Nyheter MDTV Forum Om Doner

Vi er noen fordømte amatører

Originalt publisert på https://steigan.no/2015/12/vi-er-noen-fordomte-amatorer/

Organisasjonsgraden i den norske arbeiderklassen går kraftig ned i bransjer som bygg, anlegg og transport. En vesentlig del av det som en gang var frivillige aktivistorganisasjoner har enten dødd en stille død eller blitt en post på statsbudsjettet. Fredsbevegelsen er en skygge av hva den har vært tidligere. Og det som kaller seg norsk venstreside…

6 Likes

Internett har forandret verden. Idag ville Bolsjevikene blitt avkledd og gjort til latter, på samme må som DEM og ANTIFA avkles og gjøres til latter. Hillary er den største klovnen.

Pål Steigan, du er fantastisk!
Hør på mannen, folkens! :kissing_heart: :+1: :heartpulse:

Bytt ordet klovnen med monster så skal du få en like :wink:

1 Like

Det bilder av Gro viser at hun sitter ved siden av CNN-eieren på den ene siden - en som har 43 herregårder, og Sir Richard Branson, han som beskrives som bakmann for de pedofile

1 Like

Ikke veldig rart, da norske arbeider har med fagforeningenes samtykke blitt utsatt for utenlandske konkurrenter.
LO er mest opptatt av likestilling, miljøvern og rasisme, så det er egentlig ikke noe poeng for etnisk norske å være organiserte. Noen elektrikere jeg kjenner, fikk ikke hjelp av fagforeningen når firmaet de jobbet for konket, og nå eier de firmaet selv, og ingen er fagorganiserte.

Og de rike har fått venstresiden til å insistere på å ødelegge etniske fellesskap som har nok samhold til å stå opp mot dem, så undertrykkingen vil fortsette.
univershitty of copenhagen

1 Like

Branson grafser til seg alt han kan. Har du noengang sjekket hva han fikk seg selv til å gjøre mot Englands NHS? Som kjærlighetsbarnet til Hillary og Kissinger, det er hvor motbydelig han er.
På lik linje som hennes familie holder jeg ham og May ansvarlig for at en venninne døde.

1 Like

Avlsoksen.

Selvsikkert lo trollet
smilte og avfeide alt
han sa: alle stoler på meg
hvem kan vel tvile
på maktens metoder
penetrert av min store stav.

1 Like

Kvinners forestilling av “himmel” er et hotell med masse alvsokser, ikke omvendt, så et hotell full av trofaste millionærer.

I følge Marx så var kampen mot kapitalisme også en kamp mot jødedommen. Han mente videre at som en følge av at jødene hadde blitt emancipated. Så var kristne også i praksis blitt jøder. Mulig det har en sammenheng med at åker virksomhet ble tillat blant kristne.

Så spørs det om tiden er moden for en kamp mot dansen rundt gullkalven.

1 Like

Kristendom er en ideologisk bevegelse.
Satanismen er omvendt, et KGB som lokker med god betaling.
Staten blir som satanisme.
9 av 10 kan lett kjøpes opp. I den betydningen er 9 av 10 satanister av holdning.

Jeg forsto Marx slik at åker-virksomhet ikke er forenelig med kristendom og at kristne av hans samtid som omfavnet en åker drevet kapitalisme var å regne for en jøde. Jfr. dansen rundt gullkalven og Jesus sitt angrep på penge vekslerene påsken han fylte 34 år.

1 Like

Karl Marx regner opplagt kristendom som en fiende.
Når det gjelder bankvirksomhet handlet ikke Kapitalen om det etter min hukommelse. Det var kjøpmennene og tannlegene som var skurken. Både kristne og bønder ble sendt til Sibir som statsfiender.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.