Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vi lukker det eksisterende steigan.no-forum (del 4) (Part 2)

Continuing the discussion from Vi lukker det eksisterende steigan.no-forum (del 4) (Part 1).

Previous discussions:

Er det ikke “Johnny” som har sagt dette?

1 Like

Kan du si hva de foraene heter, så vi kan ta en titt og se hvordan det skal gjøres?

2 Likes

Her er kommentarfeltet på Steigan for ca 5 år tilbake. ( 2016 ) Det var blandet av anonyme kommentatorer og folk som valgte å stå fram med fullt navn. En frivillig sak, og noe som aldri var oppe til debatt, og det fungerte helt fint .
https://steigan.no/2016/10/anders-giaever-som-hillary-clintons-hvitvasker/

2 Likes

Nei, det ville være å avsløre seg selv, og slike tabber gjør jeg ikke.
Men bra forsøk. :slight_smile:

Dette sitatet avslører det meste om hva “Johnny” egentlig mener om anonymitet på nett. Og det er jo litt annerledes enn hva han pålegger andre.

4 Likes

Avsløre hva da?

Du fortalte oss at du lyver så mye at du ikke husker dine egne løgner når du skriver her, så hvorfor er det ikke løgn at du er med på forum som fungerer bra fordi brukerne skriver under eget navn?

Det kan også være at vi ville oppdaget at selv om du skrev med eget navn, så var det mange andre som ikke gjorde det.

1 Like

Kanskje han her mener egetprodusert navn og ikke noe som er blitt gitt av tilfeldige foreldre?

1 Like

Når man sier at man lyver så mye når han poster her, at man ikke husker egne løgner, så er det ikke noen grunn til å stole på noe av hva han sier.

1 Like

Nettopp. Kanskje han forteller sannheten ved en glipp?

2 Likes

Er enig med steigan & co at noe bør gjøres med forumet, som å registrere seg med navn for å skrive/kommentere, men jeg er uenig i at man må registrere seg for å lese, da man mister muligheten til å nå ut til et stort publikum. Vi klarer ikke å moderere oss selv så moderatorer trengs, men å moderere er vanskelig og bortimot en fulltidsjobb, og dette er nok hovedårsaken til at flere og flere aviser fjerner kommentarfeltene.

Hvorfor er du så opphengt i meg som person?

Kanskje det samme som du ikke vil avsløre.

1 Like

Høyrepopulistene får det til over hele linja, så for min del er det ikke noe problem at de alternative sosialistene og venstrehegemoniet i media og akademia gjør produktet sitt dårligere på denne måten.

Du har garantert ikke op-sec, så å finne ut hva du heter ville nok vært enkelt.

“Johnny” er ikke en person. Det er en fiksjon. Siden denne entiteten sier så mye rart forsøker jeg å dekonstruere det for å nå personen bak. Som tydeligvis trives med å juge på søppelynga sammen ikke-tenkende en lørdag formiddag

2 Likes

Hold deg til sak og ikke person.

Unnskyldning og bløff. Den voldsomme personfikseringa di gjennom lang tid er svært merkelig. Er du forelsket?

I en fiksjon? Forsøker du her å fortelle noen hva de tenker?

2 Likes

Her er en kjent svensk blogger og forfatter med nulltoleranse for skitpreik og snikksnakk. Hadde dette forumet klart å følge noe i nærheten av samme prinsipper ville det ikke havnet i den nåværende situasjonen.

“Grundprincipen är att om någon uppför sig på ett sätt som hade gjort att de aldrig hade varit välkomna till något i verkligheten, så ska de inte heller finnas i mina flöden.”

2 Likes

Nei, men den voldsomme personfikseringa di er merkelig og unormal etter mitt syn, du henger jo på som en klegg, jeg er veldig glad i kvinner bare så det er sagt, og personfikseringa eller forelskelsen din er også ødeleggende for god kommunikasjon og påvirker forumet i negativ retning. Ikke rart det er få lesere her.

1 Like

Andre mener nedstengningen skyldes ytre press pga koronatiltakmotstanden her

2 Likes

Det er vel heller raseriet de ser, som de ikke klarer å forholde seg til på en konstruktiv måte og at det er mye av det.

Det dummeste man gjør er å legge lokk på det, da blir det bare end verre. Erna hadde f. eks åpent kommentarfelt en stund, men det kom endel ting der som viste at hun ikke var så populær.

Erna Solberg stenger Facebook-veggen sin
https://www.dagbladet.no/nyheter/erna-solberg-stenger-facebook-veggen-sin/70538932

https://www.nrk.no/innlandet/navnesoster-til-erna-solberg-bytter-navn-for-a-slippe-kjeft-og-drapstrusler-1.15238777

3 Likes

Det er jo en selv som oppsøker et forum frivillig?

Det kan jo være gøy å dra på sirkus, selv om du ikke vil ha sirkuset hjem til deg😊

4 Likes