Nyheter MDTV Forum Om Doner

Verden av idag:

Det forklarer jo en del … Leit å høre! Fanatisme er selvsagt aldri morsomt, (dvs. annet enn på trygg avstand). Og det å oppdra barn sammen med noen med et radikalt annerledes livssyn enn en selv, er nok uansett heller ikke så lett.

https://forum.steigan.no/uploads/default/original/2X/1/103f444418213dfba0d87874601addb71263f364.jpeg

Ateisme ser ut til å være arvelig og i hovedsak noe som rammer menn, så at du forsøkte å få ei dame til å bli en ateist, er mer enn en tanke naivt.

Hvordan fikk du det for deg at dette var mulig?

Hvem i svarte har gitt deg ideen om at jeg har ‘‘forsøkt å få ei dame til å bli ateist’’???

Vanskelig og stikke under stol (for den som måtte forsøke!) . . . . .

Du.
Det er mulig jeg tok feil, så da ber jeg om unnskyldning.

Unnskyldning akseptert.

(PS: Det var det den gamle regla om ‘å lede hesten [mærra] til vannet…’ da . . . . . )

Jeg har forsøkt jeg også, men har kommet til at damer har et medfødt religøst behov, og at det er slemt å ta det fra dem.

I min familie er damene stort sett kristne, mens mennene er ateister, og det ser ut til å ha fungert greit.

Medfødt & medfødt fru Blom, jeg skal ikke spekulere vidre i akkurat det, men at det er forskjeller ute og går - er hevet over tvil.

• For øvrig ikke rart det er ufred overalt på planeten når folk i tillegg til alt annet faenskap også skal drasse rundt på sine imaginære ‘venner’ med dertil hørende eventyr.

Makan! :persevere:

<<<<<< zzzzz… snork… zzzzz … :sleeping:Hørte jeg noe ?? >>>>>>>
Joda… og jeg følger litt med på hva den vantro hunden sharkamov driver med : )

Ja, det var nettopp Dem jeg snakket om, ja. Hva gjør De egentlig om sommeren? Bare sover?
(Jeg kjenner en muslim som kaller hundene sine (spøkefullt) for “dere vantro hunder”, forresten).

:sunglasses: Om sommeren starter jeg dagen med at jeg tar kanskje litt vedlikehold på sleden, hvis jeg gidder, slik andre tar båtpussen på denne tiden av året, vasking og skrubbing , litt høvling kanskje, maling, og polering og voksing, og er det ikke er for varmt, beholder jeg støvler og nisselue, men jeg vrenger den, der den har et ugjenkjennelig mønster , men har på et lettere plagg. Så går jeg på Rema 1000, Kiwi og andre steder , f. eks på kjøpesenter, jeg tar også bussen, og blander meg med helt vanlige folk. Jeg liker meg blandt folk flest, for å observere om jeg ser noen snille barn. På Rema 1000 kan det hende jeg tar en dag og går blandt hyllene, for å lytte når barna går med foreldrene, og får med meg oppførselen, og noterer , og så drar jeg hjem på ettermiddagen og gir reinsdyra mat.

Hva holder du på med om dagen da ? : )
Det er godt å ha litt fri nå forresten, og nå nærmer vi oss virkelig sommeren.
Om noen timer er det 1. juni, og ferie snart, men jobben krever sitt om dagen.

Tatt for mye muslim…???

Neida, der holder jeg en armlengs avstand , men bare så du vet det, jeg har kraftig biteforsterkning på armen, som tåler både haikjeft tenner og hundekjefter.:stuck_out_tongue_winking_eye:

Det vil du ikke vite, moahahahaha! :grin:
(Det skulle vært et kurs i foreningingen “Trolldeig”, men det ble avlyst … :thinking: )
Og nu tar jeg kvelden.

Jeg har forsøkt Nord-Norge, og mangelen på sommer gjorde at jeg ikke kunne bo der. Ikke at Sør-Norge har varm sommer slik som vi finner på kontinentet, men det er varmt nok til at det er veldig frodig.

Ja, jeg kjenner somrene i Sør Norge / Østlandet best .

Med snakk om både sleder og reinsdyr, så antok jeg Nord-Norge. De høyere områdene på østlandet er for kalde de også.

Det var INK som litt før jul, spurte hvem jeg var, så jeg svarte Julenissen.