Nyheter MDTV Forum Om Doner

UK BLM kaller seg sitt sanne navn: TTIP

Det er ikke ofte jeg har vært på RT men etter å ha lest dette er det nok godt mulig jeg går på siden oftere. Grunnen er at jeg fant dette lille gullkornet. Vi vet alle at BLM er en politisk konstruksjon men nå heiser BLM UK politisk flagg i Storbritannia ved å danne et politisk parti som de, av alle ting, kaller TTIP. det politiske partiet. Kan det være mer åpenbart at eliten spiller sjakk i storskala med verden som sitt brett? [TTIP] handelsavtalen som gikk midlertidig i vasken (https://en.wikipedia.org/wiki/Transatlantic_Trade_and_Investment_Partnership)

Vakre Sasha Johnson har dette på hjertet:

Sasha Johnson, a BLM leader, has set up a new party that will exclude white people from leadership roles and tweeted about ‘enslaving whites’.

Jeg er luta lei rasisme. Enten står vi samlet eller så går vi alle ned i flammer. BLM er en elite finansiert falsk folkebevegelse for å øke rasisme. Det er store navn som George Soros, Bill & Melinda Gates Foundation, Facebook og de andre vanlige arbeider undertrykkende drivkrefter som står bak BLM.

Jeg begynner nærme meg tanken at dersom BLM er så ulykkelig med å bo i Europa at de lar seg betale av eliten til å slippe løs en rasekrig for å forsvare klassekrigen, send dem til USA som Seattle eller Flint eller til Afrika som til Kongo, Nigeria eller Sør Afrika. Kanskje litt utvidet livserfaring vil få dem til å sette seg i en gummibåt til å komme tilbake til Europa.

2 Likes

Eliten er fascistisk og spiller dermed ethvert rasistisk kort. Enhvor folkebevegelse som støtter rasisme og enhver politisk organisasjon blir finansiert av dem. Det er det typiske splitt og hersk som har eksistert like lenge som det har fantes folk som vil ha makt.
Storbritannia er i vansker. Enda et parti som bringe enda mer splittelse er New British Union.

1 Like

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.