Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tyskland oppretter interneringsleire for koronaulydige

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/tyskland-oppretter-interneringsleire-for-koronaulydige/

Ifølge en rapport fra “Welt am Sonntag” ønsker flere forbundsstater i Tyskland å handle hardere mot dem som ofte bryter karantenen. I tillegg til høye bøter kan brudd på gjeldende regelverk i ytterste fall føre til tvangsinnleggelse på sentrale anstalter, klinikker eller ungdomsinstitusjoner. Dette gjøres allerede i enkeltsaker på grunnlag av rettslige beslutninger. Ifølge rapporten…

5 Likes

Sikker på at dette ikke er en «konspirasjonsteori»…?

(Forsøk på humor - for ordens skyld)

3 Likes

Hvem skulle ha trodd det?

Tja, jeg (og flere) har da advart om det i månedsvis. Selv begynte jeg å snakke om det i midten av oktober i fjor, etter å ha lest lekkasjen fra Canada, hvor slike interneringsleire var omtalt, og hvor det også var antydet at de skulle komme i alle andre Great Reset-land. (I noen land, som New Zealand og Canada, eksisterte de allerede.)

Når en av de “nye mutasjonene” får skikkelig fotfeste i mediebildet også i Norge, innføres det nasjonalt portforbud her. Dette skjer senest i løpet av februar eller mars. Omtrent samtidig, eller litt senere, begynner interneringen av vaksineskeptikere, restriksjonsmotstandere, “smittede” og andre uønskede elementer, inkludert folk som nekter å la seg teste.

Spørsmålet er hvor stor andel av befolkningen som applauderer slike tiltak. For Norges vedkommende kan det se ut til at tallet er ca 70 prosent, kanskje litt høyere.

I land som Tyskland og Frankrike ser det ut til å være lavere.

Problemet er at svært mange nordmenn kommer til å verve seg som frivillige kollaboratører for regimet. Jeg har sett minst en håndfull aktuelle kandidater også på herværende forum. Ingen nevnt, ingen glemt.

I flere land vi liker å sammenligne oss med, blir man nå bøtelagt og banket opp av politiet hvis man gir kjæresten sin en klem (med samtykke) på gata. Folk blir oppsøkt av politiet i sine egne hjem, og utsatt for grov politivold fordi de er mistenkt for å ha hatt en gjest hjemme hos seg. Og folk blir ført bort til konsentrasjonsleirene, mistenkt for å være vaksineskeptiker eller restriksjonsmotstander.

Og dette ser det ut til at brorparten av den norske befolkningen applauderer, og ønsker å få til Norge så fort som mulig.

Men hva annet kan man vente, når det handler om å “beskytte seg” mot en sykdom som er nesten like farlig som forkjølelse.

En sykdom man kan vaksinere seg mot, med en vaksine som hittil, på et par uker, har tatt livet av over 33 nordmenn – dødsfall som blir bagatellisert fordi de døde angivelig var “gamle og skrøpelige”. (I motsetning til de “unge, friske og sunne” som dør med “korona” i kroppen?)

8 Likes

Jeg har møtt noen i butikken. Endelig får de lov til å velte sin bitterhet utover andre i full offentlighet. Det var litt stusselig å måtte gå rundt å hate brunsnegler

2 Likes

Skal man først beskylde Merkel-regimet for å være Hitler, kan man likegodt ta den helt ut.
impfung

2 Likes

Det er hjemmel for internering i den norske smittevern-loven også, bare så det er sagt.

3 Likes

Gjett hvem som ga dem ideen.

last ned (1)

3 Likes

Ikke før de er kvitt nazismen og så kommunismen så er de pokker ta meg i gang igjen.

4 Likes

A winner is a dreamer that never gives up…

1 Like

Har bare ventet på den… Står det kansje “Arbeit macht frei” på porten? Eneste som mangler nå er gassdusjer og forbrenningsovnene for likene så er alt likt Nazi tyskland under fascimen… Globaliztisk fascisme har kuppet makten i hele den vestilige verden med hjelp av et virus som er like ufarlig som influensa iflølge offentlig tilgjengelig statistikk og forskning. Vi er i ferd med gradvis å miste alle friheter hvis ikke folket våkner opp og kjemper imot.

4 Likes

"Lekkasjen fra Canada "

Jeg fikk noe på sms som jeg lurer på. Noe med en NWO plan for 2021.
Da jeg prøvde å søke på lekkasjer fra Canada , kom jeg til noen sider som hevdet at Braeden Caley hevdet at det ikke eksisterte en slik komitè som het “Strategic planning commitee.” som ble nevnt på nettet.
Braeden Caley : Senior Director, Communications at Liberal Party of Canada

"This echoes a recent disinformation campaign claiming that the government of Canada was building “internment camps.”

Question the source

The content of these posts is presented as a secret, internal message from an anonymous person, thus hard to formally prove or disprove. What should be questioned is the origin of the source, says Jeffrey Dvorkin, a University of Toronto journalism teacher whose book on misinformation is about to be published.

“One of the most important questions for everyone that sees a story such as this is: ‘where does this come from and what do we know?’” he said. “The fact that this is coming from one source that cannot be proven to me indicates how unreliable this information is, and frankly, how dangerous it is.”

Ser at tråden ble stengt, men siden jeg fikk dette på sms, er det naturlg å se litt på saken ,
så om du kan skrive litt om kilden du har, hadde det vært fint. Er det anonym kilde ?

En kommentar på nettet:

“I’m not buying this. It reads too much like more of the leftie scare campaign.”

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.