Nyheter MDTV Forum Om Doner

Terrorens resultat: Religions- og innvandringskritikken strupes

Jeg synes ikke slik argumentasjon kler deg hva jeg ser på som den ærligste marxisten her inne.

Du vet så forbasket godt at antallet er langt høyere, da vi lever i et samfunn hvor det er livsødeleggende å komme ut som “nazist”. Om du selv anser deg som nazist, har vi jo fått bevist at er uten betydning om man skal få stempelet, selv på Steigan.

Nei. Det fører ikke til vold å stenge grensene, si at nordmenn eksisterer og har rett på Norge, og at politiske virkemidler vil bli brukt for å sikre en norsk majoritet til Dovre faller.

Hva som fører til vold er å fortsette folkemordspolitikken og undertrykke de som protesterer.

Hvorfor tror du at politiet stoppet Odins soldater og forhindret deres forsøk på å danne borgervern? Man må ikke være naiv i dette spørsmål.

Jeg skal ikke forsvare det Blitz finner på, de har hatt en klar tendens til å gå til angrep uten å ha noen særlig god grunn. Men jeg vet ikke hvordan situasjonen er med Blitz nå for tiden.

Jeg bare gjentar det jeg tidligere har sagt, at feks politiet bør motarbeide gjenger uansett gjengmedlemmenes hudfarge. Dette for å redusere konfliktnivået og voldsnivået i samfunnet og i ungdomsmiljøet.

Fordi de ville mistet jobben for å være rasister om de lot dem få holde på, og så straffet de for de ulovlighetene de begikk, slik som de gjør med alle de andre kriminelle gjengene du sammenligner de med.

At Odins soldater behandles anderledes enn alle andre grupper i samfunnet, er 100% bevist på at nasjonalister undertrykkes politisk.

NB Borgervern er lov i Norge!!! Båtfolket har det hele sommeren over hele Norge.

Så hvorfor sier du at at nasjonalistiske organisasjoner er kriminelle gjenger? Selv om vi godtar denne kategoriseringen, så behandles ikke organiserte nasjonalister på samme måte som kriminelle gjenger, da kriminelle gjenger får holde på i Norge, men politisk organisering av nasjonalister ødelegges.

Jeg vil også nevne at du er et eksempel på hvorfor ensom ulv terrorisme ikke har negative sider for de massivt undertrykkede, da du har svelget MSM løgnene med hud og hår.

En person i åpenbart psykisk ubalanse har drept sin lillesøster. Fryktelig, og skadet andre i et angrep på en moské, som er meget alvorlig. Men den medie-overflaten dette har fått, står ikke i det hele tatt til udåden. De store avisene og NRK og TV2 snur og vender på dette til saken har gått helt ut av proporsjoner, det blir utnyttet for alt det er verdt.

At personen som har begått ugjerningene er hvit, blir fremhevet spesielt i media. Nyhetsoppleserne på norsk, tysk og engelsktalende fjernsyn åpner første setningen med å si en hvit har begått terror mot muslimer. Men når muslimer begår terrorisme mot den hvite vertbefolkningen, terroraksjoner som det er mange flere av, blir etnisitet ikke nevnt, og apologetene skynder seg å si at vedkommende er ekstremist og overhodet ikke representerer den alminnelige muslim.
Men når MDGs førstekandidat kommenterer angrepet i Bærum sier han uten å kunne ha hold i det at “Det er eit produkt av eit breiare, meir folkeleg muslimhat”. Altså antyder han at angrepet har bred støtte i den hvite vertbefolkningen.

“Utenforskapet” er ikke noe de er tvunget til, det er selvvalgt for de fleste, de lever i parallellsamfunn fordi de ikke vil ha noe med de kristne vertbefolkningene hvis de ikke må. At mange av barna ikke kan snakke norsk når de begynner på skolen, er fordi mange av foreldrene ikke vil omgås andre med en annen religion enn dem selv. At mange av dem da forlater grunnskolen som funksjonelle analfabeter er ikke skolens skyld som apologetene deres påstår, men parallelltilværelsen de lever i.

Dette er akkurat det som den globale storkapitalen som står bak masseinnvandringen fra MENA land har planlagt, sosial uro, motsetninger og kriminalitet har strukket bla ordensmakten i vertlandene til over bristepunktet, og det av MENA land innvandrere som ikke utgjør mer enn ca 10% av befolkningen. Økonomiene utmattes, og landene er snart under administrasjon av Verdensbanken og IMF.

Hva baserer du dine 0,00002 % på ?

Og det var absolutt ikke feil skrevet … Ikke legg meg ord i munnen og diskuter på basis av det …

Nei, vi skal ikke starte borgerkrigen. Den vil uvilkårlig starte av seg selv når spenningene har bygget seg tilstrekkelig opp …

Når poenget er å gjøre hvite til minoriteter i egne land, blir det rett og slett forståelig hvorfor MSM kjører denne linjen.

Ofrene for invandrervold, terror og voldtekter presenteres heller ikke, da det også kan føre til innvandringsmotstand. men innvandrerofre gis stor mediadekning.

Subkulturer har mange fasonger, men felles for mange av dem er gruppetenkning. Det gjør dem ofte blinde for verden utenfor. Selv om de ikke er kriminelle. Eller tar feil.

(Folketallet) 5, 258 000 * 0,00002%= 105 aktive ytterliggående nasjonalister, dette ifølge PST. Det finnes selvfølgelig langt flere sympatisører, men de sitter hjemme i stua, late som de er, og er opptatt med sitt.

Tror du må vente svært lenge, det norske folk er et tålmodig folkeslag og det skal veldig mye til for at flertallet hisser seg opp.

Og så var det matematikken. % betyr av hundre, så du må dele 105 på 100 for å få korrekt resultat.

Personlig lurer jeg på om marxisten kan innrømme feilen sin her, eller om selv dette blir for mye?

Jada, du har rett, svaret er 0,002%!
Men dere er sannelig ikke mange, og ønsker dere bli flere må budskapet/politikken endres.

Det vet du ikke, om du skal være ærlig. Jeg vet det ikke selv heller, da jeg ikke følger med på innvandringsdebatten i Norge, men 105 er et latterlig lavt tall, da de fleste ikke flagger sine synspunkter når makta straffer dem for det. De fleste støttet kommunismen i øst-Europa på papiret, helt til demningen brast, og de var mange nok til å kunne snakke uten frykt.

Det blir forøvrig borgerkrig i Frankrike eller noen andre land som Sverige først, så om de da ikke klarer å ta poenget, og slutte med folkemordspolitikken, kommer nok borgerkrigen til Norge også.

Jeg spurte ikke om matematikken …
Jeg spurte om du vet helt 100 % sikkert at det kun er en bitteliten del av den etnisk norske befolkningen som vil være villige til å gå inn i en borgerkrig startet av inntrengerne for å forsvare landet og folket sitt … Jeg vet at andelen er 90 til 10 i favør etnisk norske …
Vi har altså 10 % forrædere, inkludert politikere og inntrengere av muslimsk opprinnelse, som vil måtte møte 90 % av folket i kamp om Norge …
PST snakker om 105 ytterliggående nasjonalister? Nei, PST snakker overhode ikke om nasjonalister. De snakker om nasjonalsosialister som blir noe helt helt annet …

Nasjonalister er slike som meg og 1000-vis av naboene mine og deres naboer igjen - mennesker som er glade i landet sitt og folket sitt og som ikke ville nøle ett sekund med å stå opp for det de mener er rett …

???
Vi vet ikke hvordan PST har funnet frem til disse 105.

Det kan være at de må klassifisere folk som høyre-ekstreme for at de skal kunne benytte maktmidler mot dem, og at 105 er antallet PST overvåker eller trakkaserer på annet vis.

Hvis inntrengere starter en krig, så stiller jeg selvfølgelig. Jeg er jo gammel soldat og kan dette med krig, og jeg treffer det jeg sikter på. Men at innvandrere skal starte en borgerkrig er så usannsynlig at sjansen er tilnærmet null. Vi får nok en tredje verdenskrig lenge før vi får borgerkrig i Norge.

Jeg har har ikke fulgt med strømningene på ytre høyre, så jeg får tro det du skriver, i hvert fall inntil videre.

Men hvorfor skal nordmenn eller andre hvite gidde å forsvare vår egen elite, når vi må dø for hedersord og retten til å bli minoriteter i egne land?

Her er det mange folk som er preget av ekstrem generalisering av store grupper av mennesker. Og i tillegg er krigshissende. Og klart preget av å sette seg selv veldig høyt. Ekstremister har mye til felles. Mye mer enn med resten av «folket». Det viser dette kommentarfeltet veldig godt. Dere er de som er til hinder for det dere kaller religionskritikk. Det er jo umulig for oss andre å føre noen som helst form for fornuftig religionskritikk når dere og andre «terroristsympatisører» og, vel det finnes ingen bedre definisjon så lev med det, rasister, og hvite ultranasjonalister driver på som dette. At det går an… Og i tillegg anse seg selv som smart… Takk skal dere ha for at dere ødelegger for saklig kritikk og også for de muslimske kvinnene som tar kampen dere tror dere bidrar til bak tastaruret deres. Dere ødelegger kun for dem, og det er synd. Men så var vel heller aldri den bekymringen for de kvinnene ekte. Ekstreme nasjonalister er preget av samme kvinnesyn som ekstreme islamister. Samme ekstreme ulla og akkurat like ødeleggende. Kjenner jeg blir sint også. På vegne av alle de fine folka jeg kjenner blant muslimer og som opplever rasisme i hverdagen sin på grunn av dere selvforherligende ekstremister. Her er alle med den minste snev av muslimsk avstamning definert som «inntrengere», helt kokko bilde som males. Men like fullt ekkelt å se. Det er jo ren hatvirksomhet dette sjuke forumet. Og utelukkende anonyme feige tastaturkrigere.

Joda, meningsfellene dine begår vold, i høyeste grad. https://youtu.be/gv3HbbDOW7s

Altså, det er jo rent tøv. Det er da mer henvisning til etnisitet i media og mindre bortforklaringer når terroristen er en muslim. Det er lett å dokumentere. Du driver jo selv med det du påstår andre gjør, snakker om «familietragedie» osv. Faktum er vel at det alltid er komplisert og ikke enkle, generaliserende forklaringer som rasister og andre ekstremister liker best. Og ift Bærums mannen så er det vel sikkert like personlig komplisert som når en muslimsk person begår terror. Og du har sikkert bidratt til «inspirasjon» for ham sammen med andre i dette og andre lignende forum. Det er det farlige når ekstremister samler seg i forum som dette. De tror de har fler meningsfeller enn de har. Og at de har støtte.

Du er så forbannet uærlige at jeg nesten mangler ord, da du IKKE hadden en film å vise til hvor hvite banker opp ikke-hvite.

Tenk det, til Hellas måtte du, og du fant ikke en gang et eksempel, men i følge dere som ikke har så mye i topplokket, så behøver man kun et dette ikke-eksempelet fra Hellas, for å vise at volden går begge veier.

Påstanden din om at min kommentar(er) om temaet masseinnvandring fra Afrika og Midt-Østen (MENA land) “sikkert har bidratt” til å inspirere ham til angrepet, og at jeg og andre her på forumet er ekstremister, faller så på sin egen urimelighet at jeg nesten ikke finner det verdt å svare.

Ditt svar viser at det en en taktikk av dere som er helt motforestillingsløse til masseinnvandringen fra MENA land å gå til språklige ytterligheter for å drive alle kritikere tilbake.