Nyheter MDTV Forum Om Doner

Transaktivister krever kjønnsnøytrale sanitetsbind

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/10/transaktivister-krever-kjonnsnoytrale-sanitetsbind/

I serien av krav fra transaktivister har nå turen kommet til produsenter av sanitetsbind og tamponger, produkter som er laget for å fange opp blod under menstruasjonen. Kun hunnkjønn har menstruasjon Kun voksne hunkjønn produserer egg. Dette gjelder både pattedyr, og en rekke andre dyr. Allerede mens hun er i mors liv, har jentefostrene alle…

4 Likes

Jeg er forbaska lei dette transtøvet og LGBT whatever bokstavsuppe tøv

4 Likes

Det burde kansje bli gjort en gjennomgang av og revurdering av den informasjonen som ligger i bunnen og driver denne agendaen? Alfred Kinsey´s «forskning» burde bli satt spørmålstegn ved og debattert offentlig til folk skjønner hvilket bedrag vi er blitt utsatt for.

6 Likes

Absolutt! Ikke skjønner jeg hvorfor ikke folk spør
hvor disse påståtte +100 kjønn plutselig kommer fra
hva barn har å gjøre med homoseksuelles rettigheter
hvorfor feminister har raseriutbrudd over kvinner som velger å ta seg av barna og familien
hvorfor menn skal forfølges under MeToo mens kvinnelige overgripere kommer seg unna
hvorfor stadig flere barn blir tatt fra familien grunnet økonomi
hvorfor det ikke er bedre rettsvern siden myndigheter har rett til å bestemme om vitneføring skal finne sted eller ikke og hvem som kan være vitne
Norge har blitt motbydelig og må repareres snarest. Nok med propagandaen og mer faktisk fokus må hva slags land vi vil barna våre skal leve i.

4 Likes

Heldigvis finnes det plenty av transer der ute som faktisk har vett og forstand i behold, selv etter hormonbehandling, de sier stort sett det samme som Kari.

2 Likes

Helt enig. Jeg ble sjokkert, men ikke overrasket da jeg oppdaget hvor dårlig grunnlag Kinsey gjorde sitt arbeid på, og særlig metodene han brukte. Det er tydelig at kravene til forskning blir tilpasset ønsket resultat.

6 Likes

Nei og nei, tenk at noen har vett og forstand selv med kroppen full av kvinnelige kjønnshormoner. Imponerende! :wink:

3 Likes

Feminist-organisasjoner burde heller kreve at kreftfremkallende kjemikalier som dioksin i bind og tamponger fjernes, ikke symbolet for hunkjønn. Hvorfor har ikke politikere og legemiddeltilsyn innført forbud mot giftige kjemikalier i intimprodukter for lenge siden? Det er en mangemilliardindustri, akkurat som legemiddelindustrien, og de kjøper seg forskningsrapporter, politikere og har sine folk i tilsynene.

MeToo og LGBT bevegelsene har blitt kuppet av krefter som vil at de negative fødselsratene for vestlige kristne skal bli enda lavere. De vil ødelegge det generelle forholdet mellom kvinner og menn, og feminiseringen av menn gjør menn mindre attraktive. De angriper kjernefamilien, samfunnets byggesten med mor, far og barn. Det er nærmest som om MeToo bevegelsen vil kriminalisere heteroseksualitet.

De henvender seg til unge, på unges sosiale medier, og introduserer tanker om legning og kjønnsidentitet til barn lenge før de er følelsesmessig og fysisk modne for det. Barn har ingenting i Pride parader å gjøre. Når MSM dekker det som noe positivt, vil mange venne seg til det. For når en eksponeres for noe jevnlig, vil mange akseptere det. Det folk de gikk i taket for i går, har de vent seg til i morgen.

4 Likes

Som jeg skulle sagt det selv

1 Like

Oi ! Et øyeblikk trodde jeg at jeg hadde trykket meg inn på Dagbladet.

2 Likes

Enig! Men for ordens skyld, nå har det jo begynt å komme økologiske bind i kjedebutikkene, da. Frittgående økologiske bind med vinger! :+1::grin: (Klukk-klukk-klukk-klukk-klukk …. :chicken:)

4 Likes

Frittfallende blondiner, bind med vinger som ikke bærer, høner uten og drama queens med y-kromosom og mannsen. Weird times. Hva blir det neste nå? Julefeminissen? Makan.

Overhørt i slakter– og delikatessebutikken:

Kunden (fiin fgognerfgue): – God dag, jeg skal ha en riktig stor høne.

Slakteren: – Ja, jeg hører folk sier detta, Frue!

5 Likes

De profesjonelle statistikerne som kritiserte ham, kom ikke til orde i media, så de laget en rapport.
Den het " Statistical Problems of the Kinsey Report".

Journal of the American Statistical Association

William G. Cochran , Frederick Mosteller & John W. Tukey
Online: 11 Apr 2012
https://www.tandfonline.com/doi/abs/10.1080/01621459.1953.10501194
Det var disse tre som var profesjonelle, men den kontrollerte media slapp dem ikke til.

Throughout his career, Cochran played a role in the field outside the university, working on the Kinsey Report

https://www.gf.org/fellows/all-fellows/william-g-cochran/

2
…war einer der bedeutendsten Statistiker des 20. Jahrhunderts. Er war Gründungsdirektor des Statistik-Departments an der Harvard University von 1957 bis 1969.

Ved å undertrykke de stemmene som var imot, fikk det passere, og der kommer tro inn, folk trodde dette var vitenskapelig arbeid, men det holdt ikke mål.

4 Likes

Det er jo den vanligste varianten. :crown: :smirk:

2 Likes

Sett slikt! Mennesker med y-kromosomer og/eller maskulin identitet bør selvsagt droppe damebinda og i stedet utstyre seg med de langt mer kjønnsbekreftende ManPads:

3 Likes

Uten å ha fintelt, vil jeg umiddelbart anta at dette er tilfelle i dag. Men gjør for kølsvarte ikke dette misforholdet til neste skanse som skal erobres i likestillingens og kjønnsnøytralitetens navn, ok? Ikke skrulle seg ytterligere til for å bevise noe her, jenter. Tenk litt på stakkars meg og de.

3 Likes

Da boikotter dere vel Proctor & Gamble heretter går jeg ut fra? Penger er noe disse folka skjønner seg på :unamused:

3 Likes

Ja, heretter kommer vi alle selvfølgelig bare til å bruke mose, som våre formødre (referanse til serien “Beforeigners”, den har et par ganske morsomme replikker i sakens anledning, forresten) - eller altså ManPads, for de som synes det passer bedre med imagen/identiteten.
.
Men altså, nå leder jeg strengt tatt ikke egentlig noen stor hær av rabiate bindbrukere (jeg tror de korrekte termene er valkyrier eller skjoldmøyer), så jeg kan ikke love at Proctor & Gamble med andres helse vil merke noe på salget.

2 Likes

Kult. Dette skal visst allerede ha blitt en stor øko-greie nedover på inkontinentet. Og mosen er veldig grei som en indikator også: Dersom den slår rot er det for lite action.

5 Likes

Lo nå godt :grin: Det er nok Finnmarking i deg :wink:

3 Likes