Nyheter MDTV Forum Om Doner

“Transgenderisme, neoliberalisme og voldtektskultur”

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/11/transgenderisme-neoliberalisme-og-voldtektskultur/

Transgenderisme er en predatorisk og autoritær nyliberal ideologi, som ikke kunne fått noe feste utenfor en kontekst av voldtektskultur.

3 Likes

I en slik verden ville det heller ikke vært mulig å påføre mennesker Ny-liberalisme.

Selv om det ikke er anatomisk mulig så er vi i ferd med å gå fra å være det tenkende mennesket( Homo sapiens) til å bli en Planet of the apes, eller Lord of the flies for de som er gamle nok til å huske den.
Jeg er ikke uenig i forfatterens bekymringer. Jeg er desverre bare så utrolig mye mer bekymret en hva forfatteren her er.
Jeg ser en sivilisasjon som har byttet ut ro (homeostase) med lykke (dopamin).

En sivilisasjon som ikke forstår at evolusjon ikke bare er noe som skjedde før, men skjer akkurat nå.
I et tempo vår rase aldri har opplevd før. Aldri noengang i vår historie har miljøet rundt oss endret seg så mye så raskt. Denne endringen gjør oss ikke til X-men eller gir oss en tredje arm. Det den gir oss er en ny rase med super intelligente underutviklede barn.

7a9dae7502b9575660c9393ec38abcff

Det skulle være unødvendig å teoretisere dette, siden det er så åpenbart at det er dratt langt ut i det absurde.
Og en skal være bra tunghørt for ikke å høre legemiddel-industrien kore i bakgrunnen.
Allikevel så finnes det folk som må lese ting i akademiske vendinger for å ha tillit til det - jeg er gifte med et eksemplar. Dette er antakligvis for dem.

Burde ikke det at det har blitt dratt ut i det absurde være en årsak til å teoretisere det?

1 Like