Nyheter MDTV Forum Om Doner

Tidligere israelsk etterretningsagent: – Jeffrey Epstein og Ghislaine Maxwell jobbet for Israel

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/12/tidligere-israelsk-etterretningsagent-jeffrey-epstein-og-ghislaine-maxwell-jobbet-for-israel/

Ari Ben-Menashe er en iranskfødt israelsk konsulent og våpenhandler som også jobbet blant sjefssjiktet i Israels direktorat for militær etterretning (1977–1987). Han møtte Jeffrey Epstein og Ghislaine Maxwell for 40 år siden, og har god innsikt i den rollen de har spilt. Ben-Menashe jobbet for Maxwells far, den berømte og beryktede mediemogulen Robert Maxwell. Da…

5 Likes

Uten tvil! Forøvrig en aldeles glitrende artikkel fra Steigan her. Intet mindre enn suveren.

2 Likes

Vil vi virkelig vite? For hvis vi skifter fokuset vekk fra Mette Marit og over til kongehuset. Så endrer det alt. Vi sitter da igjen med et kongehus som har vært svært aktive internasjonalt, langt utover det å være joviale og koselige terrasevinkere på 17 mai. Så igjen, vil vi virkelig vite og hvem melder seg frivillig til å være budbringeren som knuser den norske naiviteten?

2 Likes

Jeg er ikke så redd for hva som kommer frqam om dem. Deres påvirkning er temmelig mainstream.
Folk som Stoltenberg, Barth-Eide og Brende, derimot, bør gåes nærmere etter i sømmene.
Og så har vi jo seff Terje Rød-Larsen - som har fått en god slump med penger fra Epstein.

3 Likes

Pål, my man- nå er du på ballen igjen. Dette går rett inn i kjernen på dagens planetariske kaos.

3 Likes

Vi har en lang tradisjon på kjeltringpakk i dette landet. Før Stoltenberg hadde vi Gro Harlem Brundtland, Håkon lie og da nærmer vi oss episenteret. Året 1905 da vi fikk kongehus, fikk Russland en “revolusjon”. Siden den gang har det norske, det britiske og den gamle jødiske bank adelen gått sammen som hånd i handske og i forlengelsen av disse, Israel.

Den eneste utveien for de kongelige blir å skylde på “rogue” elemente innen israelsk etteretning som har missbrukt kongelige for å lokke til seg offer.

Og hvem blir ofret for å redde stumpene?

Spennende blir det uansett :slight_smile:

4 Likes

Den støtter jeg opp om 100%. Dette er hvorfor jeg leser Pål Steigan hver dag. Faen så bra!! :slight_smile:

2 Likes

Det er slik verden fungerer, det er derfor de støvsuger nettet etter alt de kan finne om informasjon om oss alle, den dagen du går ut mot eliten så sitter de med en masse dritt de kan lage drittpakker på deg, så klart er det mer effektivt å sitte på pedo bilde av en president eller statsminister, de vil så klart gjøre alt som de som sitter på bildene og informasjonen om dem krever.

Mange lurer på om Pedo øya til Onkel Epstein er grunnen til at Trump oppfører seg som hunden til Benjamin Netanyahu ?

Krompen og Prinsesse Martha, på folkemunne kjent som Skjønnheten og Udyret, Krompen vanker med verdens mest ondskapsfulle psykopater og Martha har et hjerte av gull og bryr seg mest om dyr og engler.

Stanley Kubrick skapte filmen eyes wide shut der han avslørte hvordan elitefestene til Epstein og de andre grisene fungerer.

For det ble han myrdet før premieren.

Mest sannsynlig hadde Mette Marit og Celina Middelfart samme rolle som jentene i filmen her.

2 Likes

Jeg leste meg videre fra en av linkene dine og vil bare støtte opp om hva du skrev med en link fra RT :slight_smile:

https://badvolf.com/press-release-my-involvement-in-the-connection-between-prince-andrew-and-jeffrey-epstein/

3 Likes

Stanley Kubrick formidler at Satanister styrer Hollywood, ikke Israel.
Sock puppet Dias aka thormothr demonstrerer teithetsnivået på steigan.no: “6 mill jøder” døde i Holocaust. Og ingen ser noe problem med det.

Satanisme, ikke Israel

Epstein lever fortsatt er holdningen i USA. I motsatt fall ville hans “life insurance” ha blitt distribuert.

1 Like

Jeg snakket ikke om Epstein, men er enig med deg om at han mest sannsynlig er i live på en fin Mossad øy, han var høyt opp i Illuminati systemet, de tar vare på sine lojale medlemmer så all logikk sier at han er i live med ny id et sted.

Det er bare en Gud som tilbyr penger, makt og berømmelse, han andre tilbyr bare evig liv.

Som du ser her så virker det som bare det, her er verdens mest populær demon, fikk blackout, noe kom inn i meg sa hun etterpå ,det ble også forbudt å filme konsertene hennes dagen etter denne avslørende episoden.

2 Likes

Lurer jo på hvor mange norske politikere som er fanget av “honningfeller” …

4 Likes

Mossad brukes av MI6. Siste er sjefen. Det heter ikke “Illuminati” idag. Du mister kontakt med folk med feil ordbruk. Hvem deep state er kan ingen svare på. Vi har slike relasjoner som CIA -> Facebook, CIA -> Google. Kooperasjoner -> CIA.
Vi har ikke Israel -> Facebook, Israel -> Google, Kooperasjoner -> Israel.

Når Israel-registrert firma driver security i London er det snarere MI6 som driver firmaet. Israel er en konkurs-stat liksom Hellas. Folk bor til og med i telt i Israel … på nivå med flyktninger. Strømmen er å emigrere til Berlin. Israel legger mest mulig hindringer i veien for emigranter.
Inntektene for arbeidsledige i Israel var 20% av inntektene for arbeidsledige i Finland.

Nei - det er for arbeiderklassen, og selv om Mette -Marit kom fra oss, så er hun ikke med oss.
De ville aldri gjøre slikt mot hverandre.
Midelfart var nok “in it for the money”, han var tross alt hennes tilskrevne kontakt i Bear Stearns. De var ikke like lukurative for aksjonærene.

2 Likes

At du kan bli besatt av en ånd på scenen, er jeg den først til å underskrive. Jeg spilte prinsessa som ingen kunne målbinde i 1969, og jeg har ikke blitt kvitt den ånden ennå.

2 Likes

Siden jødene eier Hollywood, hva er forskjellen?

Alle med noen form av innflytelse er i faresonen. Den som har vært litt rundt på årsmøter og andre samlinger, vet at det ikke er vanskelig å finne ofre.

3 Likes

I tilfelle Goldman Sachs var de 3 ganger større enn BNP i Israel. Google vil etterhvert bli det samme, mange ganger mer verd enn Israel.
Du lurer deg selv med at “Goldman” er et jødisk navn.
Størrelsen på Deutsche Bank (sikkert et jødisk navn her og der) er ifølge nettet €1.34 trillion (2018). Det er 5 ganger Israels BNP.
Israel er et land hvor foreldre ikke kan fø ungene sine. Ungene tilbys suppekjøkken på skolen. Israel og Hellas har samme BNP, bunnsjiktet i Europa. Spania (konkursland) er 5 ganger rikere enn Israel.
Israel kan betale 3000-5000 lobbyister med lønn $100.000 i Washington? Kyss meg i r…

Angela Merkel er formodentlig datter av Hitler. Theresa May er i samme sjiktet. De gikk på samme kostskole. Robert Mueller er tyske Mueller, topp nazi. Nazistene overtok DEM. NRK = DEM. NRK (Dagsrevyen 21 igår første sekvens) høres ut som Adam Schiff selv.
“Schiff” -> deep state
Trump er relatert til US Army, spesielt Navy Intelligence. De folkene er istand til å avlytte hvem som helst med å koble seg til iPhone, slik at mikrofonen på iPhone blir avlyttingsenhet. Og tilsvarende for kamera. The Marines er direkte underlagt presidenten. De brukes for å arrestere pedofile (ledende Satanister) dag for dag … uten at media rapporterer noe som helst. De fleste får tilbudet om å samarbeide med Trump og dermed slippe fengsel. De vil da ikke søke gjenvalg i Kongressen, så Kongressen tynnes ut for pedofile.

Frankrike har vedtatt lov som likestiller anti-sionisme med anti-semittisme.

4 Likes

Hvem er sionister historisk?

1. Bolshevikene (pro-jødisk)
  2. De tyske nazistene (anti-jødisk)

Angående de tyske nazistene: IG Farben var et sionistisk konglomerat. e.g. Rockefeller familie. IG Farben var unntatt fra å være alliert bombemål. Det var sionister i UK også, og de satt på toppen av de alliertes krigsmaskin