Nyheter MDTV Forum Om Doner

Svensk forsker: Spis menneskekjøtt for å redde klimaet

Å peke på fremførte usannheter om Holocaust renvasker ikke Nazistene, men setter søkelyset på Sionistene som fremfører usannhetene og deres agenda for et utvidet Israel og Verdensstyre.
Senest i går, annonserte Nethanyahu, at han, dersom han vinner valget, kommer tiøl å annektere store områder i Jordandalen og på Vestbredden.

Faktum er, at et mindretall av disse Jødene er Sionister, samtidig 100% av dine innlegg i debatten er myntet på å frikjenne disse fra deres fokusering på Holocaust, som ender opp med “Jøde-skam”.
Folk er livredde!!!
Problemet er ikke Jødene på generell basis, men dem som, helt bevisst, bidrar til å nøre opp om dårlig samvittighet for Holocaust.
Det er, etter min mening, på tide at Jøder som ønsker fred, tar et oppgjør med sine egne - samt med deg og dine likesinnete.
Dere er, mildt sagt, ikke “helt gode”.

Yngste nordmann som ble henrettet av tyskerne var en gutt på 3 år, og respekt for de nordmenn som kjempet under krigen eier du ikke, det er tydelig.

Du er en historieløs person uten kunnskap om det landet du lever i.

Ok, her er stilstudien av tyskernes felttog i Norge (bare et lite utvalg)!
Under det tyske felttoget, ble mange norske byer og tettsteder bombet, Elverum, Kristiansand, Molde, Dombås, Åndalsnes, Steinkjer, Grong, Namsos, Bodø, Harstad og Narvik. Byene ble hardt rammet og Bodø sentrum lå i grus.

Norge slapp billig fra krigen. Anbefaler deg å komme med en god forklaring på brannbombingen av Dresden og bruk av atomvåpen på Hiroshima og Nagasaki.

Hitler var ikke helt god, men det var heller ikke Churchill og de øvrige Allierte.

PS! Anbefaler en kjapp research på Churchill DRUID.

Dette er nok alliert bombing eller scener fra en film. Nazister ville aldri finne på noe sånt

Denne debatten handler ikke om Nazister. Den handler om Sionister.
Dere som har påtatt dere rollen som dem som har alle svarene, kan dere gi meg svaret på ett enkelt spørsmål:
Hvorfor krever en marginal gruppe retten til å påtvinge oss deres oppfatning av Holocaust, samtidig som de krever å frata vår rett til å si dem i mot?

Utrolig hvor my Holocaust vi skal utsettes for, når de ansvarlige ikke en gang representere 2%, og 98% av disse ikke bryr seg om Holocaust, men kun ønsker å leve sine egne liv i fred å ro.
Hvis ikke dette er tallmagi, så er det vel sant.
I motsetning til propagandaen om Holocaust, som lider under store huller.

Kan ikke se at du blir forhindret å mene hva du vil selv med svak dokumentasjon.

Kan ikke se at du hittil har bidratt med innvendinger mot dokumentasjonen, utover at du mener den er svak.
Alle dine innvendinger er rettet mot meg.

Er det fordi du oppfatter meg som sterk?

Eller er det fordi du ønsker å avspore en debatt om fakta rundt Holocaust som ikke tåler dagens lys?

Selv mistenker jeg det siste.

Her vil jeg tro begrepsavklaring vil komme til nytte.

Er du litt paranoid? Det er vel heller du som avsporer debatten om kannibalisme. Angående den filmen om naziutopia i Norge var jo den et latterlig kryssklippingsopplegg verdig sovjetisk montasjetradisjoner. Barn på feriekoloni (hvilket år?), nazimarsj, folk på stranden (hvilket år?), nazimarsj høyonn (hvilket år?), Qusling taler etc etc. Og selvfølgelig med skjebnesvanger musikk om et tapt paradis.Det når ikke helt opp til ubermensjstandard

Hvis du ikke ser en sammenheng mellom Kannibalisme, Klimapropaganda og Sionisme,
er det ikke overraskende, at du er mere opptatt av Nazisme, avsporing av debatten og undertegnede enn en ærlig debatt om Holocaust.

Gjesp (og så var det de 20 tegnene da)

Var ikke jeg som linket til filme om Nazister i Norge. Min fokus er på Sionister i dag.
Hvorfor er ikke flere det?
Kan det være «Jødeskem»?

Skogen må da være full av kantareller og tyttebær nå.Hvorfor er du så opphengt i jøder?

Det er en av de påståtte massakrene jeg har lest om, og du blir vel ikke sjokkert om jeg sier at det er så dårlig løyet at det er direkte pinlig?

Hvorfor støtter du jøder, når de ikke akkurat støtter hvite goyer?

En klassiker for deg, og Barbera Spectre bor nå i Israel.

Er ikke det definisjonen på ei patetisk dørmatte når man støtter noen som forakter deg? En virkelig cuck med andre ord?

Tror du på dette pisset om 2 vk, eller er det Johnny propagandisten som snakker?

Tyskerne straffet soldater som voldtok, og de armeene som ikke straffet voldtekter, som de allierte, voldtok mest.

Hvorfor hater du kantareller og tyttebær?
De gir jo livet ditt så mye tidsfordriv

Er ikke opphengt i Jøder. Hater ingen.
Er imidlertid dritt lei av alt «bøttepreiket» jeg utsettes for daglig, som ikke kan underbygges med fakta.
I tillegg er jeg drittsur, fordi jeg ikke får anledning til å ta til motmæle.
Venter i spenning på at «Anti-semitist» blir en hederstittel.
Og, for ordens skyld er jeg kritisk til både Nazistenes og De Alliertes herjinger, før, under og etter krigen.:sunglasses: