Nyheter MDTV Forum Om Doner

Terrorens resultat: Religions- og innvandringskritikken strupes

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/08/terrorens-resultat-religions-og-innvandringskritikken-strupes/

Av Ove Bengt Berg. Terror er et våpen for utålmodige intellektuelle, mente Lenin. Terrorangrepet i Bærum fra den kristne ekstremisten viser også noe annet viktig og velkjent: Terror virker mot sin påståtte hensikt. De en vil angripe, styrker seg politisk etter terror. Nå stormer de muslimske lederne fram og støttes for sine politiske krav om…

Hva er dette for politisk korrekt piss?

De som allerede er sensurert og undertrykket, og hvor media har tatt ut hele demoniseringspotensialet gjennom å alltid lyve om dem, så er det ikke lengre noen videre baksider igjen ved uorganisert ensom ulv terrorisme.

Så resten av innvandringskritikerne skal få ta del i hvordan hvite etno-nasjonalister sensureres?

Hvordan er ikke dette hva Breivik gjorde, når han lekte anti-jihadist så de ble sensurerte også? For de allerede sensurerte, er en fordel at flest mulig andre også blir sensurert.

Islam er en kvinnefiendtlig religion, en undertrykkende og diskriminerende religion og en samfunnsfiendtlig ideologi. Kritikk av denne voldspregede hjernevaskingsmaskinen fremstilles alltid som “muslimhat” og dette retoriske grepet forhindrer enhver fornuftig og saklig diskusjon.

Og hvorfor flykter muslimene til vesten? Jo, fordi den voldelige og dysfunksjonelle ideologien deres har ødelagt landene slik at det er et helvete å bo der. Og hva skjer når muslimene kommer til det rike og frie vesten? Jo, de setter igang med å spre den ødeleggende ideologien som de flyktet fra, støttet av idioter fra den identitetspolitiske venstresiden, som tror de bekjemper rasisme! Den samme venstresiden kjemper også for kvinnefrigjøring og homofiles rettigheter, snakk om å møte seg selv i døra, for en villfarelse disse menneskene har!

Ove Bengt Berg har helt rett, når du tyr til vold har du tapt “diskusjonen”, du klarer ikke å argumentere slik at folket lytter!

Oppfordring til samling

Nå skal dere høre litt på meg ……

Vi er villige til å forsvare det som er vårt …. Til det trenger vi sterke unge menn, både dumme og intelligente. Alle teller like mye når det gjelder å forsvare landet vårt mot inntrengerne ……

Vi vil få se stadig flere episoder der slike som Manshaus vil prøve å gjøre noe …… Han greide å få oppmerksomhet om saken, men ikke noe mer fordi han stod alene i det han gjorde der og da – og det var kanskje like greit, for å skaffe inntrengerne martyrer og helter trenger vi absolutt ikke !!!

Å gå til krig mot inntrengerne ganske alene er alt annet enn lurt. Og det er heller ikke på denne måten vi må gjøre det ……

At han var psykisk ustabil er én ting, men han var i tillegg trigget av inntrengernes grenseløse frekkhet og holdt ikke ut å svelge det i seg lenger …. Vi er mange som ser på denne frekkheten dag etter dag, men vi som er friske greier å holde det sammen og venter tålmodig til vi er mange nok og samlet nok ……

Hvordan skal vi få returnert de som ikke hører til her i Norge, Norden og Europa forøvrig?
Politikerne vil ikke returnere inntrengerne fordi disse feige og egoistiske politikerne har noe å tjene på at folket er splittet ……

Altså må vi som er av det sunne nasjonale sinnelag gå sammen og forlange at inntrengerne blir returnert !!!

Om ikke returneringen starter innen kort tid er borgerkrig uunngåelig resultatet og vil være vår eneste mulighet til å få fjernet inntrengerne og det vil bli en skitten affære ……

Våre sterke unge menn, i særdeleshet de i motstandsbevegelsen, er velkomne til å delta i redningsaksjonen for vårt kjære mor Norge ….

Jeg la dette innlegget på FB.
Men det ble rapportert av venstrerøkla med én gang … Utestengelse i 24 timer ble resultatet denne gangen ……
På Resett prøvde jeg også å legge det inn, men de feigingene vågde selvsagt ikke å ta det inn ……

Dagen etter våknet jeg til en unnskyldning fra FB der de sier at det ovenforstående innlegget likevel ikke brøt med FBs «standarder» (mine hermetegn) ….
Likevel måtte jeg vente de fulle 24 timene før jeg fikk poste igjen ……

Igjen. Om man er utestengt fra diskusjonen, så er det gjort umulig for deg å få folket til å lytte. Om MSM også allerede lyver om deg, og har tatt ut sitt demoniseringspotensiale, så har man ikke mye å tape på ensom ulv terrorisme.

Ikke at de sensurerte har noen mulighet til å få stoppet sine meningsfeller, da potensialle terrorister vet at de vil bli tystet på, eller at myndighetene finner det ut ved overvåkning, så de forteller det ikke til noen.

Hva vet vi om denne denne terroristen fra Bærum? Hvorfor drepte han først sin egen søster? Ligger det feks en familetragedie bak denne handling? Godt mulig at han var veldig uenig med sin adopterte søster når det gjaldt spørsmål om multikulturalisme (multikulturalisme hvor bla flere barn som føler seg som norske ikke lenger har hvit hudfarge).

Jeg tror at man undervurderer de problemer og de farer som barnefattigdom og gjengdannelse i Norge medfører for de ungdom som nå vokser opp bla i Oslo. Bruk av internet med filming av slåsskamper med tilhørende hatefulle meldinger forsterker disse problemene og hever konfliktnivået. Man kan få etablert en voldspiral med hevn og provokasjoner mellom ulike ungdomsgjenger. Når feks Sterling arrangerer fotballkamper i Oslo Øst risikerer spillere og dommere å bli skadet eller knivstukket av tilskuere.

Det hadde ikke gjort noe om du understreket at det var ikke-hvite som angriper hvite i ALLE disse videoene. Om du har funnet et moteksempel, er jeg interessert i å få se det?

Du er for bastant, dette er mer sammensatt enn hva du tror. Når situasjonen etter hvert eskalerer så går volden mye mer på kryss og tvers. Eksempel: En ung gutt som jeg kjenner (mulatt) holdt på å bli drept fordi han var tilfeldig forbipasserende da en sammensatt gjeng (med også hvite gjengmedlemmer) skulle hevne seg mot en del mørkhudete personer fra en annen gjeng etter en tidligere konflikt mellom disse ungdommene.

Enig. Men det er den globale storkapitalen med Soros med sine utallige NGOs som frontfigur som står bak krigføringen mot Vesten som den ikke-integrerbare masseinnvandringen fra Afrika og Midt-Østen (MENA land) er.

Målet deres er at innvandringen fra MENA land skal utmatte økonomiene så europeiske land blir tvunget til å ta opp enorme lån fra deres instrumenter Verdensbanken og IMF, som aldrende vertbefolkninger ikke kan betale tilbake, så settes landene under Verdensbankens og IMFs administrasjon. Storkapitalens metode for en ikke-militær overtakelse av stater og nasjoner.

Derfor har de gjort returnering så vanskelig som mulig. Jeg mener å huske at retur av en person fra Norge koster minst 350 000 Nkr, og det er opplagt at alle saker vedrørende utsending blir med vilje halt ut i det uendelige. NWO har sine folk i alle posisjoner, og mottagerlandene vil som oftest ikke ha de økonomiske immigrantene til Europa tilbake.

Skal Norge, som ikke kan forsvare ett fylke engang, kreve at Pakistan, en atomvåpenmakt, og med en av se største konvensjonelle militære styrker i verden, skal ta sin koloni her tilbake? Det kan heller ikke Norge kreve av Tyrkia, de kan ta Norge bare med sin middelhavs-flåte hvis de vil. Selv ikke afrikanske land vil ta de tilbake uten at det koster store summer per person.

Dette er forbasket løgn.

Om noen hvite filmer at de begår vold mot ikke-hvite, ville det bli førstesideoppslag over hele Vesten.

Sannheten er at det er ikke-hvite som i hovedsak begår vold mot hvite, og dette kan de gjøre fordi slike som deg hevder det er komplisert.

Om dette hadde vært “komplisert”, så hadde du hatt film å vise til, og det er jeg rimelig sikker på at du ikke har.

Manhaus var ingen terrorist, siden han skjøt ste-søstern først, så var han nok allerede i helvete, i egen øyne.
Han hadde latt alt håp fare…

At innlegget ditt skulle bli sensuret er absurd. Skriv her du, Berit - vi synes du er svært moderat.

Klart dere trenger unge sterke menn, for dere er jo ikke mange, grovt regnet representerer dere 0,00002% av den norske befolkningen.

Her har du skrevet feil, det skulle nok stått:
At han var psykisk ustabil er én ting, men han var i tillegg trigget av inntrengernes de høyreekstremes grenseløse frekkhet og holdt ikke ut deres radikalisering lengre.

Så 0,00002% av befolkninga skal starte borgerkrig?

Tror du virkelig at 0,00002% av befolkninga ønsker an nordmenn skal bli en minoritet i Norge, når de forstår at det er planen til dagens sosialister?

Om du virkelig hadde ment at vi som ønsker at nordmenn skal overleve som en klar majoritet i Norge, hadde vært 0,00002% av befolkningen, så hadde du ignorert temaet, om du ikke var en komplett idiot.

Les hva jeg skriver; så 0,00002% av befolkninga skal starte borgerkrig?

Du høres helt manisk ut.

Har du aldri hørt om at aksjon kan skape motreaksjon?

Hva er egentlig problemet med at feks politiet setter i gang prosjekt mot gjengdannelse uavhengig av gjengmedlemmenes hudfarge?

Dette kan dreie seg om ulike gjenger/grupper slik som feks Bandidos, Young Gun, pakistanske gjenger, afrikanske gjenger, bydelsgjenger, nazi-grupper etc. Flere av disse gruppene kan tenkes å samarbeide. Det kan være gunstig at politiet bekjemper både terrorplanlegging, maifia-virksomhet og gjengdannelse da det være visse forbindelser mellom disse.

Jeg spurte om du hadde noe bevis på at det gikk begge veier, og svaret på det er nei, siden du kommer med svada, i steden for å poste videoer av hvite som begår vold mot ikke-hvite.

Hvilke kriminelle nazi-gjenger er det snakker om? De som ikke eksisterer annet enn i hodene til de hjernevaskede?

Du impliserte at vi var få, og det vet du at ikke er sant.

Det er millioner av oss internasjonalt, og 0,000.0002*5000.000 = 1, noe du sikkert visste.

Du kan feks søke på ordene nynazister og Tønsberg på Google.
Her er en link om Odins soldater.

Ingen av disse banker opp innvandrere, og legger ut film av det på nettet etterpå.

Blitz er langt mer voldelige, og du stiller deg forøvrig i rekken som mener at det er kriminelt at nasjonalister organiserer seg, når du sammenligner dem med vinningskriminelle.

Det var førøvrig greit å få bekreftet din sentrum/venstre-totalitarisme.

Jeg vil også minne på at du ikke har noen filmklipp med en gjeng hvite som banker opp ikke-hvite, men det er utallige av dem andre veien på Youtube. .