Nyheter MDTV Forum Om Doner

USA-ambassadør: – Min jobb er å lage ei hengemyr for Russland

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/05/usa-ambassador-min-jobb-er-a-lage-ei-hengemyr-for-russland/

USAs spesialutsending til Syria kom med en svært åpen innrømmelse av hva som er USAs nåværende strategi i Syria. Ambassadør James Jeffrey deltok i en videosamtale organisert av neocon-tenketanken Hudson Institute. Der deltok også Thomas DiNanno fra Pentagon. Jeffrey uttalte seg slik om USAs strategi i Syria: «Dette er ikke Afghanistan. Dette er ikke Vietnam.…

4 Likes

USAs militære styrker har intet legitimt å gjøre i Syria. Uten noe FN Sikkethetsråd resolusjon mandat.
Den syriske hæren og flyvåpen burde omringe disse amerikanske styrkene og stoppe all forbindelse til/fra.
Og straks bringe USAs ulovlige militærokkupasjon av syrisk land til den internasjonale domstolen ICJ i Haag. Sistnevnte vil måtte frembringe ett at to; enten at ICJ støtter Syria, eller at ICJ er USA/vestlig styrt og ikke lenger har noen troverdighet og dermed har utspilt sin rolle i den verden vi lever i.

2 Likes

Jeg regner IS, Boko Haram og Al-Shabaab som amerikanske 4th generation enheter.

Typisk vestlig terror i Afrika

Formålet med 4th generation warfare. = ødelegge samfunnet. Pussy Riots = 4th generation warfare.
Pussy Riots angrep både russisk seksualmoral og kristendom. Gjett hvem som hyller Pussy Riots da? Riktig - Norge. Nordisk Ministerråd (navnet er phony i seg selv) er også 4th generation warfare.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.