Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

De overmanner en psykotisk og forvirret ung mann som for en time siden har skutt og drept sin søster.
Alt han gjør deretter ser det ut som han gjør for å dekke over en familie tragedie.
Hele hans nazi terror virker lite planlagt.
Angrepet på moskeen virker helt kaotisk.
Ser ikke mye organisert terrorisme her.

Derfor så blir det noe helt spesielt ekkelt motbydelig og vemmelig med en lærer som deg, som velter deg i denne familie tragedien.

Dette gjør du fordi du ble skremt. Phillip skremte deg og nå tro du at du kan tøffe deg tilbake på ham med å klistre bildet av ham over alt.

Fra en mann til en neste mann som deg. Stopp nå. Han er ikke bare en farlig nazi, han er også en guttunge.

Hvis du begynner å oppføre deg som en mann gutten min. Så skal jeg begynne å behandle deg som en.

1 Like

Den eneste grunnen til at Manshaus ikke ble en helt hos deg, på samme måte som Breivik tydeligvis er det, er at noen eldre pakistanske menn forsto nøyaktig hva som skal til når man møter en nazist, og handla deretter.

image

Igjen? Ditt perverse lille svin :wink:

Alt du skriver her, virker som en bortforklaring av det som er nazismens folkemorderiske essens, og dens rolle som motivasjonsfaktor for Manshaus. Ikke så rart, når du allerede har bortforklart det historiske folkemordet som for normale mennesker er det definerende trekket ved nazismen.

Vet du hva gutten min. Hvis du er nazi motstanderes håp er vi alle ille ute. En liten pervo som sikler over to døde ungdommer. Som ikke kan få nok av å velte seg i deres tragedier. Det finnes ikke ord for å bekrive noen som deg. Du har endelig greid å få din egen klasse. Ingen under. Ingen ved siden.

Siden du er en nedrig folkemord-apologet og terrorforsvarer, skjønner du kanskje at alle skjellsord du kommer med for meg er å oppfatte som komplementer.

En liten pervo som deg vet ikke mye om det normale.
Kan jeg spørre deg. Hvor opphisset blir du hver gang du poster et bilde av Johanne eller Phillip?

Det er viktig å minne resten av Norge om nazismens folkemorderiske karakter. Som vi har skjønt, var samfunnets svar på 22. juli fullstendig galt. Det er viktig å forstå at enhver rasistisk ytring i offentligheten er et skritt på veien til et nytt mord på et nytt barn, og det er viktig å endre rettspraksis slik at rasister som oppfordrer direkte til terror kommer seg inn bak murene, der de gjerne kan dele celle med islamister som allerede sitter inne for å si omtrent nøyaktig det samme.

Veldig ut i fra svaret vil jeg si. reiste hjernet seg gutten min? :wink:

Jeg synes jeg ser deg der ja :wink:

1 Like

Hva tror du, eller hva forventer du jeg vil svare?
(dette er selvfølgelig en test på din innsikt angående andre mennesker) :slight_smile:

Jeg våger meg på et såpass optimistisk menneskesyn at jeg tipper at du syns denne volden var berettiga og riktig.

I så fall har du også kommet nær forståelsen av hva jeg mener med at “selvforsvar mot nazister er enda mer påkrevd å utøve på gatenivå” gitt at PST fortsatt ikke gjør jobben sin.

Så fordi PST ikke følger din tolkning av loven, men rettspraksis satt av utallige norske lagretter, mao det norske folk, så kan man fritt utøve vold mot “nazister” fordi det automatisk er selvforsvar?

Var det ikke dette vi sa i vår utgave av “punch a nazi” kampanjen?

Jeg vet ikke om du har fått med deg dette, da du også virker døv?

Kanskje Dias har rett i at det er deg PST bør ta en titt på nå, når en døv muslimsk konvertitt dreper fem på denne måten?

1 Like

Hver gang nazister demonstrerer og argumenterer i offentligheten, er det en direkte oppfordring til både individuelle drap, og folkemord. Som vist gjennom dine direkte sitater, har du direkte oppfordra til vold mot meg personlig, i tillegg til at du åpent og direkte argumenter for nytten av 22. juli-terroren, fra et høyreekstremistisk perspektiv.

Demokratisk innstilte mennesker kan ikke, og skal ikke, akseptere dette, og heltene fra moskeen har vist hvordan man er nødt til å gjøre det, når politiet ikke gjør jobben sin, slik Norge ut fra Konvensjonen om sivile og politiske rettigheter er forplikta til å gjøre.

For øvrig er det jo paradoksalt inn i det tragikomiske, når nazister bruker bilder av kvinner som blir slått for å forsøke å forsvare sin “rett” til å argumentere for folkemord i offentligheten, når det samtidig er slik at nazister argumenterer for at kvinner ikke selv skal få bestemme om de har lyst til å ha sex med incels eller ikke.

Nå må du ikke overdrive deres heltedåd. Det var en psykotisk og svært forvirret ung mann de overmannet.
Jeg forstår jo at en som deg blir redd når slikt skjer og automatisk tyr til heltedyrking, men det hele er blåst opp av medie til å bli noe det ikke er. Johanne og Phillip er først og fremst en familie trageidei Dernest så er det underholdning for små redde pervoer som deg. Mennesker uten noen form for intergitet, men med en voldsom identitet med en gruppe vil sikle over en nyhetsak som det denne familie tragedien er. Jeg vil gå så langt som å si at du og dine like er beviset på hvor denegenrert dette samfunnet har blitt. Dere identitets politiske fanatikere vil som dere har vist velte dere siklende med reisning og vill kåtskap i øynene så velter dere dere over to ungdommers tragedie. To unge liv er borte og alt du greier å gjøre er å stå over dem å tilfredstille deg selv.

Perverse svin.

Det var en nazist de overmannet. Med andre ord, en drapsmann som, i likhet med alle nazister, hadde satt seg som mål å utføre folkemord.

Folkemord? Du synes ikke det er litt mellodramatisk selv for en barne pervo som deg?
4 våpen var det det?
Det må i så fall ha vært en bitteliten minoritet han var på utkikk etter.
Mye ute og går i friminuttene du? :wink:

Og så lyver du igjen.

Incels er i hovedsak ikke-hvite i hvite land, og det er nok en ting du ikke vil snakke om.

Ikke vil du snakke om at en konvertitt som deg nettopp har drept 5 i Paris heller.

Jeg synes det var helt riktig at Philip Manshaus ble stoppet, og disse gamle gutta er jo helter og berget sannsynligvis flere liv.

Men i følge dine tidligere uttalelser er jeg en islamofobisk rasist, så her har du et forklaringsproblem. Forklar?

En fobi er en sykdom, og hvis noen har islamofobi så er de syke, og da trenger de hjelp og støtte, ikke mobbing. Tror du at man får sykemelding hvis man sier til legen at man har fått et alvorlig tilfelle av islamofobi?

1 Like