Nyheter MDTV Forum Om Doner

USA truer med å trekke ut troppene fra Tyskland. Flere tyske politikere: Flott, ta med dere atombombene i samme slengen!

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/08/usa-truer-med-a-trekke-ut-troppene-fra-tyskland-flere-tyske-politikere-flott-ta-med-dere-atombombene-i-samme-slengen/

Av Knut Lindtner. USAs ambassadør til Berlin, Richard Grenell, har truet med at USA vil trekke troppene sine ut av Tyskland dersom ikke Tyskland begynner å betale 2 prosent av sitt BNP til det militære. USA har 35.000 soldater i Tyskland. I tillegg kommer 17.000 amerikanske sivilister som arbeider på basene. En del tyske politikere…

4 Likes

Dette må jo være dagens gladnyhet :slight_smile:
Det kan jo også hende at Tyskland (i motsetning til Norge) har innsett at mye av djevelskapen på denne kloden dessverre har kommet og kommer fra USA, se gjerne
http://hvamenerpartiene.com/vedlegg/En_Ondskapens_Akse.pdf

2 Likes

Nordstream > krigshissing
EU > NATO

Det tyske innvandringsfolkemordet har forgått med amerikanske tropper på tysk jord, og amerikanerne har også kontrollert pressen, så på mange måter er det de som er ansvarlige.

Det er 100% sikkert at det er folkemord når en okkupasjonsmakt bytter ut befolkningen i et land de okkuperer, så det er litt viktig for USA og ikke få skylda for dette, men presentere det som noe tyskerne ville selv. (Dette kan bli vanskelig, da den amerikanskkontrollerte pressen ikke slapp frem innvandringsmotstandere.)

3 Likes

Er Tyskland en imperialistisk makt?

1 Like

Det var det under Bismarck. Samtidig utviklet Tyskland industri som var i direkte konkurranse med Englands. Det tålte de dårlig. Nå er de imperialistisk på moderne vis, nemlig gjennom eierskap av internasjonale storbanker. Likevel er de bare papir tigre siden de er under Amerikansk okkupasjon lik vi er. Husker du avlyttingsskandalen? USA har skit på hver eneste politikker og bruker det uten å blunke samtidig som de hykler allianse.
Om noen tviler så er det bare å ta en titt på Versailles avtalen som forbød Tyskland å ha storindustri

1 Like

Merkel hadde ikke noe i mot å bli avlyttet av Obama. Han er jo så snill og brun, og fredsprisvinner og det hele. Nei, Obama var nok bare et instrument for dypstaten, heller enn at han hadde så mye makt. Han signerte papirene de la frem for ham. -Dronekrig, masseovervåking, avlytting av allierte statsoverhoder, og innføring av sosialisme for rikinger under finanskrisen i 2008. Til gjengjeld sørget de for at han hadde ryggen klar i mediene. Trump har et adskillig mer anstrengt forhold til dypstaten. Om han noensinne er dum nok til å få en alliert avlyttet, så får de ham innlagt på psykiatrisk sykehus med det samme. Der har man jo et reelt grunnlag for riksrett. Nå hykler Europa USA midt i mot. De kaster seg over de interne spenningsforholdene og utnytter det til å bryte de transatlantiske båndene, under påskudd av at de hater Trump så inderlig.

Hva folk gir uttrykk for og hva de virkelig føler kommer ikke alltid overens. Bare tenk med deg selv. Sier du alltid fra når du ikke er glad? For folk som Merkel gjelder det å holde maska eller miste makta. må vente 3 timer før jeg kan gi deg en lik for kommentaren for det du sier er helt korrekt og så absolutt fortjener en lik

1 Like

Ja hun likte det selvsagt ikke, men hun går ikke ut i protest slik hun utvilsomt ville gjort dersom det var Trump som stod bak. Det er det jeg kaller å hykle USA midt i mot. For Trump-hatet handler ikke om Trump-hat. Denne “støtten” Europa formidler til den amerikanske dypstaten ved å ta avstand fra Trump, handler mer om å utnytte muligheten til å øke avstanden til USA i sin helhet. For alternativet er jo at Merkel faktisk likte den avlyttingen til Obama, ikke sant?

1 Like

Så sant, så sant. Merkelig hvordan eliten står med sine slaveholdere, er ikke det? Man skulle tro at de hadde mot nok til å reise seg og fortelle folket hvilken slange virkelig ligger skjult i gresset men den gang ei. De heller er slaver enn ekte ledere.

1 Like

Jeg ser for meg at USAs klamme psykopat-grep på Europa er langt mer uhyggelig enn vi har kjennskap til. Bare se på hva de gjør med land de ikke liker. Merkel gjorde nok klokt i å bare holde kjeft om at Obama satt og flirte mens han lyttet til hennes private telefonsamtaler.

1 Like

p.s. hvorfor ender svarene mine alltid utenfor lenken jeg svarer på? Hva gjør jeg feil? Er det fordi jeg skynder meg å korrigere når jeg ser skrivefeil? Vet du?

Jeg er ikke så sikker på at samtalene gikk til Obama engang. Han var jo like mye en dukke på snører som alle andre. Jeg heller langt mer i retning CIA/Mossad mens Netanyahu gned seg i hendene. Merkel sa en gang at hun ønsket Israel ville forsvinne i løse lufta. Det er derfor jeg heller i den retningen. Ikke at jeg på noen måte noen gang vil påstå at Obama var/er uskyldig på noe vis. Men igjen, din kommentar er en veldig god observasjon og også denne fortjener en lik. 100 om jeg kunne for den saks skyld

Om man trykker på den blå Svar-boksen under alle innleggene, så “svarer” man på orginalinnlegget. Kan det være at du har brukt den boksen?

1 Like

hm, er faktisk ikke helt sikker. Skal passe på fra nå av. Tusen takk for svaret :hugs:

1 Like

Hmm…men jeg svarte jo på din melding og fikk også melding om at du hadde svart på noe jeg hadde skrevet, og nå ser jeg at hverken min eller din melding har “–> Mari” eller “–>thormothr” symbol oppe til høyre (som viser at kommentaren er et svar på noe, samtidig som det er en link til den forrige kommentaren).

Ser ut som du allerede har avdekket et mysterium her på forumet, Marita. Kanskje @lassegs kan svare på dette? :sweat_smile:

1 Like

Ja, da jeg svarte deg kom navnet ditt opp i venstre hjørnet. Så snart jeg klikket på svar plasserte svaret seg utenfor din kommentars svar. Så merkelig. Jeg driver å svare to ganger. Først svar så kopier og lim metoden. Ganske frustrerende men også litt morsomt da. Jeg sa nettopp til mannen min at systemet ser ut til å fortelle meg at jeg holder på og gå senil uten å vite om det sjøl :rofl: :laughing:

Ja, nå dukket symbolet opp:

1 Like

Ja, men måtte svare to ganger for å få det til, som jeg sa. Så merkelig

ahhrrrgh! :rofl: igjen!