Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tulsi Gabbard saksøker Hillary Clinton for ærekrenkning

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/tulsi-gabbard-saksoker-hillary-clinton-for-aerekrenkning/

Kongressrepresentanten Tulsi Gabbard fra Hawaii saksøker tidligere utenriksminister Hillary Clinton med et oppreisningskrav på 50 millioner dollar. Tulsi Gabbard saksøker Hillary Clinton for mer enn 50 millioner dollar i erstatning etter Clintons forslag på en podcast der Clinton hevdet at Gabbard var Russlands favorittkandidat til å vinne den demokratiske nominasjonen til president i 2020.Søksmålet som…

5 Likes

Hæ?

1 Like

Generasjonsgapet.

2 Likes

Jeg husker Ole “lukkøye”, men stusser over analogien som ble brukt.

1 Like

Da er det bare å vente på at man finnet Tulsi kald etter å tatt “selvmord” og mediene som kaller alle som ikke tror det er selvmord for konspirasjonsteoretikere :slight_smile:

hwfdhgjkgjlkhhgfd

3 Likes

Skjær av deg høvvet! Eller skyt deg i ryggen.
Denne anbefales- dette er vår historie:

2 Likes

Mohammed Ali, the greatest boxer of all time meets lightweight Lukkøye. Tenk over det :wink:

2 Likes

Du skjønner vel at Ole Klemetsen hadde vunnet mot en fyr i rullestol?

…neida, men “Lukkøye” var light heavyweight, og hadde visst 45 seire og 6 tap som profesjonell bokser - ingen svekling. Så hva er analogien, om ikke “Lukkøye” er korrupt og avdanka? (For Muhammed Ali er jo i dag mer avdanka enn Ole Klemetsen.) Og hva med at Hillary Clinton potensielt har et større apparat i ryggen enn Tulsi Gabbard, som gjør analogien feil? Det skal altså være en treffende analogi fordi Ali var litt sterkere enn Klemetsen?

Det hadde vært litt av en opplevelse dersom Muhammed Ali skulle møte Ole Klemetsen, for Muhammed Ali var heavy weight og Ole Klemetsen bare light heavyweight…

…!!! :dizzy_face:

Et lite tips super Mari, ikke svar slike tulle kommentarer, uansett hva du svarer så vil de svare tilbake med mer tull for å irritere som du ser, bare ignorer så slipper du å bli irritert.

Så Steigan skrev på FB i går at det var kommet mange provokatører i kommentarfeltet hans så han er fullt klar over problemet.

1 Like

smurfen…se bak deg, det står en alien der…i hjørnet av rommet.

–Jeg forklarte hvorfor jeg syns det var en pussig analogi. Det er ikke “tull”.

Pol Steigan er en irrasjonell venstreradikal som ønsker å eie og kontrollere andre individers atferd basert på pseudovitenskap fra 1800-tallet. Han har sympatisert med Stalin og Mao, om han ikke gjør det fortsatt. Han står ikke på en moralsk høygrunn.

image
En ferdig-tenkt Pol Steigan.

image

Tror faktisk gutten aldri har hørt om Mohammed Ali. Eller kanskje han prøver å provosere eller han er så kortsiktig at navnet Mohammed blindet ham helt. Eller så er det en kombinasjon av nevnte mulige årsaker :wink:

1 Like

Mike Tyson > Muhammed Ali

Du leser ikke det jeg skriver, og så forventer du ytterligere seriøse svar?

1 Like