Nyheter MDTV Forum Om Doner

Terrorens resultat: Religions- og innvandringskritikken strupes

Gjeeeesp, Hedda - har hørt dette så mange ganger før at det har blitt kjedelig …
Problemet er at det er farlig det dere på den ekstreme venstresiden gjør, farlig både for dere og for oss andre. Tror du dere blir skånet den dagen inntrengerne bestemmer seg for å ta full kontroll og utslette de av oss som ikke vil bøye kne for allah?
Håper du ikke har barn, spesielt ikke jenter …

En annen måte å se det er at dette ikke er en “debatt”. At det kun finnes en kort tid før muslimene når en kritisk masse og dermed føler seg berettiget til å kreve autonomi pga de slemme nordmennene som “hater” muslimer. Oppmuntret av deres “hjelpere” bryter det ut kamper i feks Groruddalen. Militæret settes inn og verdenssamfunnet får sin daglige dose av tv bilder av gråtende barn og nordmenn med harde ansikt. FN og NATO sammenkaller til krisemøte og bestemmer å beslaglegge oljefeltene og fryse pensjonsfond utland. Selvmordsangrepene intensifieres og den amerikanske presidenten ser seg nødt til å bombe Norge tilbake til steinalderen. Norge overgir seg og balkaniseringsprosessen begynner. Samene får Finnmark, homsene Bergen etc

Og hva i all verden får deg til å tro at ikke det var hensikten? Historien har vist at slike ting ofte er noe helt annet enn de utgir seg for.

Det er vel mellom 4 og 5 prosent av befolkningen i Norge som er muslimer. Det er ikke fryktelig mange.

Den største gruppen av innvandrere og norskfødte med innvandrerforeldre er for øvrig polakker, fulgt av litauere på andre plass, somaliere på tredje, svensker på fjerde og pakistanere på femte. (Kilde SSB).

Bla bla. Hvor mange prosent av elevene på Haugerud ungdomsskole er muslimerr? På en av mine mange reiser, denne i Kroatia, ble jeg fortalt at det kun trenges 2% av befolkningen som aktivt jobber for krig for at det skal skje. I Jugoslavia var 50 % av ekteskapene på tvers av etniske skillelinjer. Hva er % i Norge?

Uff, ja, den fæle «venstresiden». Skjønner at det er bedre å være aktivt rasist og krigshisser i stedet for å støtte de faktisk modige menneskene… Innvandrer kvinnene som jobber for å skape endring med metoder som faktisk virker. Og de som aktivt prøver å skape mindre hat og ta tak i problemer på måter som virker. Du bidrar kun til hat og vold, ingenting annet. Takk for meg😊

Du er ikke kritiker… Og du gjør ingenting som virker mot noe som helst av problemer. Det er fakta og ingen «taktikk» å påpeke det, samt at krigsretorikk åpenbart er idiotisk og kan påvirke sårbare folk. Og jo, de holdningene og den retorikken er ekstremistisk i mine og manges øyne selv om du ikke mener det…

Jeg har ikke lett etter videoer… Og synes det er greit å vise til hvordan rasister og fascister organiserer seg rundt i Europa for å illustrere hva endel i dette forumet ser ut til å stå for etter mitt syn. At de gruppene utfører mye vold er forøvrig veldig lett å dokumentere. Det vet alle…

Det vet alle? Det er vel kun deg og snåsamannen som vet dette. Men fint at du jobber aktivt med å utrydde den norske nasjonen. Et sted man ikke lenger ønsker å oppholde seg

SJØLSTYRE - en politisk modell til fordel for personlig og nasjonalt sjølstyre

Ser ut som du også generaliserer endel, Hedda! :slight_smile:

Liker den kigshissende innstillinga og hatet du framviser her. :slight_smile:
Jeg er en hvit, heterofil antireligiøs arbeider, så jeg er selvfølgelig en helvetes kar!

Dessuten er saklig kritikk av overtro/religion bortimot umulig!

Det som ødelegger livene til 9 års gamle jenter er Islam, men religionen skal vi helst ikke kritisere, da dette med tvangsekteskap og fullbyrdelse av ekteskap med jenter på 9-12 år er deres kultur.

Har aldri hørt at ekstreme nasjonalister fronter barn/tvangsekteskap.

For meg konkurrerer du med de mest hatefulle på dette forumet.

Kanskje de kineserne som går med bleier hjemme, er noe å fokusere på også, for etter 2015 er det blitt lov å få to. De eldste lovlige nr 2 er vel 3 år nå ? Det store folketallet, og du kan tenke deg når de to får to hver, så vil det store bildet kanskje dreie seg mye om kinesere.

Terror virker mot sin påståtte hensikt.

Joda, det er derfor at falsk flagg ops fungerer.

“Nå stormer de muslimske lederne fram og støttes for sine politiske krav om redusert kritikk av sin ideologi fra sympatisører og innvandringstilhengerne.”

Jeg har ikke fulgt saken, men ofte kan det være nyttig å se på hva som skjer i kjølvannet, og syns at dette minner om noe annet.

Dette er nok Hedda Gaber. Kan ikke kjempe mot Ibsen. Litt som “Amtmannens døtre”

Trenger ikke snåsamannen…:wink:

Tja Johnny. Jeg henvender meg til de som driver krigsretorikk her. At jeg blir sint av å lese all generaliseringen og hatet her må du gjerne omtale som hatefullt… Men jeg synes ikke kommentarene mine bærer preg av hat, det må du spesifisere i så fall. Men de jeg viser til, og blir sint på, truer jo faktisk folk jeg kjenner og er glad i på livet og ønsker å støte dem aktivt ut av samfunnet. Og hadde de ikke vært generaliserende, og rettet «kritikken» mot ekstreme islamister og ikke som de gjør, mot muslimer generelt, så hadde det vært sammenliknbart, men dette forumet representerer ikke mange moderate folk så vidt jeg kan se. Og det er alle muslimer som omtales her, uten nyanser. Det er den forskjellen du ikke ser. Jeg planlegger ikke å starte noen krig eller hisser til det. Og å mene noen er feig er ikke å hate dem… Og det som bedrives her er ikke religionskritikk, det er rent hatprat og kun destruktivt. Og jeg legger merke til at du ikke bryr deg om innsatsen til de muslimske kvinnene disse folka ødelegger for. Og at de fleste muslimer i Norge støtter eller ønsker barne ekteskap eller tvangsekteskap er rett og slett feil. Det blir det samme som å si at alle kristne ønsker å forby homofili. Som beviselig ikke er sant. Det er generaliseringen igjen, du vet, den du ikke er i stand til å forstå at du driver med. De fleste kritikere av Islamisme eller religion generelt, som meg, driver ikke på som deg. De ser nyanser og de ser mange forskjellige mennesker. Det gjør jo ikke du… Du ser bare «muslimer». Og til info. Jeg bor på Nesodden der vi akkurat hadde en sak der lederen for FrP ble avslørt som aktivt SIAN medlem. Jeg tror jeg var den eneste som aktivt gikk ut i kommentarfeltet og ba folk roe ned fordømmelsen og hatet da det ikke fører til noe godt. Og mulig jeg har vært i krasseste laget her, men de jeg henvender meg til her er rimelig ekstreme, og jeg tenker det er greit å kalle en spade for en spade ved å si at det er kvalmt å lese, at de er feige i mine øyne med anonymiteten sin, og at høyreekstrem ideologi har et kvinnesyn på linje med islamister sitt. Det er fakta og ikke hat. Og at du mener det er mer hatefullt enn å jobbe for deportasjon og egge til krig mot hele folkegrupper er jo interessant… Og også til info, folk som er født her er like mye nordmenn som deg, det har ikke med hudfarge eller religion å gjøre. Heldigvis. Og svart/hvit tankegangen din sammen med din personlige definisjon av «nordmenn» er vel grunnen til at enkelte her oppfatter deg som «den ærligste marxisten her inne»… Merkelig marxisme du fronter spør du meg. Forklar gjerne hvor Marx støtter utstøtelse av folkegrupper fra et samfunn. Det er mer fascistisk tankesett er det ikke…

NDL. Var ikke det driftet av sos rasisme og tjen folket?

Jeg vet ikke om det stemmer at de infiltrerte NDL, men det er jo ikke å drifte da… Det var i så fall for å stoppe organisasjonen. Men som sagt, jeg har ingenting med SOS rasisme å gjøre og kjenner ikke saken. Mener du forresten også at politifolk under cover som jobber for å stanse narkokarteller også egentlig er de som driver virksomheten og ønsker den? De burde ikke jobbe sånn, er det det du sier?

Nå var det vel slik at de satt i ledesen og planla gatekamper med antirasister. En pussig detalj var at en var politiinformant som hadde infiltrert Blitz

Du vet vel strengt tatt absolutt ingenting om hva jeg jobber for… Men jeg jobber ikke for å la rasister, fascister, islamister eller andre ekstremister få dominere samfunnsdebatten slik at de får den krigen som ser ut til å være en våt drøm for enkelte…