Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vil klimabevegelsen at fattige land skal sulte?

Og hvordan er det med de apatiske asylbarna?

Er Janne Josefson rasist, da han er enig med meg og uenig med deg?

Hvorfor er det feil å lenke deg til senga og sultefore deg apatisk, når du benekter problemet i steden for å erkjenne at jeg har rett?

Det er feil å være nazist. Feil å støtte etnisk rensing av ikke-hvite. Feil å støtte mord på barn, slik du gjør.

Shillary Clinton kollapset til vår alles store glede, da trollene hadde spredd hva som da viste seg å være sann informasjon om hennes dårlige helse, og ikke fake news som gammelmedia hevdet.

Vi hadde også et lite dikt.
dikt
En tanke vulgært kanskje, og heksa skal indikere at det er mememagi anonsene prøver seg på, og da Shillary kollapset, så kan man jo si at det virket?

For n-te gang så er ikke jeg nazist annet enn i ditt hode, og slik nazi-stempling du bedriver var ikke bare årsaken til de apatiske asylbarna i Sverige, nazist-stemplingen var også årsaken til at de muslimske voldteksgjengene i England fikk holde på, da varselne ble rasist-stemplet og mistet jobben.

Enhver som babbler om at innvandring er “folkemord på hvite” er nazist, uansett, og alltid. I tillegg er du holocaustfornekter med tilhørende antisemittiske konspirasjonsteorier og hat, og forsvarer massedrap på barn og ungdommer i Norge som en heroisk handling. Det finns ikke fnugg av tvil om at du er nazist.

“Feil å støtte mord på barn”
Så du støtter ikke drapet på den russiske tsaren med familie ?

1 Like

Nei. Men Runeulv støtter og forsvarer 22. juli-terroren. Gjør du?

Nei det gjør jeg ikke. Jeg mener det er et angrep på oss alle…

Bra. Da tenker jeg det er relevant bakgrunnskunnskap for deg å vite om “Runeulv” at han har skrevet dette:

"Breivik er ikke noe propaganda-offer. Han visste hva han gjorde og hvorfor han gjorde det, og han oppnådde at de statlige forfølgelsen av nasjonalister opphørte. […]

Alle virkemidler er legitime om man nektes å organisere politisk motstand mot sitt eget folkemord".

Nå trekker du den igjen langt. Det er ikke mitt ansvar at konsekvensen ble Breivik, når norske myndigheter brukte PST til å ødelegge for nasjonalister og innvandringsmotstandere.

Det var ikke noe nasjonalistisk miljø som kunne fortelle Breivik at terror var feil, da myndighetene hadde ødelagt det, så derfor tilsier enkel logikk at nasjonalister ikke kan være ansvarlige.

Du kan evt. skylde på de gammelnasjonalistene på hegnar forum, som fortalte om det, og som forøvrig ble bannet hele tiden, men at norske naziter eller “nazister” skulle være ansvarlig for Breivik, er sikkert grei propaganda, men det gjenspeiler ikke virkeligheten.

Jeg siterer deg, ordrett (siden jeg bare har brukt copy paste). Du forsvarer helt åpenlyst massedrapet på barn og ungdom som legitimt og rasjonelt. I det ligger det en tydelig oppfordring til andre om å følge Breiviks eksempel, om så skulle skje at Norge skulle begynne å respektere menneskerettighetene, og stanse rasistiske ytringer i offentligheten.

Jeg har lagt inn lenka.

Så hvorfor ikke lenke til hele posten, (og det er vel fra to poster om jeg husker riktig), så noen kan vel beskylde deg å ta ting ut av sammenheng?

Jeg la ut det jeg sendte til PST. Ordrett. Og du forklarer og utdyper selv stadig vekk konteksten, som handler om at du fortsetter å rettferdiggjøre barnedrapene under henvisning til din egen løgnaktige rasistiske hatretorikk.

“Runeulv” og andre nazister mener det skjer et folkemord når rasister som dem ikke vinner valg, og det fortsetter å komme ikke-hvite innvandrere til dette landet. Det er selvsagt denne typen tenkning som lå i hodet på Manshaus da han skøyt sin ikke-hvite stesøster i senga si.

Jeg vil bare påpeke at dette er hyllest og rettferdiggjøring av terror. Den som ikke helt utvetydig klarer å ta avstand fra verdenshistoriens største massedrap på barn og ungdom utført av en enkeltperson, men tvert imot hyller og rettferdiggjør dette, har jeg ikke noe behov for å “argumentere mot”. Jeg vil bare notere og rapportere.

Målet er ikke å vinne valg, målet er å reise debatten om hvit fremtidig minoritetsstatus, slik at alle politiske partier blir i mot folkeutbyttet om de ønsker å vinne valg.

Nå spiller det igjen ingen rolle hva jeg sier, da ditt bilde av hva en nazist er og hva han mener, trumfer hva den naziststemplede sier hver gang.

Manshaus lever i ditt verdensbilde, og det er slike som deg som er ansvarlige for at Johanne ikke lever lenger i dag.

Målet er å fremme rasistisk hatpropaganda, for å rekruttere nye terrorister, ja.

Her har du rett.
Jeg kan dokumentere at dette arbeidet pågår, blandt annet via New group of world servers, som sier dette selv på nettsiden “Institute of planetary synthesis.”

Man kan se at de har et samarbeid med FN, og jobber innefor mange felt.
Sjekk denne oversikts plansjen :
http://www.ipsgeneva.com/en/ngws/new-group-of-world-servers

Det med at det kommer en ny religion, blir sagt her på youtube :
"The New Group of World Servers in the Final Years of the Forerunner " De møtes fra ulike deler av verden via nettet.

Her skriver denne gruppen selv, en gruppe om bygger mye på Alice Baileys boker, New age, og som forøvrig er ukjent for de fleste :

“Religion
One world religion, interfaith, Buddhism, christianity, hinduism, islam, judaism, taoism, confucianism, native peoples’ religions”
http://www.ipsgeneva.com/en/directory/the-10-seed-group-directory

1 Like