Nyheter MDTV Forum Om Doner

Velge mellom 5G og insekter? Vi får ikke begge deler

Drømmedama vet jeg hvordan ser ut hvis jeg ser henne, men jeg tror neppe hun er Hollywood-diva, uansett evt. karakter/ rolle. Hun må antagelig tåle lite eller ingen sminke uten å se rar ut, for med mer enn bittelitt sminke ser dere alltid litt rare ut, og det er greit å kunne bytte på litt. Men hvis jeg absolutt skulle plukke en offentlig kjent kandidat, ville det selvfølgelig være en utilgivelig respektløs og helt unødig forbigåelse å engang tenke på noen annen enn tronarving til Kongeriket Norge, HKH Prinsesse Ingrid Alexandra, for kølsvarte. Gi jentungen fem år til på den kongelige, så det ikke blir så helt hinsides feil av meg å si dette, bare vanlig grisefeil - men da blir hun selvfølgelig drømmedama. Hallo. Den som bare var femti igjen, dere.

Her er forresten en video av en annen staselig dame, Dr. Devra Davis, lederen av Environmental Health Trust, som snakker om helseeffekter av 5G på huden, svettekjertlene og muligvis på nervesystemet.

Noen av de studiene hun her bygger på, omtales også (med referanser) i følgende artikkel av Einar Flydal:

PS:

Prinsesse IA er og blir for ung for deg, selv når hun blir 20. Du får nok nøye deg med å bli konge prinsgemal av Sverige i stedet hvis du klarer å utkonkurrere den nåværende pretendenten.

Bra sporveksling fra off til topic der, alt-så. Skal sjekke etter jeg sett ferdig den forrige fra @AnneBrit. (Måtte spise litt/ pause.)

Hvis jeg overhodet, på noen som helst måte, skulle i det hele tatt vurdert seriøst å slå til på noe tilbud om et liv på Kungsholmen … DA, min venn, måtte vi nok dessverre gjort som Brecht foreslo; byttet ut folket.

igjen, skal det vel i grunnen være.

Hvis du virkelig vil gi Dr Devra Davis en sjanse, så er det vel egentlig den følgende en bedre video (siden den andre bare er ett og et halvt minutt lang):

Kungsholmen blir nok for mye, selv for en innbarka anarkist, men gles-grend -sverige er motkultur så det rekker.
Jeg vet ikke helt hvorfor men jeg fikk lyst til å poste denne:

Sikkert fordi det er klassisk hardcore punk så tøff som den blir, og fordi Jello er et vandrende ikon for alt som er sinna og anti-establishment. Men sånn ting etter hvert har blitt, har han nå også i praksis blitt en del av det politisk korrekte koret som har én enkelt fiende; white supremacists/ neo nazis, og en forsvarer av fri menneskeflyt og globalisme med en velkjent antirasistisk begrunnelse.

Jeg har møtt noen eksemplarer av den sorten, og de unnser seg ikke å bruke teknologi for å trakkasere sine ofre.
Allerede tilbake i Televerkets dager, har jeg eksempler på at folk som ble utsatt for slikt . Vi hadde en velvoksen dame - 3/4 århundre gammel, boende på bruket, som intern flyktning, på grunn av det.
Dette var høyst reelt:

To be or not to be …

Minner meg om gutten som fikk en tallerken med grøt, og ble stilt overfor valget: «Vil du ha sukker på, eller vil du ha skje?»

Sent, men formodentlig godt: Nå var det nok ikke først og fremst Danas bidrag her som i seg selv direkte gjorde susen for meg, da hun for meg fremstår ørlitt i overkant som en generell YT-profet med ganske spredte og varierte favorittemaer innen dystopia, og mindre som ekspert på em-stråling eller mobil– og 5G-teknologi. Men hun (og du, selvfølgelig) skal ha kred for å ha bidratt til en økt interesse for problematikken hos meg uansett.

Dr. Devra Davis som er presentert i denne samme tråden inngav mer tillit hos meg. Men resultatet av din og INKs kampanje for å vekke min skepsis til 5G-utbyggingen var i hvert fall vellykket nok, for nå synes jeg oppriktig det burde ventes med å sette opp en eneste ny basestasjon, til vi evt. (og dessverre mot formodning) på et bedre grunnlag kan frikjenne 5G fra anklagene om å påføre mennesker, dyr og planter alvorlige skader, og kanske bidra til en formidabel økologisk katastrofe mht. insektdød.

ALTSÅ:

Jeg er sterkt imot 5G! Stopp føkkings 5G! Ut og sabotér 5G, anarkister!

For kølvarte.

Jeg kopierer og limer inn svaret mitt til AnneBrit her, INK:

“Ja takk, begge deler. Men det er ikke så viktig med grøt,” la han til for ikke å virke grådig.

@AnneBrit
For en klok og knakandes kjekk kar Aford i grunnen er, ikke sant, AnneBrit?

I motsetning til det norske Direktoratet for strålevern og atomsikkerhet (DSA), har presidenten for det tyske strålevernet (BfS), Inge Paulini, bedt om forskning på konsekvensene av 5G-teknologien før man setter gang noen utrulling i Tyskland.

I tillegg sier hun faktisk til slutt i saken at hun anbefaler å bruke hodetelefoner når man snakker i mobiltelefon og at “fasttelefon er bedre enn mobiltelefon”:

jupp, men det visste jeg fra før.

Da var hele hensikten oppnådd, for dette er et kunnskaps-spørsmål, og der får vi ikke hjelp fra Babylon. Vi må finne og formidle den selv. I dag er det så mange som graver, at det bare er å finne sine favorittformer.
Bruke kildene og lete videre.

Hvis du ikke er stand til å sjekke ut Jesus ennå, så kan du i det minste holde deg til Bringsværds “tilfeldighetene er våre venner”. Anarkisme i praksis.

snakker du! :blush:

“Forskjellen på dyr og mennesker er at dyra har evnen til å lære”, sa far min ofte. Jeg prøver nå å rette opp vårt rykte på dette området, eller også får man si seg fornøyd med å være et dyr, for dyr er i grunnen ålreite dyr, og lære må man nok faktisk forsøke å være i stand til hele livet. Jeg vet fremdeles sannelig ikke hvor sikker jeg har grunn til å føle meg mht. 5G og skadelige strålingsverdier mm., men etter å ha brukt litt tid på temaet er jeg i hvert fall 100% sikker på at det er gode grunner til ikke å ta sjanser av denne sorten og dette kaliber, så 5G-systemet burde vært skrinlagt på ubestemt tid hvis ingen med troverdighet kan bevise at frykten er ubegrunnet. Takk til deg og AnneBrit og andre som har hjulpet til å åpne mine øyne denne gangen.

Men hva i kølsvarte skal vi gjøre da? Teknisk sabotasje er fristende og morsomt, men vil åpenbart bare kunne utsette og småplage utbyggerne så langt, men ikke mye lenger. Det løpet vinner de, dersom vi ikke har mer krutt i børsa enn som så. Kan man håpe på at sabotasje med påfølgende selvanmeldelse og forhåpentligvis medieoppmerksomhet vil kunne vekke flere, og slik kanskje avstedkomme en bredere, folkelig protest? Eg berre spyr.

Jeg óg! :grin: Men takk skal dere ha. Nok en bekymring på nakken der, alt-så. :wink:

Jepp, kjenner godt til den, og kan bare bekrefte at de er mine venner. Til de grader. Enten de nå faktisk er tilfeldigheter eller ikke …