Nyheter MDTV Forum Om Doner

USA puster til ilden i Iran, prøver å utløse regimeskifte

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/usa-puster-til-ilden-i-iran-prover-a-utlose-regimeskifte/

Den iranske regjeringas vedtak om å tredoble bensinprisene over natta utløste kraftige, men fredelige protester over hele landet. Men protestene ble raskt dominert av voldelige grupper som satte fyr på bensinstasjoner og offentlige bygninger og provoserte til konfrontasjoner med sikkerhetsstyrkene. USAs visepresident Mike Pence har gjort sitt for å puste til ilden og stiller seg…

3 Likes

Om de ikke kan få det til på annet vis, så tar de vel over “tempel-høyden”, og det har Iran erklært å bety krig.

1 Like

Den video postet overfor er veldig lang.
Denne er bare 16 minutter

Nazistisk scam. Skjønner ikke at noe nettsted vil tolerere slik anti-semittisme.
Jeg ser det er flere enn meg som har interesse for Israel her, og hvordan beskytte jødene mot å bli utryddet i VK3 (Putin er på vår side), så her kan vi få en debatt på steigan.no. Hvordan stoppe norske “anti-rasister” (dagens brunskjorter)?

Rockefeller er selvfølgelig hode for nazistene, inngrodd i Norge

1 Like

Jeg gidder ikke engang å se en video når jeg ser slik gotisk font på bokstavene.

Anti semitisme finnes og er utbredt. Men det er ikke mulig å sammenligne dette med å være i mot staten Israel. Dette er en fascistisk stat som alltid er i krig. Alltid driver med lyssky aktiviteter mot alle sine allierte. Alltid driver med attentat mot de dem vil. Undertrykking er liksom hva de står for. Det må være lov å være kritisk til Israel uten å bli kalt jødehater!!

Og hvorfor er dette tema i det hele tatt når det er snakk om regimeskifte i Iran? Fordi Israel bidrar sterkt til å lage problemer for Iran. Dette er ikke bare en syndebukk. Irans politikk handler om å overleve de ytre fiendene, og det har de gjort fordi de har ofret seg nok til å overleve problemene som er skapt av vesten og deres allierte Israel.

Iran er under en transformasjon som en revolusjonær stat, poenget er ikke å stå fast i hva de holder på med nå. Mange mener at uten de voldsomme fiendtlighetene utenfra, hadde ikke Iran blitt som det er, ell3r ville mye raskere ha oppnådd bedre velstand og utvikling for majoriteten. Krig og fiendtlighet med topp moderne, umoralske og gale motstandere kan drive en til vanvidd.

1 Like

Det du sier er vel at du er anti-sionist, men ikke-antisemittisk.
AnneBrit er anti-semittisk når han/hun promoterer Adam Green

Skeptikere bruker steigan.no for fake news. Hvorfor ikke også promotere anti-semittisme på steigan.no.
Helt logisk at de vi gjøre det, samt promotere transgenderisme.
Idag er alt fake. Man kan ikke skru på TV’en før man blir bombardert med fake news.

2 Likes

Jeg veit ikke med Anne Brit det må du nesten spørre henne om eller finne ut selv.

Jeg er enig i at det sikkert vil finnes de som promoterer anti-semitisme eller andre høyreekstreme verdier her som alle andre åpne nettsider. Kan ikke huske å ha sett det akkurat nå men. Men fake news, ja definitivt. Det er ikke alt som skrives av mange her som kan bekreftes. Men det betyr ikke at alt er fake. Det er bare slik at endel er ute etter å bruke nettsider og sosiale medier som et slagfelt for missinformasjon eller propaganda.

1 Like

Hva Iran vil kan diskuteres. Jeg liker Iranerne, verdens mest gjestmilde folk. Det samme med ortodokse i Israel og Russland.
Jeg vil gjette Iranerne er like stolte av hva de er som Russerne — og dobbelt så mye som hva Israelerne er “stolt” av.

2 Likes

Det finnes bra folk overalt. Men det er ikke særlig vennlige Israelere jeg har møtt i livet. Og de som er ok blir så fordomsfulle når de finner ut at du er en av de som kommer fra et sted de tror er deres fiender. Dette er et systematisk arbeid av myndighetene med Mange allierte som arbeider for det samme. De ønsker motsetninger.

1 Like

Har du sett noe som er “rett” fra “Dias” eller den andre typen. Dette er fra idag:
“Hva mener du med ditt på det tørre? Du virker psykotisk på meg.”

“Men det er ikke særlig vennlige Israelere jeg har møtt i livet.”
De ortodokse jødene anklages også for “anti-semittisme”. Har du sett det? (de er typisk anti-sionister)

Sympatisk eller usympatisk?
De hamstrer billig mat.
Den barnevognen er hva de bruker når vi vil bruke bil.
Vi er sympatiske?
Jeg har aldri sett noen bruke barnevogn når de handler på supermarket i Norge. Det er ikke noe status i å bruke barnevogn.

2 Likes

Han er ikke nazist eller antisemitist, men han er en kristen anti-sionist som ikke liker overgrep fra staten Israel mot palestinerne, og er vel mere hva vi kan kalle amerikansk patriot som ikke liker at amerikanerne skal bli styrt av sionistenes interesser, og han prøver bare å legge fakta på bordet.Han godtar heller ikke at antisionisme er det samme som antisemitisme.
Han har også hatt en sionistisk politiker som gjest i programmet sitt , og jeg fikk et godt bilde av gjesten hans.Det går an å spole over de områdene i starten der lyden ikke er så bra.

2 Likes

Sant det. Jeg synes det er motbydelig hva de gjør mot sine egne barn som er å fostre systematisk rasisme og hat mot hele verden. Jeg ser det som barnemishandling som kan umulig ende godt for noen. Da er det jo ikke rart de vokser opp til å bli sadistisk selv.

1 Like

Jeg er enig med Adam Green. Å si at sionisme er Jødedom er en fornærmelse mot Jøder. Det er sionistene selv som står bak den påstanden. De liker å bruke religion som skjold for sin ondskap.
Det jeg synes er merkelig er at folk flest ikke spør seg hvordan sionistene kunne erklære krig mot Tyskland, velvitende at det kunne og ville sette Jøder i et farlig sentrum av politikk. Det var jo nettopp det som skjedde. Er det fordi de ikke vet om dette historiske faktum eller er de redd for å bli stemplet som antisemittisk? Grunnen til at jeg lurer er at mange jeg har diskutert historie med sier at de aldri har hørt om det eller om Ha’avara avtalen. Jeg synes det er veldig merkelig.

1 Like

Blander kortene dine her litt? Hva har fattigdom å gjøre med hva sionistene gjør mot folk? Og ja, jeg har brukt barnevogn til å handle og skjemmes ikke. Hvorfor skulle jeg skjemmes for at jeg har vært langt nede økonomisk?
Heller ikke jeg har kommet over vennligsinnede Israelere. Vennligsinnede Jøder har jeg møtt, ja, men ikke en eneste Israelitt som har vært hjertelig i vennlighet. Jeg har møtt arrogante Israelitter som har oppført seg som de må bøye seg for å snakke med meg på menneskelig nivå derimot. Hvor? I Frikirka da de holdt Israel konferanse hvor de fortalte om de slemme Palestinere som driver å frakte våpen i ambulanser etc. Det nærmeste jeg har kommet vennlige Israelere er på video

1 Like

Sionister liker ikke ikke-vestlige jøder. Det blir sagt om sionister at mange av de er konvertitter fra Kazakhstan og nordlige kaspiske havet som senere flyttet vestover. Tyrkere som selv ærklerte seg som jøder av politiske årsaker i middelalderen. Det er snakk om ashenazi grenen. At de ikke er hebraiske og defror egentlig ikke er jøder siden jøder er 10(eller var det 12?) stammer av folk i følge mange kilder. Dette er et tema de misliker sterkt også, som får meg til å tenke at det kan være noe mer med det enn ren propaganda.

2 Likes

???

1 Like

Jeg tror det kan være lurt å være litt varsom med språket. Jeg er ikke for å beskytte bare Jøder. Tror du kun Jøder vil dø i en VK? Jeg er for å beskytte hele menneskeheten.
Å kalle folk navn er noe vi kanskje bør vokte oss for siden det kun hjelper med å avlede fra tema som det bør snakkes om. Selv er jeg ganske trøtt terminologien antisemittisme siden det har og fortsatt blir brukt i hytt og pine. Saklig debatt er vel å ta med seg folks mening, overveie og så reagere saklig.
Putin er på vår side? Putin er på siden med fred og det å avverge krig. Han er patriot som beskytter sitt land mot vestlig aggresjon. Var det ikke for ham ville vi allerede vært midt opp i atomvinter. Man kan være uenig uten å ty til stempling.
Nå har jeg sett på denne videoen siden det var reaksjoner på den og vet at denne karen kun påpeker hva sionistene sier og gjør. Han har ikke uttalt seg negativt til Jøder men mot sionister. Utover det er han nok kanskje en forsvarer for hvit overlegenhet (antakelse bygget på at han bruker gotisk font). Det jeg sier er at det er bedre å se på hva folk kommer med enn å lukke øynene. Selv Alison Weir blir anklaget for hvit overlegenhet og antisemittisme rett og slett fordi hun påpeker løgnene og lovbrudd. Skal ytringsfriheten bli tatt fra oss fordi det finnes meninger vi ikke er enig i? Jeg vil heller at vi skal ha ytringsfrihet på godt og vondt for om ytringsfrihet blir tatt fra oss er alle andre rettigheter like bak. Bare ta en titt på Patriot Act. Det er ikke en tilstand jeg vil ha i Norge.

Jeg så videon og er enig at han ikke er anti-semitt. Han er også veldig tålmodig og modig som har en slik gjest med så forskjellige meninger enn han selv.

Legg merke til at gjesten nesten aldri snakker om Islam på samme måte som Kristendom og Jødedom. For meg er Islam og Jødedom mer likt enn Jødedom og Kristendom. I allefall så kan man si at jøder og muslimer kommer bedre overens enn jøder og kristne, spesielt rent historisk. Men av opplagte grunner så er det et samarbeid mellom Israel og endel kristne.

2 Likes

Jeg la merke til stotring og bruk av hendene. Han prøver å avlede spørsmålene og prøver bedra sin vert.
Om du søker på nett lie spotting lærer du å avsløre løgnere og metodene de bruker. Denne gjesten bruker alt av metodene.
Min eldste sønn konverterte til Islam og gjennom ham har jeg lært at det er flere likheter mellom Kristendom og Islam enn mellom Kristendom og Jødedom selv om Islam skeptikere vil si det motsatte.
Jeg må ærlig si at jeg var litt skuffet over valget men samtidig støtter jeg ham. Det er hans liv og hans valg så på en måte var jeg også stolt av ham. Det er jo ikke lett å levne bak seg det en kjenner og jeg vet at han var redd vi, som hans familie, ville snu ryggen til ham men det var det aldri snakk om. Han er gutten min uansett hvor gammel og hele familien elsker ham slik vi alltid har gjort og alltid vil gjøre.

1 Like

Adam Green gjentar at Israelere / sionisme er basert på Judaisme, liksom Bro’ Nat.
Israelere er ikke religiøse i det hele tatt. Det er et bedrag.
Protokollene er ikke jødiske. Med en gang man sier det er man anti-semitt. Bro’ Nat blir dermed = Goebbels. Adam Green er ikke noe bedre enn Bro’ Nat.

De som stod bak anti-semittisme VK2 tid var Vatikan / Sveits, UK, Thule society (som stiftet nazipartiet - som igjen hadde tyske storbanker i ryggen ved det viktige valget 1932) -> Hitler
Alt var fake
Hvem som startet VK2 er omvendt av hva vi lærer.

Israelerene er bønder i dette spillet.
-De vil bli utryddet på 10 år
sier Kissinger
Eliten har en regel som sier at dersom man skal utrydde noen må man si fra på forhånd. Deretter kan man utrydde dem.

Brunskjorter -> Antifa
(Dette er vanlig synspunkt i USA)
Overført til Norge: Antirasister -> stormtropper
(dermed blir egen familie sauer for nazistene (Rockefeller i siste instans)