Nyheter MDTV Forum Om Doner

Terror i Europa – lytt til Syria

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/terror-i-europa-lytt-til-syria/

Terrorhandlingene i Frankrike og nå i Wien 2. november 2020 aktualiserer på en brutal måte den trusselen terrorismen utgjør også mot Europa. Eva Thomassen skriver i dette innlegget at vi må lære av Syria. Av Eva Thomassen. Den eneste som kan hjelpe Europa nå er president Al-Assad. Syria har kjempet i 10 år mot terror.…

4 Likes

Man kan jo lure på hvorfor overvekten av immigranter skal være unge menn i stridsdyktig alder fra MENA. Gjerne desertører eller “opprørere” med kamperfaring.

2 Likes

Det er fordi disse får oppholdstillatelse i Vesten takket være multikulturalistene ved makten.

Spørsmålet var hvorfor en overvekt av disse var unge menn i stridsdyktig alder.

Igjen blomster til Eva T. Krigen i Afghanistan 1979-89 var en proxy-krig mellom stormaktene USA og Sovjetunionen. Det var her anslagsvis 30 000 Jihadister fra den islamske verden fikk våpenopplæring av Vestens special forces.
Dette var da en slik fantastisk suksess at dette ble Natos metode for krigføring i Tsjetsjenia,Balkan,Libya,Syria og nå Armenia/kaukasus.
Jeg har da skrevet beslektet med Evas innsikter at terroren i Europa er et BLOWBACK for denne krigsmetoden med Jihad-leiesoldater. Min erfaring er denne: en slik elementær innsikt er det mest forhatte og forbudte i Norge - også på “venstresida”. Du kan dokumentere saken til du blir blå i ansiktet: knapt noen vil ta i sannheten om dette.
Når det da er slik,er Evas arbeider på dette terrenget,noe av det mest imponerende som har skjedd i dette landet på år og dag. Det er Mot Strømmen,altså det direkte motsatte av Braanens filosofi om marxisme i dagens Klassekampen.(3 nov 2020)

1 Like

Var dette et svar til meg??

Nei. Fant ikke inngangsportalen.

2 Likes

Dette emnet ble automatisk lukket etter 5 dager. Nye svar er ikke lenger tillatt.