Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tucker Carlson: – Det vi ser er klassekrig kamuflert som rasekrig

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/06/tucker-carlson-det-vi-ser-er-klassekrig-kamuflert-som-rasekrig/

Det er svært uventet å får en eksakt klasseanalyse av det som skjer i USA fra Fox News. Men her er den, signert Tucker Carlson:

1 Like

Man kan si mye om Fox News, men Tucker Carlson er ganske ryddig og etterrettelig og med en svært skarp tunge.

1 Like

Han er vel den som gir den mest presise analysen av hva som foregår nå.

1 Like

Tucker er faktisk veldig bra, og er nok den eneste troverdig programleder igjen på amerikansk tv (men det spørs hvor lenge han varer inntil noen krefter klarer å gi ham sparken). Det er mulig å følge litt med ham på Fox News sin Youtube Kanal. F.eks. denne rapporten:

1 Like

Floyd og snuten jobbet sammen som sikkerhetsvakter i flere år, Epsteins patolog, msm kaller dette “fredelige” protester, etc etc. Det virker som et dårlig filmmanus

-It is hard to know who are responsible for these bad changes

Her har vi en av dem
“Om George Soros - Fjärde statsmakten nr 50 med analytiker Stig Berglund.”

Stig Berglund presenterer Soros som en utrolig sprek 90-årings … som fortsatt bestiger Mount Everest nå han har ferie? Ifølge Stig Berglund har Soros keen interest i 27 nasjoner, muligens 100, på 7 forskjellige områder, som politikk, media, utdannelse, vitenskap… Hva den norske regjeringen trenger 2 uker på, gjør Soros unna på 30 minutter?

Opptøyer og Antifa er rutine for Soros, både i Ukraina, Egypt, Hong Kong og USA.

1 Like

Følger Tucker Carlson, Ron Paul Liberty report, Jimmy Dore show. De dekker er stort politisk spekter. De er alle bekymret for USAs gjeld, meningsløse kriger, sosiale problemer, politiske situasjonen, MSM propaganda osv.

3 Likes

Tja. Vær ekstra oppmerksom dersom MSM, oligarkiets propagandakanaler, sier noe som ligner på en viktig sannhet. Vi kan være 100% sikker på at en løgn er innbakt på en eller annen måte, og at innrømmelsen har en gitt funksjon.

Tucker Carlson jobber for oligarkiet, på ‘høyresiden’ innen det falske høyre-venstre oppsettet. Han tar noen ganger en posisjon som tradisjonelt hører til lignende figurer på falske venstresiden.

Mange av oss kunne sikkert si dette selv, "Det vi ser er klassekrig kamuflert som rasekrig. Fordi klassekonflikten ligger under.

I faktisk form er det likevel ikke tilfelle ennå at dette er en klassekrig. De som protesterer protesterer IKKE mot overklassen. Protestene er rettet mot tendensen der volds-apparatet brukes mot afroamerikanere.

De som protesterer jobber ikke for å bli kvitt oligarkiet og installere et regime for/av alle.

Grunnen til det er at det ennå ikke er en kommunistisk bevegelse i USA. Kommunismen er arbeidet for å bli kvitt oligarkiet, på en vitenskapelig måte. Kommunismen er bevegelsen for å fordele kapitalmakten til folk flest. Anti-kommunistisk holdning i USA sørger for at oligarkiet fortsatt sitter trygt.

Det er revolusjonære forhold i USA, men USA er ikke der ennå fordi arbeiderklassen ikke er organisert i en revolusjonær form. Til dette skjer vil det ikke være noen faktisk klassekrig, bare rasekrig og hodeløse oppgjør. I en slik spenning kan likevel endringer skje fort og arbeiderklassen i USA kan snart finne ut at den bør organisere seg kommunistisk.

2 Likes

Protestene, i den grad formålet er slutt på politi-vold, er noe uten substans i form av lovendringer.
Nancy Pelosi & Chuck Schumer har ingen lovforslag. De har flertall i Huset, men ingenting å foreslå - unntatt: Vi støtter protester

1 Like

Tucker Carlson er nok så velstående at han ikke behøer å jobbe.

Hva du mener med det er uklart for meg.
Vi har generaler som Jim Mattis som erklærer seg illojal til presidenten. Jeg ser ikke noe “revolusjonært” i det. Det virker mere å være opplegg for et statskupp.

Soros uttalte
-The Trump administration is a danger to the world
-But I regard it as a purely temporary phenomen … that will disappear in 2020 or even sooner

Opplegget med demonstrasjoner utenfor det Hvite Hus minner meg om både Maidan og Tahrir Square.
Da har vi en god forestilling om hva fortsettelsen kommer til å bli, en permanent leir av demonstranter foran det Hvite Hus.
-Vi krever Trumps avgang!

Så Media som gjentar det samme:
-Trump er en trussel mot Konstitusjonen

Så det samme kravet fra Paven:
-Trump må trekke seg!

Jeg har allerede skrevet at Soros sitter i ledelsen av Vatikanet (ingen på steigan.no tror på det)

1 Like

Og nå over til krig kamuflert som klasssekrig kamuflert som rasekrig. Stoltenberg kommer med en usedvanlig dyp selvinnsikt i abcnyheter.no (ntb); “Viktig at de som er ansvarlig holdes ansvarlig”

Faktisk helt feil. Kjell tror på det

Erland driver og konstruerer hvordan verden “må være”. Jeg driver ikke med denslags.
Nå har jeg formulert Soros’ strategi med å se på Maidan-opplegget

Stoltenberg

Det er viktig at amerikanerne sørger for at de som var ansvarlige, blir holdt ansvarlig, og at det er en ryddig og ordentlig rettsprosess.

På en video kan vi høre 100 skudd. Vi har en rekke politifolk som er skutt.
At general Mattis nå er BLM forteller meg at et større opplegg er på gang.

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.