Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tyrkia holder NATO som gissel

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/tyrkia-holder-nato-som-gissel/

Det hersker en djup splittelse i NATO foran alliansens toppmøte i forbindelse med deres 70-årsjubileum. USA, Frankrike og Tyrkia er i tottene på hverandre og Tyrkias president Recep Tayyip Erdoğan holder organisajonen som gissel for å tvinge den til å støtte hans politikk i Syria. En diplomat i NATO sa til Reuters at «Tyrkia holder…

6 Likes

Det er sikkert mye som kunne vært anderledes både i Tyrkia og med Erdogan, men bare det at han holder Nato i et balletak er nok til å gi meg en overjordisk nytelse :slight_smile:

1 Like

Dette er en svært heldig utvikling jeg har fulgt nøye med på. Tyrkia har lenge vært lei alliansen og misbruket. Og det kommer til å fortsette. NATO er vant med at alle land i alliansen kan misbrukes uten konsekvenser. Men her ser vi noen som tenker utenfor boksen… Tyrkias syn: Vi ga dem Syria-helvete. Vi ga dem rakket-baser i vårt land mot Soviet… Vi får ikke bli fullverdig medlemmer av EU nei…Vi blir hånet av vestens medie-apparat… De gjør forsøk på å kuppe oss ja…og beskytter kuppmakerne… Nå skal vi ha noe tilbake.

Sibel Edmonds Newsbud har mye å si om Tyrkia. Særlig har de hatt fokus på Tyrkias “deep state”, som sikkert er like gammel som nasjonen. Hennes reportasjer fra Tyrkia, som hun presenterte for James Corbett, gjorde mye for å nyansere mitt syn på Tyrka. Resten tok masseturismen seg av.
Det hevdes at papirene som beviser palestinernes tilknytning til Palestina (jordskifteboka) befinner seg i Ankara.

Om Sibel Edmonds:
Hun har iransk-aserbadjansk far og tyrkisk mor, har vokst opp i Iran og Tyrkia og har studert kriminalrett, psykologi, statsvitenskap og samfunnsøkonomi i USA. Hun arbeidet som oversetter for FBI, og ble varsler etter hva hun erfarte etter terrorangrepene 9/11. Så ble hun beordret til å holde kjeft. Da ga hun ut boka:

Fra Wikipedia:
In 2012, she published an autobiography called Classified Woman – The Sibel Edmonds Story: A Memoir . Reviewing the book for The American Conservative, Philip Giraldi said that some details of the book could be challenged due to passage of time. However, he felt the central thesis of government incompetence and corruption was correct

TruNews rapporterer fra NATO i London. Anbefales!
https://www.trunews.com/stream/trunews-edward-szall-reports-from-nato-summit-in-london
Erna skal delta på konferanse om supersoldater og AI.

Igjen…? :robot::blush:

1 Like

Snart sitter vi alle slik. Dronepiloter gjør det allerede. The Matrix is real, er jeg redd.

1 Like