Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tulsi Gabbard slår i bordet i beste sendetid (video)

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/tulsi-gabbard-slar-i-bordet-i-beste-sendetid/

Det er overraskende at et program som «the View», et snakkeprogram, som i alle henseende har vært nærmest som en PR-kanal for Clinton-leiren, og en sterk pådriver for USAs kriger, og med programledere som er langt fra objektive, lar Tulsi Gabbard snakke så lenge uten å bli avbrutt. Her går hun til motangrep på Hillary…

4 Likes

Oppsiktsvekkende. Blir spennende å se om hun klarer å snu det.
Sjekk Kim Iversens analyse, hun hevder Hillary ønsker å bli kvitt Gabbard bl.a fordi Gabbard ødela for Kamala Harris. Interessant

3 Likes

Ja dette var uvanlig, men identitetspolitikk trumfer jo nesten alt, særlig i den kvinnelige leiren virker det som.

Dessuten ble det nok enighet at de gikk for langt sist. Kanskje det tilogmed kom tall på bordet som viste at hun fikk sympati etter angrepet.

Hillary ønsker å kvitte seg med alle som taler et sant ord. Jeg tviler dog på om hun ville ha gjort det på vegne av andre - dersom det ikke lå penger i det. Og så bruker hun vanligvis litt mer håndfaste metoder.

2 Likes

Wow, for ei dame!
Og for en uoppdragen programleder!

2 Likes

:drooling_face:

:face_vomiting:

2 Likes

Oj, nå ser det ut til at videoen i hovedinnlegget er gjort utilgjengelig.
Men diskusjonen ligger fortsatt ute hos The View:

Er det forresten jeg som hører feil når jeg synes å høre at programleder Joy kaller Tulsi for “boy” i 2:34-2:35? Det var også slik det ble automattekstet i den videoen som nå er fjernet, men det kan da ikke være det hun sier, vel?

Hvis du fortsatt sliter med ukontrollert sikling, @aford, foreslår jeg en smekke,:baby: .

2 Likes

Tulsi Gabbard treffer spikeren på hodet når hun sier at hun vil endre policyen med at USA skal gå inn i regimendrende kriger rundt om i verden.

I stedet for at det tas opp til debatt blir hun møtt med personangrep om at hun er nyttig idiot for russerne.

Hun er den eneste presidentkandidaten som konsekvent argumenterer for denne linjen. Hadde jeg hatt stemmerett der hadde den nok gått til henne.

4 Likes

Tusen takk for linken. Er nå abonnent av Kim. Herlig å se hvordan hun plukker Hillary og eliten fra hverandre. Selv heier jeg på Tulsi Gabbard. Smart dame som vet hva er hva gjennom egen erfaring. Skulle ønske vi hadde en Tulsi selv.

Ja hun sier boy. For en utrivelig person. Arrogant og avvisende. Tydelig en Hillary tilhenger som ønsket at Tulsi ikke hadde stilt opp.

2 Likes

Utmerket forslag! Smekker’n er klar, bend over!

1 Like

Gosj, hvis hun hadde sagt det til en “man of color”, ville det blitt ansett som helt skandaløst nedlatende. Det er da pussig at hun åpenbart kan si det til Tulsi, som definerer seg selv som en “woman of color”, uten at noen reagerer? Men ellers er hun jo utrivelig og insinuerende hele veien her, og fæl til å avbryte i starten. Men i det minste lar hun etter hvert Tulsi få en del taletid til å si hva hun har på hjertet, og det er jo noe.

2 Likes

Gå spoerenstreks og vask hjernen din med grønnsåpe, gutt unge mann!

2 Likes

Hm … nei. Vente litt. Hvem som tenkte det først eller mest inderlig skal jeg ikke ha sagt noe om, men akkurat nå var det faktisk meg som nevnte det, så det ville vært urettferdig dersom jeg skulle være den eneste av oss som ikke koste seg med den tanken en stund til.

Auda, her har det skjedd en glipp.

Yes Sir, Ma’m, SIR!! skal det selvfølgelig være. Makan.

1 Like

Jeg kommer til å savne dere to :grin:
Hold ham i ørene. Så snakkes vi snart igjen når jeg er tilbake om ei lita stund. Skal se om jeg kan finne tollfri grønnsåpe du bruke på ham når det trengs :hugs:

2 Likes

Savne? Har du planer om å pådra deg karantene her nå eller? :face_with_raised_eyebrow:

2 Likes

Nei da, er på reisefot fra i kveld for noen dager. Kos dere så skal jeg lese meg opp når jeg er tilbake :wink:

1 Like

Grønnsåpe er nok for svakt. Lut, kanskje? :thinking:
God tur! :hugs:

PS: Måtte Tulsi bli USA’s neste president!

2 Likes

Ok, lut da :grin:
Tusen takk :hugs:

Og helt enig! Heia Tulsi :us:

2 Likes

Jeg ville ikke ha turt å sette noe skap i nærheten av henne, det er sikkert.

3 Likes