å få han til å forstå at dette ikke er stedet for hat. Dette er et sted hvor vi argumenterer.
Hva om du finner deg et annet sted, et sted mer egnet for en hatpredikant som deg selv?

1 Like

Og jeg har tidligere forstått at du med dette ikke refererer til Arild som åpent og direkte forsvarer og rettferdiggjør 22. juli-massakren på barn og ungdommer.

1 Like

Klimabevegelsen er en front for sterke, mektige krefter som ønsker at fattige land skal sulte.
Det hele startet allerede i 1965 med etableringen av Club of Rome for å fremme Elitens agenda om en ny Verdensorden.
Fortsatte i 1972, med MIT´s “The Limits to growth”, der BI´s Jørgen Randers deltok.
Timeline er på denne linken:
https://t.co/vXx4N7UszR?amp=1

Jøder er ikke en rase.:sunglasses:

Men du later ikke som en gang?

Poenget med incels er at de er deres problem, da det er de brune lave mennene som blir uten partner, når hvite menn er seriemonogame, og så tar av de brune damene når det ikke blir nok.

Nei, raser eksisterer ikke blant mennesker. Men det gjør rasisme.

Hvis dette var sant. Har du der en fordel for hvite menn med et flerkulturelt samfunn? Ja eller nei holder.

1 Like

Nei.

Multietniske samfunn blir atomisert.

Incels er forøvrig fremdeles dere progressives problem, så der har du grunnen til at vi har gjort incels til noe “alle” snakker om.

Men så kom nasjonalismen til europa. Det jødiske området kjent som The Pale ble ødelagt. Det jødiske samfunnet ble også fullstendig ødelagt. Slitt blant annet mellom sionisme og kommunisme.
Det jødiske samfunnet hevnet seg brutalt på Tsarene som de så på som den skyldige for ødeleggelsen av samfunnet/sivilisasjonen deres.

Jeg kan nevne som en digresjon at de hadde en tradisjon med å la den de vurderte som minst jødisk være en slaggs emissær mellom dem selv og de myndighetene til området hvor de befant seg i.
George Soros fikk en slik oppgave som guttunge.

Etter 2-3 attentater imot Tsarer så ble det sendt en båtlast med unge jøder fra USA til Russland via Canada. Hvor den Norskeide båten ble stanset av Marine ministe Winston Churchill.
Disse Jødene med Trotsky som leder ble senere kommunister, bolsjeviker og skiftet navn og nasjonalitet tilbake til Russisk.
De startet det største folkemordet som verden har sett.
Frem til 1943 var det det Armenske folkemordet som var kjent som holocaust, men i 1943 fant un jødisk advokat opp navnet genocide og vi gikk fra det Armenske holocaust til et genocide.

Enorme antall jøder flyktet fra Russland til Tyskland. De fleste ønsket seg til USA og mange av dem dro videre.

De kulturelle forskjellene mellom jøder og kristne ble spesielt tydelig i Berlin hvor den jødiske sex industrien eksploderte.
Musikalen Cabarete er en hyllest til denne sex industrien.

Lenin som fikk 20 millioner Tyske mark av Arthur Zimmerman før han reiste til Russland.
Dette er den samme Zimmerman som stod bak forsøket på å få Irland til å angripe england og Mexico til å angripe USA. Noe han med glede påtok seg ansvaret for da de påfølgende diålomatiske krisene oppstod.

På dette tidspunktet så var den gjeldende politiske rettningen i europa Liberal-sosialismen, men Lenin mente det ikke var kraftfullt nok til å samle Russere omkring sin maktovertaklelse og sattset på Marx sin kommunisme istedenfor.

https://no.wikipedia.org/wiki/NSDAP Burde kalt seg for Kristen nasjonalistiske anti Liberal sosialister, men valgte altså å kalle seg for nasjonal sosialister istedenfor. Som senere har skapt en total forvirring omkring fortåelsen av begrepet sosialime.

Pft, sånn. Nok nazi ranting fra meg for nå :wink:

Hvordan kan noen forsvare eller angripe dem som forsvarer Breivik, så lenge vi ikke har peiling på det som egentlig skjedde?
Da det gikk opp for meg, at Breivik ikke opererte alene, gjorde jeg egen research.
Lite i den offisielle rapporten er forankret i fakta. Mye er direkte feil.
Breivik som person er uinteressant.
Det som må fokuseres er bakmennene og deres norske medløpere.

Og, vennligst ikke angrip Nyhetsspeilet, som jeg vet mange hater og avskriver som “konspiratorisk” og liknende sludder.
Les hva de skriver, og følg opp linkene.:sunglasses:

1 Like

Før noen av dere klarer å fortelle om undertrykkingen av nasjonalister som Breivik selv forteller er årsaken til at han ble terrorist, så er det ikke noe poeng å ta slike konspiranoiateorier seriøst.

Det er pokker meg ingen hemmelighet at Vigrid og andre ble jaget av norske myndigheter, da alle norske aviser skrøt av det, men det er en ting dere som hevder konspiranoia vil forholde dere til.

“En gang tok du feil to ganger”, var det en klok mann som en gang sa.

1. Raser er vitenskapelig dokumentert gjennom DNA.
  2. “Rasisme” er et kunstig ord, laget for å drepe saklige debatter.

Så nå vet du det!:sunglasses:

1 Like

Mor-datter prostituerte var en ting i Berlin i det jødehyllede Weimar, så det var ikke uten grunn at Hitler fokuserte på dem.