Nyheter MDTV Forum Om Doner

Trumps plan vil gravlegge Palestina for alltid

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/01/trumps-plan-vil-gravlegge-palestina-for-alltid/

«Dette er ingen fredsplan for Midtøsten. Denne planen gir Israel suverenitet over palestinsk territorium,» sa palestinernes statsminister Mohammed Shtayyeh 27. januar 2020. Trumps plan går imot en rekke resolusjoner i FNs sikkerhetsråd, som USA tidligere har vært med på å vedta, og som slår fast at Israels okkupasjon over de palestinske områdene er ulovlig og…

4 Likes

Det er de som mener at dette ikke er nok.

Noe som gir den et ferniss av moderasjon.
Jeg er mest spent på hva Putin mener. “Rabbien” hans , hevdet han var ombord. Besøket i Betlehem kan tyde på at det ikke er hele bildet.

Han er forøvrig av en helt annen støpning enn Trump og hans kumpaner.
Hvis du ser twitter-filmen, kommer detr klart fram.
Det er ikke mulig å lenke direkte til twitter-kontoen, da den inneholder for “sensitivt materiale”.
Sikkert for å beskytte sarte sionister.

1 Like

Er det noen gang i historien utarbeidet fredsplan hvor den ene part ikke får lov til å delta?
Man må hete Jareed Kushner for å tro på det!

1 Like

The language of Israel is the language of America: “democracy,” “freedom,” “security,” and “peace.”

Interessante innblikk i deres modus operandi

«And remember, it’s not what you say that counts. It’s what people hear» Dr. Frank Luntz

1 Like

Når man har en sterk part og en svak part er dette den vanligste måten fredsplaner utarbeides på, i det ville vesten!

Jareed Kushner har forstått hvordan politikken i det ville vesten fungerer, mens du lever i en fantasiverden, Olaf!

Økonomisk kriminalitet, gjenytelser, hindre innsyn, bedrag, løgn, propaganda, utpressing, trusler, illegitim tvangsmakt og illegitim maktbruk er stikkord hvis du ønsker å forstå hvordan vestlig politikk fungerer!

2 Likes

Ikke noen som er verdt papiret det er skrevet på, det er sikkert. Men Jared har Chabad i ryggen, og det har Bibi også. De er også i høyeste grad tilstede i Ukraina- særlig i øst, og Putin har sin “egen” chabad-rabbi.
På deres hjemmesider, kan du få oversikt over hvordan edderkoppnettet veves. De tror i fullt alvor at de (chabad) er verdens frelsere.
Jeg tror ikke at Bibi tror det, jeg er litt mer usikker på Jared. Ivanka har jo konvertert, og kvelden før presidentvalget, var begge to og ba til deres avdøde ikon - rabbi Lubavitsj Schneersen..
Kushner har også tungt inne i “utbygging” av Vestbredden.

1 Like

Du og jeg lever tydeligvis i hver vår verden.

Ja, du lever dessverre i en fantasiverden.
Den globale eliten er organisert som en mafia, og de bruker mafiametoder for å få gjennomslag for sine ønsker, og er du ikke med dem så er du mot dem. En av de norske politikerne sa; det finnes en politikk for folket (propaganda og skuespill), og en annen for politikere, og der er det helt andre regler som gjelder.

1 Like

Veldig bra sitat Mercurial.

2 Likes

Godt oppsummert av Adam Green: