Nyheter MDTV Forum Om Doner

Svensk forsker: Spis menneskekjøtt for å redde klimaet

“Jeg er drittsur fordi jeg ikke får ta til motmæle”??? Kanske du er drittsur pga mensen?

[quote=“tjatta, post:142, topic:4218, full:true”]
“Jeg er drittsur fordi jeg ikke får ta til motmæle”??? Kanske du er drittsur pga mensen?
[/quote

Ikke dra resten med deg ned i rennestenen.

Har all respekt for alle som døde i dette felttoget, men som sagt, artikkelen din er propaganda og det som fremmes er bare påstander.

“Henrettelsene av norske sivile under det tyske felttoget mot Norge har vært lite kjent.”
Igjen, kan det være fordi disse henrettelsene ikke fant sted?

En annen artikkel fra samme år som omhandler det samme emnet.

Altså, en GLEMT massakre som PLUTSELIG ble husket igjen i en serie artikler i 2015…70 år senere.
Så de de vil altså ha oss til å tro at de uerfarne, massemyrdende voldtektsmennene som gikk iland på Son etter at Blücher ble senket, i all hui og hast voldtok seg nordover gjennom deler av den kvinnelige norske befolkningen for å komme sine kamerater i Narvik til unnsetning. På veien, nærmere bestemt på Hitlers fødselsdag, så feiret dette voldsavskummet med å dope seg og gå på grøftefylla hvor de plyndret litt og deretter henrettet litt kvinner og barn for moro skyld siden de ikke følte seg helt “normal”. Det var selvfølgelig ikke en eneste tysker som var ved sine fulle fem i hele området, verken vakter eller befal. Det største fyllekalaset i det tyske militærvesenets historie. Så gikk de videre og så ble alt glemt.

Når det kommer til invasjonen så er det selvfølgelig trist å se landet mitt på denne måten, men den andre invasjonen, som tyskerne kom noen timer i forkjøpet ville etterhvert ført til noe mye verre, fullskala krig i Norden. I tillegg til de allierte invasjons-planene så minela de norsk nøytralt territorialfarvann og de angrep også “Altmark” inne i norsk nøytralt territorialfarvann. Så det var ikke tyskerne som brakte Norge inn i krigen. Tyskerne forsøkte i det lengste å holde Norge nøytralt.

Du mener nok mannsen.

For å komme tilbake til tema: Det var visst noen som hevdet at det beste med engelskmenn var sausen. Jeg tror det ble sagt at det var Idi Amin, som for øvrig skal ha kommet på bedre tanker (enn svenskene) og ble fruktarianer/frugivor på sine gamle dager.

Eller muligens klausen. Hender ofte med de som føler at rommet krymper

Kjenner følelsen.

Jeg har også litt sånn Klaustrofobi…

Nå er du bare et dumt troll, og jeg tror det er fordi jøder ikke kan forsvares.

PS. Du er en patetisk cuck, når man suger av andre folkeslag i steden for å stå opp for eget.

Om du var en forsvarer av norske tradisjoner ville du skrevet kukk. Men da du kun er et fjols med lite å gjøre har du ffunnet en nisje du føler deg komfortabel ii

Nei. Du er en patetisk cuck, da man er begjøket når man forsvarer et folk som hater ditt folk, fordi du er så “opplyst”.

En kukk innebærer noe maskulint, mens du har den utgaven som ikke virker, alså en cuck. Vi hadde nok skillet mellom cock og cuck i gamle dager i Norge også, men vårt cuck er borte, så da får vi låne det engelske så vi har et ord å sette på cucks som deg.

Jeg opplever at “de” har lykkes godt med sin agenda. Over alt. Meg bekjent er det ingen arenaer hvor man diskuterer politikk og samfunn hvor deltakerne har kommet forbi polariseringsstadiet. Og det blir som når bikkja løper etter halen sin, man får kanskje trimma seg litt, men kun på stedet hvil :slight_smile:

The smart way to keep peeps passive and obedient is to strictly limit the spectrum of acceptable opinion, but allow very lively debate within that spectrum. ~ Chomsky

Distraction

Ojoj og blabla. Er egentlig ikke særlig interessert i hva du mener om meg snøfnugg. Du får skrive en bok