Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tyskland: – Politiet kan bruke skytevåpen mot smittede som forlater karantene

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/09/tyskland-politiet-kan-bruke-skytevapen-mot-smittede-som-forlater-karantene/

I disse koronatider kommer det mange meldinger man skal ta med ei klype salt, og vi dobbelt- og trippelkontrollerer alt vi skriver om denne krisa. Og vi var svært skeptiske da vi fikk denne faksimilen inn i redaksjonen: Denne teksten sier at det nå skal være tillatt voldsmakta i Tyskland å bruke skytevåpen «som en…

3 Likes

“I helgen ble det for første gang påvist koronasmitte i Moria-leiren på Lesvos, der det nå er iverksatt omfattende testing og smittesporing. Den overfylte leiren som huser nær 13.000 mennesker, er satt i karantene fram til 15. september”.

Da får man håpe de ikke blir satt i karantene. Det er jo brannfarlig

4 Likes

Det oppleves som at steigan er en av de få nyhetsleverandørene som ikke har fått korona-smitte i hjernen. Det går som regel i det samme: Muslimer fulle av smitte, gamle mennesker redde for å dø. Dette er åpenbart planlagt. Ta hjem flyktninger fra Moria. Rapporter om “smitte”. Splitt og hersk. Frykt & sinne. Jeg ser det samme i svenske alternative medier. All kritikk om koronahåndtering blir benyttet til å fremme en innvandringskritisk agenda og å kritisere de sittende regjeringene for å være slappe i klypa. Uten å se NWO-fascismen utfolde seg med folkets velsignelse. Det kommer til å bli mye værre. Alt på grunn av et fake virus.

3 Likes

Heller motsatt. De som driver koronahysterien sitter også på mediene og er åpenbart pro-masseinnvandring. Å forlate sitt hjem skal det nå være dødsstraff for. Å protestere mot dette skal gi økonomisk ruin.
Men fylle gatene i protest for et medieskapt narrativ om at europeere er grunnleggende onde er greit. Men enig at dette er en skapt polarisering. Den krevde en andel av befolkningen som anså seg som godhetsapostler og støttet masseinnvandring ingen hadde bedt om

4 Likes

Ja for meg har det blitt en måte å se at de uavhengige og alternative mediekanalene ikke er så systemkritiske som de ønsker å fremstå som. Kontrollert opposisjon på samme måte som våre emosjoner blir kontrollerte til å velsigne masseinnvandring til europa og arrestasjoner for å ferdes på gaten uten maske. Godhetsapostlene, med fremtredende politikere og betalte samfunnssabotører, er svake mennesker som leder andre svake individer med sin bruk av negative følelser og omskriving av historien. På riktig side av historien, blir det sagt, noe som må anskues som voldelig retorikk. Det er vinnerne som skriver historien og det synes vanskelig å skimte sannheten her.

4 Likes

Ikke uenig, men erfaringene fra nedstengingene vil gjøre at storbyene dør, da hvitsnippsarbeiderne flykter fra de berikede storbyene, nå som både arbeidsgivere og arbeidstakere har lært at de kan jobbe hjemmefra.

Nå er det ikke meg imot at dystopiene som de berikede storbyene er, går konkurs når tjenestekjøperne og de netto skatteyterne blir borte, men det er krise for multikulten.

Nettopp. Det syntes for meg at resett.no og document.no kun er der for å registrere opposisjon

2 Likes

Viruset er ikke fake. Viruset er reelt nok og som alle forkjølelsesvirus kan det være dødelig for eldre med svekket immunsystem.
Det som er fake er skrekken som myndighetene har piska opp rundt begrepet pandemi.
Svineinfluensaen, som viste seg å være ufarlig, til og med for eldre, utløste et stort planarbeid på mange plan. For FHI’s del resulterte det i en omfattende og gjennomarbeidet pandemiplan, som ble kastet ut vinduet av Regjeringen Solberg den 12. mars og erstattet med en global pandemiplan.
Det eneste landet som ikke bytta ut pandemiplanene sine med den globale er Sverige.

4 Likes

Det er også krise for en stat som forsøker å fungere som en.

Nedstengingen av Oslo har pågått en stund nå av hensyn til klimaet. Menneskene bak må sies å være en del av denne multikulten. Hvordan henger dette sammen?

2 Likes

Jeg ser det mer som at man har skattelagt pendlerne og bilkjørerne, da de ikke hadde noe annet valg enn å betale.

Det var først når nedstengingene gjorde at arbeid hjemmefra ble et ekte alternativ til å bli flådd fordi arbeidsplassene fantes i sentrum, og tidklemma gjorde at de måtte kjøpe tjenester, atvalget om å flykte fra dystopiene ble mulig. Som med alle endringer, så tar det tid fra kursendringen har skjedd til skuta har skiftet retning, men det er liten tvil om at de som har muligheten ikke vil orke ubetalt køståing og tidsklemme, om de heller kan jobbe hjemmefra, eller fra et kontorfellesskap i nærheten av der de bor.

1 Like

Og denne gangen skal de vestlige statene vinne en kald krig uten nasjonale fellesskap hvor befolkningene føler et ansvar for hverandre.

Å selge at det er vesten som står for frihet og ytringsfrihet, skal også bli vanskelig, når man må bruke straff og sensur for å forhindre at den progressive-kapitalistiske alliansen mister definisjonsmakten over hvilke narrativ befolkningen skal få bruke til å forstå samfunnene de lever i.

2 Likes

Problemstillingen er ikke coronaviruset. Problemet er at Tyskland har kjørt økonomien åt helvete. Bread and circus ’s for the people og brødet er på vei å ta slutt. Utover det så resultater internett i at verlden er mer transparant. Sirkus er ikke nok.

Screenshot_20200909_110819_com.huawei.browser

Screenshot_20200909_110909_com.huawei.browser

Screenshot_20200909_123008_com.huawei.browser

2 Likes

Viruset er reelt nok og som alle forkjølelsesvirus kan det være dødelig for eldre med svekket immunsystem.

Man svekker immusystemet med vaksiner. Det finnes ingen bevis for at vaksiner fungerer. Derimot finnes det dokumenterte skader på grunn av vaksiner. Det finnes heller ingen fotografier av noe som helst virus. Man kan ikke identifisere forskjellige virus i mikroskop. Viruser er eksosomer, noe som cellene utskiller når de er i stress. For at du skal bli infisert må du egentlig bli injisert med dette inn i blodbanen. Uansett må du forestille deg at du er smittet først, så det kan være en massepsykose kombinert med mikribølgestråling eller lignende. Men det blir bare spekulasjoner.
I Italia har de eksperimentert med influensavaksiner på de eldre i mange år. I nord-Italia har de den eldste befolkningen i Europa. Det er klart at det er penger i dette. Helsebringende effekter er sekundært fordi dette er uproduktive mennesker som snart skal dø og legevitenskapen gjør dem om til forbrukere. I forkant av covid 19 ble det vaksinert rundt en million eldre mennesker i nord-Italia med en eksperimentell vaksine. Testene (som ble bestilt i 2018) vil gi deg positivt prøveresultat hvis du har blitt injisert med denne viruscocktailen. Så hvis du vil svekke immunsystemet ditt vet du helt sikkert hva du skal gjøre. Bare ikke bruk C-vitaminer.

Hørte nettopp på svensk radio 1. Der skal de benytte en forsterket(?) vaksine til de eldre, ulempen er at den koster mer. Og hvem er det som får disse pengene? Jeg vet hvem som kommer til å betale.

Det er også meget underholdende å høre på media som tilegner viruset en egen personlighet. Viruset ligger og venter, viruset endrer seg, lurer deg osv. Vi vet ikke når viruset slår til eller hvor det velger å gjøre det. Det “Nye” koronaviruset, “koronavirus for barn”, er det farlig spør mannen på skjermen

2 Likes

Så nordmenn som praktiserte å bevisst smitte barn med kukopper for at de senere ikke skulle få kopper, før de formelle vaksinene ble oppdaget, gjorde det fordi det ikke virket?

Om jeg husker riktig så var det denne bondske metoden som ble formalisert med de første vaksinene, da vacca er ku på latin.

Jeg har ingenting imot naturmedisin, kjærringråd og mennesker som lever i kontakt med naturen, dyrene og mikrobene. Og jeg tviler ikke på hensikten til mange som jobber innen medisin, som er å kurere sykdom og hjelpe folk. Men den moderne legemiddelindustrien har ødelagt mye og gjort mange kyniske. Antibiotika har sine ulemper også. Men demonisering av vaksinemotstandere er så til de grader etter boka at jeg velger å følge en slags omvendt logikk i noen tilfeller. Den er basert på det motsatte av frykt, troen på det gode. Og så må jeg bare prøve å leve i fred med bakteriene og virusene mine uten å frykte at de prøver å ta livet av meg.

3 Likes
2 Likes

Den der kan bestrides, men det vil nok prelle av for den som gidder å prøve.
Jeg har bestemt meg, ikke forvirra meg med fakta!

Jeg kan forstå den. At vaksiner virker mot de gamle kjente sykdommene koper, meslinger, tuberkolose, er for meg utvilsomt, men da vaksiner har mange bivirkninger, så bør de brukes med forsiktighet.

Når mange barn fikk ødelagt livene sine av polio, eller døde av noe annet smittsomt, så var det forståelig at man ikke var så nøye med bivirkninger, men når fremskritt i den offentlige hygienen har gjort at sykdommene ikke er en stor trussel for mange, så kan kostnadene med bivikningene fort bli større, og jeg kan godt være med på at vi er der i dag for en god del sykdommer.

Er man frisk og bor i Norge, er det nok ikke et dumt valg. Jeg har ikke tenkt til å ta noen Koronavaksine for å si det slik, og jeg reiser ikke på ferie til land med sykdommer som krever vaksiner heller.

1 Like

Det de gjør er å tilføre et stoff til en celle i en petriskål. Cellen reagerer på giften og skiller ut små prikker som de kan observere i mikroskopet. Deretter kan noen si noe som: vi får god reaksjon på vaksinen, cellen skiller ut antistoffer. Det du trenger for å overbevise noen er en skikkelig dobbelblind studie. Det kan bli vanskelig fordi legeetikken står iveien for å eksperimentere med mennesker på denne måten. Du er nesten nødt til å infisere noen med sykdommen for å finne ut av dette. Frem til dette tar jeg eierskap over mine egne mikroorganismer og mitt DNA. Du har også noe som heter HIV/AIDS. Her tok medisinen knekken på pasientene. Men ingen har kunnet identifisere viruset, fotografere det eller bevise at det fører til AIDS. Et nytt virus påstod legene. Og for en industri! Igjen var testene upresise og inkludert var spørsmål som kunne hjelpe å stille diagnosen. Var det ikke slik at man kunne se antistoffene i mikroskopet? Og det man så var litt uklart, Var det immunforsvarets T-celler, eller var det selve viruset? Og de samme sosiale sanksjonene som i nyhetssaken ovenfor. Nå har du ikke brukt beskyttelse så nå skal vi gjøre om livet ditt til et levende helvete. Fordi vi er redde for ting vi ikke kan se, lukte eller høre. Og det er ingen som greier å overbevise meg om at de har årsakssammenhengen klar når det gjelder viruser og sykdom.

2 Likes