Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vi som bryr oss om forum.steigan.no

@paw @ivra @steigan @Pal_Steigan

Hei. Jeg prøver på nytt i en frisk tråd. Det er stor støtte i denne revolusjonære fløyen av steigan.no-lesere for å beholde forumet:

image

Dersom avgjørelsen om å stenge forumet ikke kan omgjøres, så ønsker jeg å gjenopprette det på domenet Selvstyre.no. Motivet er at folk kan få fortsette å følge med på nettavisa Steigan.no på et åpent forum uten moderering. (Det vil opplyses at Pål Steigan og Mot Dag ikke er ansvarlig for forumet.)

Det ligger en god del graving, mange refleksjoner, mye humor, drama og skiftende allianser, og tilmed romanse, lagret i databasen, og da er det en synd å slette hele dette spekteret av minner (jamfør bokbrenning). Så jeg ber om at dere kan respektere dette ønsket, nedenfra-og-opp, om å på den ene eller andre måten få beholde forumet.

Under en beskrivelse av hvordan administrator kan ta backup av databasen. Vennligst send meg en kort melding om hvem jeg kan kontakte for å eventuelt få tilsendt en kopi av databasen.

11 Likes

Ja, det er sabla mye graving bak. Let så skal dere finne.

Nåla i høystakken.

Bevis.

Journal of the royal institute of international affairs volum X 1931.
( RIIA er i England det samme som CFR er i USA. Det kalles Chatham house i dag )

Se hva som står i nedre del på s. 809:

Dette er oppsiktsvekkende.

Dette er dypstaten som selv sier at de lyver. Se hva som står videre : ( spesielt der noen har satt strek i margen )

Association of helpers, er en av de ytre sirklene til dypstatens maktkjerne. ( Forklart i boka til Carroll Quigley, The anglo American establishment .

Ta godt vare på disse sidene. ( selv har jeg fotografert dem )

Association of Helpers member Arnold Toynbee, a world famous British historian, revealed in a June 1931 speech to the Institute for the Study of International Affairs at Copenhagen:
se nedre del til høyre )

“We are at present working discreetly with all our might to wrest this mysterious force called sovereignty out of the clutches of the local nation states of the world. All the time we are denying with our
lips what we are doing with our hands, because to impugn the sovereignty of the local nation states of the world is still a heresy for which a statesman or publicist can perhaps not quite be burned at the stake but certainly ostracized or discredited.”

(See “The Trend of International Affairs Since The War” in the November 1931 edition of the Royal Institute of International Affairs’ journal International Affairs.)

Dette er 90 år siden.

Mvh GK.

Her er noen som vet å ha humøret oppe samme hva.

7 Likes

ALLE gamle kolonilande - inklusive USA - er intet andet end direkte loegn og aftaler paa aftaler igen og igen.

Jeg fandt en gammel, gammel bog, som stort set viser - naesten ord for ord - alt der foregaar lige nu I 2021…HELE vejen rundt!!!

Jeg hverken kan eller vil opgive titlen eller forfatteren her da indlaeg fra den, er ment at skulle udgives sammen med resten jeg har…en dag, naar den rigtige mulighed kommer…

Det eneste Jeg VIL sige her er, at vi skal have ALLE arkiverne hos ALLE vores religioese organisationer aabnet for, DER ligger det hele . Bestemt ikke kun her I dette forum…

Maaske vi kan starte med at river doerene til Vatikanets arkiver op og, dernaest jo de Britiske arkiver og, selvfoelgelig ogsaa dem Jeg kun kan kalde den pure ondskab - www.lutheranworld.org :sleepy:

Et had, som det der der nu kommer mod os allesammen fra disse gamle organisationer kan Jo desvaerre ikke beskrives med noget ord…saa forfaerdeligt …saa uendeligt tragisk…og, det skal stoppe!!

Ogsaa Jeg kan lide dette forum…faktisk et af - om ikke det - bedste Jeg er I!

Tak Norge - igen :+1:

Og sidst, mit lille digt fra for nogle aar siden - det digt mange mennesker vaelger at overse…

“The Colonial Countries are owned by the Churches,
The Churches who control the nazi’s,
The nazi’s who are the Human Race,
The Human Race who have chosen to believe in the Churches…
and thereby enslaving them- (our-) selves to this…”

God start paa en ny uge Norge…:blush:

2 Likes

Og hva skal så dette nye forumet for anonyme pyser kalles???

FAP - Forum for Anonyme Pyser

5 Likes

image

3 Likes

Ikke så verst bortsett fra at det var litt for mandig. Hva med ei pil ned i tillegg for å signalisere et universelt kjønn, “hen”?

1 Like

Dette passer bedre!

nedlasting

2 Likes

Du vet ikke hva FAP er, gjør du?

1 Like

Afordiske ordspill er tilfeldige…

Nei ikke bortsett fra et potensielt navn på det nye forumet.

1 Like

Google er ikke akkurat din venn, men…

Det er rett før jeg legger meg så jeg gidder ikke google det nå, så opplys meg gjerne.

1 Like

Opplys gjerne navnet mitt, så får vi se om du har gadda å forske på hva jeg heter, eller om du bløffa.

Nei, jeg må sjekke mer for å være helt sikker. Vil nødig utsette uskyldige for noe.

2 Likes

Jeg kan bekrefte/avkrefte.

Dette er mine siste ord på dette forumet. Men vi sees thormothr. So long…

1 Like

Ja, ser deg på F.A.P.

En liten deduksjon

Hva er den uoffisielle grunnen til at forumet stenges, og hvor kan vi få svar?

Pål Steigan sine to profiler har ikke vært aktive/innlogget på forumet på over et år. Jeg antar derfor at han ikke er en aktiv moderator, sjøl om han kanskje leser kommentarene iblant.

Videre er moderatorene jeg kjenner til/husker…lassegs, paw og ivra
(jeg ignorerer Andresen som ikke visste at han var gjort til moderator)
lassegs sin profil er sletta, og paw har ikke vært aktiv det siste kvartalet.

Da gjenstår, etter min kjennskap, bare ivra som bestyrer. Og noe interessant jeg fant ut om han, er at han har likt bare ett eneste innlegg i 2021, nemlig sjimpansen Kjetil sin gjetning om hvorfor Steigan stenger ned forumet:

image

image

4 Likes