Nyheter MDTV Forum Om Doner

Umenneskelige sanksjoner. Nødrop fra Syria

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/06/umenneskelige-sanksjoner-nodrop-fra-syria/

Lilly Martin Sahiounie, som bor i Latakia i Syria, sendte 23. juni 2020 ut dette nødropet rettet til oss innbyggere i Vesten. Hun forteller om hvordan de umenneskelige sanksjonene som våre regjeringer har påført Syria langsomt kveler innbyggerne i landet. Og hun forteller oss at i siste instans er dette vårt ansvar, fordi vi lar…

3 Likes

Et hjerteskjærende nødrop fra Lilly Martin Sahiounie i Latakia.
Hvor er motstanden i Norge, spør Steigan.
Bl.a. i meg. Men hva i helsike kan lille meg gjøre?
Har noen et KONKRET forslag?

1 Like

Hva med å boikotte Israel? Det er de som vil ha Syria, for sitt Stor-Israel- prosjekt. Og selvfølgelig fortelle om det, til familie og venner.

1 Like

Svaret skal være i Mein Kampf side … ?
“bli kvitt jødene”

1 Like

Dyrk poteter. Syria er bare en forsmak på hva som kommer hit

1 Like

Boikott har det vært lenge men det trenges boikott som setter spor slik som statlige boikott som jo ikke kommer til å skje. Å kun boikotte Israel er dessuten ikke nok. Bare tenk over hvordan folk som Bill Gates kom seg dit de er i dag. Monopolisme er hvordan og den har blitt støttet av mer enn kun Israel. Israel er et tre med mange grener som er hemmelige globale organisasjoner. Det er røttene som må kappes, ikke tretoppen.
Når det er sagt så vil jeg bare nevner at vi ikke kjøper noe som har å gjøre med de store navnene som Coca Cola etc. Men kjøp en pc og Microsoft følger med på kjøpet, om du vil eller ikke.

Jødene er ikke problemet. Sionistene er problemet. Eller rettere sagt en veldig stor del av problemet.

1 Like

Organisere demonstrasjoner
Snakke med familie, venner, naboer etc. for å sørge for at også de kjenner den sanne skitne historien og slutter ta til seg propaganda.
Starte et politisk parti fra bunn og sørge for at alle som infiltrerer blir kastet ut sporenstreks.
Oppmuntre dem til å lese Steigan, Corbett Report, The Greyzone etc.
Selv kjøpte jeg en hvit t skjorte og skrev både på frem og baksiden
NO AGENDA 21! Look it up folks!

1 Like

Jøde eller sionister: AnneBrit impliserer at det var sionistene som tok ned Serbia og Milosevic - at ingenting av dette er sant

1 Like

Deep state og sionisme er to forskjellige ting. Likevel er de dypt forbundet med hverandre. Hva de har felles er at begge ønsker verdensdominans.

1 Like

Det var ingen sionister VK2 tid som bekymret seg over om jødene ble arrestert og brukt som slaver.
I New York ble jødiske flyktninger fra Hitler-Tyskland returnert.
Det samme på Cuba (jødisk) på 30-tallet.
Idag er det ingen sionister som bekymrer seg om israelerne blir utslettet.

1 Like

Helt riktig. Som jeg sa, de er forskjellig men henger sammen. Begge er uavhengig av hverandre ut etter dominans av uavhengig grunn.
Det er flere enn kun en gruppe som vil dominere.
Sionister er folk som setter Israel først men folk er sionister av forskjellig grunn. Du har de som er sekulære og du har de som er religiøse. De som er religiøse tror de kan tvinge frem messiah de venter på.
Hva med den andre siden? Hvem er så de? De tror ikke på Gud som Gud. Hva tror de på da?
Jeg gir deg et hint. Har du noengang sjekket ut noe som kalles Lucis org eller Lucis Trust?

1 Like

Så vidt jeg vet ble alle tyske jøder som ankom Storbritannia på 30-tallet arrestert som “illegals”, og kastet ut av landet.
Det er Storbritannia som er nazistene. Tyskerne var de mest tolerante

1 Like

Nå er du inne på noe igjen. Sjekket du noengang ut Scottish Rite Royal Celebration på youtube?

2 Likes

Takk for forslag, men er allerede medlem av Palkom og har drevet min private boikott siden studietiden (70-årene), drikker aldri Cola, m.m.m.
Er kun for egen selvfølelse, “budskapet” når ikke ut til andre enn “menigheten”. Hvorfor?
Hvordan oppløse “monopolet” og polariseringen i denne totale problematikken?

Gjerne et nytt politisk parti, vet ikke lenger hvem jeg skal stemme på!

However: Hva med den akutte humane krisen i Syria i dag, nå?
Mennesker dør nå!

1 Like

Jeg hadde masse diskusjon med en antisemittisk skotte som hadde emigrert til Texas (i forrige århundre).
Familien var opplagt endel av frimurerne. I Texas fikk de indiansk jord gratis, og så utryddet de indianerne (altså samme kar som mener at israelerne må levere jorda tilbake til palestinerne)
De i Texas lever tilsynelatende på landet som en familie-klan.

1 Like

Både Eva og Kari har vært i Syria. Hva med å kontakte dem og spørre dem siden de kjenner situasjonen der nede. Det hadde vært fint om de kunne skrive en artikkel om nøyaktig hva vi kan gjøre for sivile i Syria uten å risikere å snuble inn i feil leir?

2 Likes

Ypperlig forslag fra Mari.
Hvordan kontakte Kari eller Eva, har googlet dem, men finner ikke kontaktmuligheten (forståelig nok). Kan noen hjelpe meg?
Steigan har min mailadresse.

1 Like

Videoen som jeg sikter til er en gigantisk feiring. Videoen varer godt og vel over 2 timer. Det de viser er hvordan de tok kontinentet. Det viser hvordan de allerede hadde planlagt hvordan Dollaren skulle se ut. Faktisk viser de historiske begivenheter som ikke er så tilfeldig som folk tror. Videoen har blitt tatt ned flere ganger.

2 Likes

Ut fra det jeg har skrevet er det 50-100 mill sionister i verden = en egen rase. De er ledende i politikk og finanser.

Ut fra Mein kampf skulle det være kanskje 10.000 jøder i Øst-Europa, men tyskerne fant 10 mill jøder der.
-Jeg skjønner ikke hvor de kommer fra
kunne Hitler har skrevet, selv en jøde.
Bunnlinjen her er at alt hva vi leser om “jøder” på steigan.no er feil.

1 Like