Nyheter MDTV Forum Om Doner

USA øker faren for krig mot Iran – uten en exit-strategi

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/05/usa-oker-faren-for-krig-mot-iran-uten-en-exit-strategi/

USAs viseadmiral Jim Malloy, som er kommandør for den femte flåten med base i Bahrain, sier at USAs styrker i regionen er i «høyeste beredskap». USA har sendt strategiske B-52 bombefly til baser i Persiabukta. USA har også sendt hangarskipsgruppa USS Abraham Lincoln mot farvannene nær Iran. Ifølge New York Times har fungerende forsvarsminister Patrick…

Det er vel det som er vår skjebne. Vi har i bøtter og spann med warmongering fools - og mangler i stor grad the wise ones - i hvert fall noen som har baller til å stå opp mot noe så jævla retarded som krig. Den vestlige verden oversvømmes av hjernevaska pjuskefiddinger uten muskler som i modige øyeblikk barsker seg med å fjerne klistrelapper fra lyktestolper og ringe resetts annonsører :wink: Man må bare gratulere the rothschild zionists med seieren.

Den siste krigen er nok bare dager og uker unna, ser det meldes at USAs ambassadører i land som Irak, Libanon mm trekkes ut, ja alle steder der Iranske raketter kan nå dem hentes nå ut og bringes i sikkerhet.

Iran er det siste landet fra listen de la frem etter 9/11 som skal tas ut og det blir starten på den store krigen som vil gjøre livet til oss alle til et helvete.

Iran har ikke angrepet et annet land på over 800 år, USA har angrepet 237 land på under 300 år.

Dette blir sommeren vi aldri vil glemme.

Benjamin Netanyahus lydige valp, Donald Trump logrer for sin herre og vil bli klappet på.

General Wesley Clark: The US will attack 7 countries in 5 years

Det er langt fra over ennå. Først skal vi skremmes fra vettet, så får vi “fred” og en ny religion. Men da er det snart game over - for dem, for alltid - “alt som er skjult, skal komme til syne” - er løftet vi har fått.

Det er mange løfter der ute. Hver religion har vel sin versjon :wink: For ikke å snakke om alle new agerne, sjamaner (!), medium, you name it. Men det som skjer nå - Mother Erth ascending - med oss ombord har vel ikke vært gjennomført før, så vidt jeg har forstått. Så da får hver bare finne sin sannhet inntil vi kan se oss tilbake :slight_smile:

En av hovedoppgaven til en relgion er å gi oss en moral å følge. Det har vi nå fått gjennom Liberal sosialismen/ Ny Liberalismen.
Så den “nye relgionen” den er allerede her og vettskremte er vi.

Jeg holder meg til den som leverer. Har ikke slått feil for meg. Jeg har fått alt jeg har bedt om, selv om det sjelden har utspilt seg slik jeg forventet. Jeg er innmari spent på fortsettelsen.

Det er det som er så skummelt. For vi vet jo at umoral, som alkoholisme er gradert utifra subjektive kriterier.
Min konge har et annet budskap.