Nyheter MDTV Forum Om Doner

Trumps hvitvaskeri - Helgelesning

Helgelesning : Hvitvaskeriet : "Trump’s Russian Laundromat "

Mafia boss i Trump Tower.
Over the past three decades, at least 13 people with known or alleged links to Russian mobsters or oligarchs have owned, lived in, and even run criminal activities out of Trump Tower and other Trump properties.

Artikkelforfatter Craig Unger
https://www.veteranstoday.com/2017/07/23/trumps-russian-laundromat/
"This is a guy who clearly doesent care from where his money come from… "

( start 16.00 )

Uansett om Trump visste ordet eller ikke, brukte russiske korrupte oligarker eiendommene hans ikke bare for å hvitvaske enorme summer fra utpressing, narkotika, pengespill og svindel, men også som en base for operasjoner for deres kriminelle aktiviteter. I prosessen støttet de Trumps virksomhet og gjorde at han kunne gjenerobre selvbildet sitt. Uten den russiske mafiaen er det rettferdig å si at Donald Trump ville ikke vært president i USA.
Men det faktum at en topp russisk mafia-sjef bodde og jobbet i Trumps egen bygning, indikerer hvor mye russiske gangstere på høyt nivå så på den fremtidige presidentens eiendommer som et hjem når de var borte . I 2009, etter å ha blitt utlevert til Russland for å møte siktelser for drap, ble Ivankov skutt ned i et snikskyteangrep på Moskatas gater. I følge The Moscow Times var begravelsen hans et mediespektakel i Russland, og trakk til seg “1000 mennesker som hadde svarte lærjakker, solbriller og gullkjeder” sammen med dusinvis av gigantiske kranser fra de forskjellige brorskapene.

Whether Trump knew it or not, Russian mobsters and corrupt oligarchs used his properties not only to launder vast sums of money from extortion, drugs, gambling, and racketeering, but even as a base of operations for their criminal activities. In the process, they propped up Trump’s business and enabled him to reinvent his image. Without the Russian mafia, it is fair to say, Donald Trump would not be president of the United States.
But the fact that a top Russian mafia boss lived and worked in Trump’s own building indicates just how much high-level Russian mobsters came to view the future president’s properties as a home away from home. In 2009, after being extradited to Russia to face murder charges,
Ivankov was gunned down in a sniper attack on the streets of Moscow. According to The Moscow Times, his funeral was a media spectacle in Russia, attracting “1,000 people wearing black leather jackets, sunglasses, and gold chains,” along with dozens of giant wreaths from the various brotherhoods.

Et annet sted :
One card at the funeral read “From the Dagestani Bratva”, another “From the Kazakh Bratva” and one elaborate wreath came from Aslan “Grandpa Hassan”

Hva ryktet vil ha det til om Aslan Grandpa Haslan :
(Aslan ) Ûsoyan, an ethnic Kurd, was rumoured to be one of the suppliers of illicit weapons to the Kurdish separatist movement PKK that is fighting an armed struggle against the Turkish state for an autonomous Kurdistan and cultural and political rights for the Kurds in Turkey.

1 Like

Kildene dine er Demokrater = ubrukelige i dagens USA. Wikipedia er MSM, og ubrukelig idag når det gjelder Trump. Wikipedia er endel av the “swamp”, dem som Trump er i krig med.
Siste nytt fra USA er at økonomien går som det suser. Aldri har det vært mindre arbeidsledighet (offisielle tall). Svarte flokker seg nå om Trump.
Dine folk regnes nå som klovner.
Jeg ser ikke bort fra at Trump vil gjøre en 5% hopp på meningsmålinger i kjølvannet av riksrett-idiotiet.
Hvis Adam Schiff må vitne i Senatet (-> vil bli avkledd) … da bør du holde en lav profil selv et halvt års tid.

Kildene dine er Demokrater = ubrukelige i dagens USA. Wikipedia er MSM, og ubrukelig idag når det gjelder Trump. Wikipedia er endel av the “swamp”, dem som Trump er i krig med.

“The argument that the two parties should represent opposed ideals and policies, one, perhaps, of the Right and the other of the Left, is a foolish idea acceptable only to doctrinaire and academic thinkers. Instead, the two parties should be almost identical, so that the American people can “throw the rascals out” at any election without leading to any profound or extensive shifts in policy.”
― Carroll Quigley, Tragedy and Hope: A History of the World in Our Time.

1 Like

Du vet for lite om dagens USA

Siden vi har deg her, ser jeg ikke problemet : ))

Jeg vet jo navnene på det som teller i USA

Du kan jo starte en tråd du også : )

Politikk i USA disse dager. De tåler ikke hverandre

0:00-1:30

Hvorfor har jeg svart på en gang allerede.
Dette er personlig.
Det er også om deep state.
Fra dag 1 startet DEM avlytting av Trump Tower.
Foran “inauguration” startet DEM mobilisering for å gjøre alt sammen til en pipekonsert.

Videoen innholde en debatt mellom dem i panelet (som er samme gjengen hver gang).
En i panelet er en demokrat.
Vi skjønner at til og med dem i panelet er fiender med hverandre

4.20 Litt om wikipedia, i en ellers informativ video

Hva du promoterer er en pro-palestinsk kanal

" Jul 30, 2019

Israeli TV show mocks crucifixion of Jesus

“Toffee and the Gorilla” is an Israeli TV show starring Israeli actress Dawn Rosenzweig as Toffee. The show was titled “The History Program of Toffee the Gorilla.” Israeli writer Roy Arad was a scriptwriter for the show, which appears to have aired in 2007 (iakn.us/2GCrjwF). While this show may be surprising to many Americans, there is a long precedent for such anti-Christians views. A book published by Princeton University Press, “Jesus in the Talmud” by scholar Peter Schafer, details the Talmudic passages about Jesus. See iakn.us/2SSZIMh (archived at iakn.us/2GCk5bE). Another Toffee show makes fun of the United States (which gives Israel over $10 million per day). View it at youtu.be/ta7GJV-pEKk"

Mente du at bitchute er det ?
Jeg kjenner ikke til bitchutes eiere.
Kan du dokumentere det ? .

Kanalen er " IfAmericansKnew"
bitchute er en platform
Edit: Jeg har ingenting imot bitchute. Vi trenger alternativer til youtube. Jeg har mye imot Corbett Report
Min generelle holdning er å minimalisere bruk av polemiske kilder hvis det er mulig, og fokusere på fakta.
I tilfelle Russiagate kan man finne 1.2 mill polemiske kilder? … og omtrent ingenting av fakta.
I Norge vil man finne 1 mill Nordmenn som har meninger om Trump. Eks: -Trump skremmer meg
Man kan ikke fokusere på den millionen av meninger

Ok… sjekket det nå.
Corbett report har noe om selve platformen “Ray Vahey Presents BitChute” .

Enig i det.
Samtidig kan det være i slik kilde som Corbett report, intervjuer med forfattere som har gravd i fakta , og som man da kan jobbe videre med. Når jeg leser ei bok, kan det være at jeg f eks på navn bak i boka, og slår opp på akkurat de sidene, eller det kan være til og med interessante ting i bare ei fotnote.
Det kommer an på hva man er ute etter.Jeg bruker som regel mange ulike kilder.
Edit : Når de er skremt, så er det MSM som har skremt dem.
Det som er ulempene er at jeg får diskusjoner med enkelte familiemedlemmer om temaer de har fått informasjon om via TV, og så forteller de meg om det.

1 Like

Denne videoen forteller oss at fedme er næmest ikke-eksisterene i Nord-Korea (fakta vises)

Denne videoen (postet tidligere) er heller ikke en “kilde”. Den er faktisk. Hva slags fakta som bekreftes er mange