Nyheter MDTV Forum Om Doner

"To menn uten ryggrad"

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/10/to-menn-uten-ryggrad/

Forholdet mellom den nå avdøde pedofilidømte Jeffrey Epstein og enkelte topper i Arbeiderpartiet tåler tydeligvis ikke dagens lys. Særlig har Terje Rød-Larsen opptrådt på en meget besynderlig måte og prøvd å unngå å svare på relevante spørsmål om sitt forhold til Epstein. Men heller ikke Thorbjørn Jagland har opptrådt på noen måte som vekker tillit.…

6 Likes

Det er nok fordi dette går inn i selve strukturene av maktfundamentet til dagens norske elite som sømløst har lagt sin skjebne i USAs. Og den er som sagt råtten. Så alt vil rakne. Fra tungtvann og marinefartøy til Israel til Osloavtalen. Via Nobels fredspris til Clintonfond og overføringer til terrorister i Syria. Det er null sjanse for at dette vil få konsekvenser for Rød Larsen og Jagland under nåværende regime.

https://snl.no/Oslo-kanalen

jdz6mhrtyzepo60jabo1

![3a776f3d8f2b5e3a29e5975f6683afe4ae57cf0c|658x500]

“Den amerikanske presidenten lander på Gardermoen i «Air Force One» grytidlig mandag 1. november. Den første dagen går med til bilaterale samtaler med statsminister Bondevik og andre norske toppolitikere. Om kvelden deltar Clinton i middagen på Akershus festning. Neste dag er viet de viktige Midtøsten-forhandlingene med den palestinske presidenten, Yasir Arafat, og Israels statsminister, Ehud Barak”.

9367905_10_34_580_327_medium

CLINTON

2 Likes

Her har faktisk Alstadheim gjort et pågående journalistisk arbeid av graving som egentlig
skulle ha vært ledet av “venstresida” men der er man altfor opptatt av å ruste opp Nato-Norge til å beskjeftige seg med sånt. (9 og 12 okt 2020)
Aftenposten ved Alstadheim beveger seg nå inn i et minefelt av verdenspolitikk - kanskje uten at de selv er klar over det for der er de mest opptatt av at Epstein drev i sexbransjen.
Heller ikke Pål berører dette at Rød-larsen peace-insititutt naturligvis har vært dypt,dypt involvert i de ferske “fredsavtalene” som israel har gjort med UAE og Bahrain. Selv Pompeo sier at dette er militærallianser rettet mot Iran,men de offisielle i Norge velger å fortolke det som revolusjonær fredsskapning.
Av en aller annen merkelig grunn er da Harald Stanghelle oppfattet som Aftenpostens ledende Midtøsten-ekspert og skrev en artikkel i Aftenposten 17 sept som faktisk håpefullt så fredsutviklinger i Midtøsten. En skulle tro at han jobbet for Røed-larsen også.
Som om dette ikke var nok kom glødende zionist Hans Rustad på banen og priste Midtøsten-ekspert Stanghelles dype innsikter og zionistisk peace. (22.sep)
Faktisk er nå Aftenposten i denne saken på ideologisk- politisk kollisjon med seg selv,men nå slutter jeg for ikke å overskride tegnantallet.

5 Likes

Eller at alle vitner til Oslo-avtalen, har blitt stille- på veldig Mossad-aktig vis.

1 Like

Det spørs hvor dypt han tør grave.
I dokumentaren om kokken som kom inn i Nord-Koreas innerste kretser og våpenhandel, tror jeg vi finner mye som ikke tåler offentlighetens lys.
Hvorfor lar Norge f.eks. Rød Larsen holde på uten at hverken han eller Norge tilsynelatende vil oppgi hva han egentlig driver med?
Hvorfor hadde han så tette bånd med Epstein?
Hvordan i all verden klarte Epstein å bli så ufattelig rik på å gjøre ikke noe?
Norge lager våpen. Hvem selger vi til og får vi solgt alt på det legale markedet?
Hvorfor fortsetter Norge å pøse ut u-hjelp, som har vist gjennom snart 100 år, at ikke virker? Tvert i mot. For alt vi gir gratis til Afrika, er det afrikanere som mister jobben. Likevel fortsetter denne galskapen. Kan det være under dekke av noe helt annet?
Jeg sier ikke at hverken Norge, Europa eller verden gjør det, men jeg sier at det hadde vært interessant å utforske. Sjekke kjellere i de utallige sykehusene som ngo driver.

Har du ikke sett dokumentaren jeg henviser til, så vil du ikke forstå hva jeg mener.

1 Like

Norge ga 1.2 milliarder til Clintonfondet. Man kan jo begynne å lete her.

5pw8x8iuwh851

Rød Larsens kone sitter snart i sikkerhetsrådet.

http://www.innercitypress.com/ungate1epsteinipinorwayunscicp100520.html

Error 403: “The server understood the request, but is refusing to authorise it.” får jeg når jeg forsøker å poste en link fra twitter som kobler Gutierrez til pedofili?? Uansett ligger den i artikkelen ovenfor.
https://twitter.com/innercitypress

“You don’t have to investigate — I confess,” he said in the statement.

“I gave a second chance, both to Epstein and to Bibi [Netanyahu]. Both are now neck-deep in criminality. I expect both to recuse themselves until the truth is ascertained.”

1 Like

Denne er interessant :

Ehud Barak, interviewed on BBC an hour after attacks

La oss gjøre litt “etterforskning”/privatjournalisme rundt dette. Har en fornemmelse at mange av svarene ligger i Norge. DN var jo aktive en stund, men derfra har det blitt stille. Pedofiligreiene er bare et symptom på en skjult maktstruktur. Litt som sopp/myceller. Dette er sannsynligvis den bløte buken til den fascismen som forsøkes å innføres nå for tiden.

Denne er fra i dag.

1 Like

Bra. Så han slipper å betale nå da? Eller arver Ghislaine fordringene?

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.