Nyheter MDTV Forum Om Doner

Theresa May med ultimatum til Russland uten skygge av bevis

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/03/theresa-may-med-ultimatum-til-russland-uten-skygge-av-bevis/

Den britiske statsministeren Theresa May fortalte det britiske underhuset 12. mars 2018 at det er «høyst sannsynlig» at Russland er ansvarlig for at det ble brukt en militær nervegift mot dobbeltagenten Sergeij Skripal og hans datter Yulia. Hun erklærte dette som en handling rettet mot Storbritannia. Mays erklæring kom etter et møte i Det nasjonale…

Igjen dukket uttrykket en tidligere kollega fra Austevoll yndet å bruke
i sin beskrivelse av div. ‘rådende forhold’ - for det holder i aller høyeste
grad stikk;

“Det e so gale at det gaula!” . . . . . . . . .

Det framgår tydelig at hun har desimert respekten for kvinner som ledere. Jeg foreslår at Lavrov kvitterer med å “ikke invitere” England til det kommende fotballvm. Hvis de klarte å kvalifisere seg da? Det var jo slik det ble gjort mot de russiske vinteridrettsutøverne i OL. Ukraina og deres svirebror USA kan vel ha noe å gjøre med denne nesrvegassen. Enn så lenge undrer jeg med over at det er slått fast at sålenge russerne hadde funnet opp denne nervegassen er alt som blir laget av den russisk? Såvidt jeg vet var nordmennene med å fraktet all frostveske ut av Syria. Det er ikke mange komponentene du trenger i tillegg for å lage en gass som f eks.Sarin.
Jentungen i nrks nyhetsstudio angående utvisningen av russiske diplomater: “dette var `vel ventet”. Jan Espen Kruse: Øh…eeehhh øhh bla bla bla…øhh eehh . Kanskje han er bedre i russisk?