Nyheter MDTV Forum Om Doner

Svensk forsker: Spis menneskekjøtt for å redde klimaet

Han så mange gassinger, gjorde han?

Du aksepterer ikke at jesus gikk på vannet, men tilsvarende umuligheter sveges med hud og hår, når det gjelder de seks millioner jøder som ble gasset for vår rasisme.

Om de bodde i Norge eller var vestlige jøder, så døde de nok på Cap Arcona, Thielbeck eller Deutschland på vei til Sverige, bombet av de allierte, som visstnok trodde det var høyere nazister som flyktet.

De danske jødene fikk sitte på med de hvite bussene, så de overlevde.

Jeg har nok mer tro på hva folk har funnet ut om hvordan deres nærmeste døde, ut fra at de har spurt andre overlevende (øyenvitner), enn jeg har på dine hypoteser.

Ja, hele familien hans ble gasset ihjel og kastet på likhaugen! Jeg har tross alt førstehåndsberetninger å forholde meg til, mens din kunnskap kommer fra internett og fra venner uten visdom.

Besteforeldrene mine var voksne under krigen og de har sine historier å fortelle, mine foreldre var barn og vet veldig godt hvordan det var å vokse opp i et okkupert land, og deres opplevelser formidlet de selvsagt videre til sine slektninger. Nazistene gjorde mye grusomt mot nordmenn i området der jeg bodde, og jeg kan i hvert fall skrive under på er at krigshistorien som ytre høyre ynder å formidle er fullstendig forvrengt.

Den bibelske Jesus var en fredelig og kul type, men dette med å gå på vannet har jeg litt vanskeligheter med.
Men, andre verdenskrig har ingenting med tro å gjøre, og antall drepte har historikere rimelig god oversikt over.

Jeg tror rett og slett ikke på det. Gassing med insektsgift er ikke veldig effektivt, og gasskamrene de viser frem er en dårlig vits, om ikke folk tok det seriøst.
it%20was%20real

Hva har det med saken å gjøre om jøder ble gasset og kremert eller ikke?

Og dette er bevis på at jøder ble gasset i dødsleire?

Da har du et stort problem med din virkelighetsforståelse, forøvrig gidder jeg ikke gå inn på tekniske detaljer, det finnes tusenvis av diskusjoner på nettet angående dette.

Men jeg lurer på hvorfor er dere så opptatt av å renvaske nazistene?

Går ikke inn på hva mine besteforeldre gjorde under krigen, men de hadde mye kunnskap om hva som foregikk på den tiden, kunnskap som du og dine likesinnede ikke har.

Det viser hva krig og hat gjør med oss mennesker, hvilke grusomheter man er villige til å begå, og at tyskerne gasset ihjel jøder er ikke mer sjokkerende enn mange andre stygge ting tyskerne gjorde.

«Av de 2,7 millioner jøder som var innenfor rekkevidde av den tyske vernemakt, overlevde 3,5 millioner og fikk holocaust-erstatning, mens de resterende 6 millioner døde. Tyskerne transporterte dem hundre og atter hundrevis av kilometer over sitt krigsherjede og overbelastete jernbanenett, foret og kledde dem, hospitaliserte dem og tatoverete dem, for så å drepe dem.»

-Ib Nicolajsen

I Polen levde over 3 millioner jøder på den tiden, så Ib Nicolajsen har store problemer med matematikken!

Joda, men det var jo ikke bare Tyskland som invaderte Polen, det gjorde jo også Sovjetunionen. Siden Sovjetunionen var deres egen skapelse så var vel mange av disse khazar-jødene som bodde i Polen ganske så trygge hos dem. Mange av dem kom aldri innenfor rekkevidden til Wehrmacht.

Nesten alle de tre millioner polske jødene ble drept, mange av dem døde også pga forholdene i ghettoer og arbeidsleirer. Se på kart over tysklands utbredelse under andre verdenskrig.

Etter den tyske invasjonen av Sovjet, ble også svært mange jøder - menn, kvinner og barn - drept/massehenrettet av nazistene ved skyting på sovjetisk territorium, inkludert i Litauen, Latvia, Hviterussland og Ukraina. Invasjonen gikk også hardt utover sovjetiske sivile.

Det har du isåfall tilgode å bevise.

The 1934 World Almanac notes the following pre-WWII populations of Christians and jews:

Christians 682,400,000

jews 15,315,000

In 1948, after WWII, the 1949 World Almanac notes the following populations:

Christians 592,406,542

jews 15,753,638

Perceived difference:

Christians -89,993,458

jews +438,648

Det bryr jeg meg ikke så mye om, men revisjonisme var det første jeg kom over, da jeg lurte fælt på hvordan noen kunne tro noe slikt, og så viste det seg at de hadde rett.

Holocaust-indoktrinerigen ga meg mareritt som barn, så når du finner ut at det er løgn som voksen, så tar menn hevn. Det er faens galskap i pushe denne religionen på barn, så de ikke skal stille spørsmål som voksne. Det triste er hvordan dere elsker overgrepet som har blitt gjort mot dere, og overfører det til egne barn.

Det var forøvrig Jesus som døde for våre synder, og når det eneste blasfemiske er å benekte at de seks millionene med jøder ble gasset for vår rasisme, så er Holocaust de facto statsreligionen i det frie Vesten.

Forøvrig. At Hitler var slemmingen er et vanskelig salg til ungdommen, etterhvert som de hellige dogmene til vinnerne blir årsaken til de nye samfunnsproblemene.

Det som er så hysterisk her, er at vitnemål er godt nok for @Johnny når det kommer til holocaust-religionen universelle sannhet, mens vitnesbyrd er meningsløse når det kommer til kristendommen, da den kan motbevises med rasjonelle argumenter, og så er det min virkelighetsforståelse det er noe feil med. :slight_smile:

Jeg vet ikke helt - da jeg kom hit til bygda i 84’, så var det jeg som hørtes ut som et ekko av propaganda, mens folk så på meg med skepsis. Nå, når jeg ikke tror på det lenger, løper alle andre rundt, slik jeg gjorde.
Men det gjelder kun de tingene de ikke vet noe personlig om, og det er det flere altmuligmenn her, enn i akademia. Og ikke slik ærefrykt for diplomer.

Har du lest Trygve Brattelis “Fange i natt og tåke”?
Jeg har også sett filmer som de allierte tok, da de først kom til disse leirene.
Det som ikke kommer så tydelig fram, er hvorfor det gikk så galt på slutten.
Tyskland er ikke det eneste eksemplet på hvor galt det går med fanger og andre som er fysisk holdt tilbake, når samfunnet går i oppløsning rundt dem.
Det er ingen tvil om at det forekom systematisk drap på jøder, men ikke en slik skala som hevdes nå for tiden.
Den kom - er mitt inntrykk- etter tv-serien “Holocaust”. Jeg husker hvor sjokkert jeg var, over den. Nå vet jeg at den ikke var mer histrorisk riktig enn jesus christ superstar- det visste jeg ikke da.

Dette var rar matematikk: Av 2,7 millioner overlevde 3,5 millioner, mens 6 millioner døde??

[quote=“Johnny, post:26, topic:4218”]
Men jeg lurer på hvorfor er dere så opptatt av å renvaske nazistene?
[/quote

Dette er så patetisk lavmålt at det er vanskelig å finne ord. Sannheten er tydelig ikke så viktig.
Den kvalme som du vekker i meg Johnny er ikkke verdt å dele med offentligheten.

Nå er det ikke snakk om bare et vitnemål da, og man kan som de fleste vet “så tvil om” eller “debunke” nesten alt. Det som er hysterisk her, er at enkelte av dagens “ungdommer” vet mer om hva som skjedde under andre verdenskrig, enn folkene som faktisk opplevde krigen.

Alle argumentene/bevisene som brukes her, mot holocaust, er grundig tilbakevist, gang på gang, av en hel haug av forskere, og så snakker du om sannheten?

Og hvor var du under andre verdenskrig siden du vet bedre enn “alle andre”?