Nyheter MDTV Forum Om Doner

Svensk forsker: Spis menneskekjøtt for å redde klimaet

Originalt publisert på https://steigan.no/2019/09/svensk-forsker-spis-menneskekjott-for-a-redde-klimaet/

Under messa «Gastro summit – om framtidens mat» i Stockholm har adferdsforskeren Magnus Söderlund holdt et seminar som handler om muligheten for å spise menneskekjøtt for å redde klimaet. Nei, dette er ikke fleip. Det er ikke en forsinket aprilspøk. Det er ikke «fake news». Det er fakta, og du kan se intervju med Söderlund…

Ja ete menneskekjøtt var et bra forslag! Mye bedre enn å stoppe brenning av tonnevis av matvarer og korn f eks , for å holde prisene oppe… disse folka er pinadø så rabiat at de burdte vært bura inn i et mørkt rom med smekklås og glemt der… så kunne dem jo ete hverandre i ro og mak uten å plage andre med idiotismen sin.

Vi får satse på at Moder Jord snart rister oss av seg - hun har vel en grense for hvor mye søppel hun orker å drasse på.

HEVN
Jordens røst
taler lavmælt til oss.
Vi overdøver den
med vår snakksalighet.

Jorden tar det ikke tungt.
Den skal jo likevel
stoppe munnen på oss engang.

Jorden fikser seg selv, den har gjort det, for ikke så lenge siden. Vi lærte ikke om det på vår skole ser du men det finnes greie beviser for store floder av vann og gjørme for noen hundre år siden. Så jorden fikser opp selv og jevner ut skitten og begraver den. Spørs hvordan den tar seg av havet. Jaja… vi får se

Det er tidligere i historien tilrettelagt for tilstander der folk i nød og desperasjon spiser menneskekjøtt. Se denne lenken: https://en.wikipedia.org/wiki/Holodomor

Kan vi ikke nøye oss med å lage lampeskjermer og såpe?

Det er ikke uten grunn at mobb Sverige kampanjen vår fikk bein å gå på, da det var en hel gjeng svensker som mente at dette fordraget var tingen, for at det skulle gå av stabelen.

Jødiske kommunister skal visstnok ha kokt suppe på prester, som de serverte andre prester i fangenskap.

Om det er sant eller ikke, vet jeg ikke, men når vi ser hva jøder og tyskere gjør i dag, så tror jeg mer på slike historier, enn hvor tyskerne bryter karakter, og er sadister i noen år under Hitler.

Jeg synes abort-praksisen er det fremste modrene symbolet på dette menneskesynet. I før-kristen tid ofret vi barna våre til den fremste guden, når vi mente alvor.

I dag ofrer vi dem til Mammon.
Såpe og lampskjermene var ei myte , ikke noe tyskerne drev med. Det har jødene fantasert fram i sin holocaustianity, som bror Nathanael kaller det.

Kanskje en idé å unngå å spre historier som man ikke vet om er sanne …

Man skal selvsagt ikke skjære alle tyskere over én kam, på samme måten som man ikke bør generalisere over alle nordmenn, samer, svensker, dansker, jøder, grekere, amerikanere, etiopiere, egyptere, somaliere, etc . Men når det er sagt, er listen over sadistiske tyske seriemordere så lang at den har fått sin egen artikkel isteden for å listes opp under den generelle artikkelen: https://en.wikipedia.org/wiki/List_of_German_serial_killers

De fleste tyskere er naturligvis ikke sadister (eller seriemordere) og de fleste var det heller ikke under krigen, men Tyskland har hatt hatt et problem både med nokså blind autoritetstro i store deler av befolkningen og også med enkelte individer med sterke antisosiale trekk (som man ser av listen), og under krigen fikk jo slike individer virke innenfor systemet (slik er det gjerne under kriger). Kanskje blir dette bedre ettersom Tyskland de seneste tiårene har gått bort fra en sterkt autoritær (og ofte voldelig) oppdragelsesform.

Jeg går mer og mer over på vegetar, og ettersom fisk og reker ryker ut av kosten, ser jeg at mine tanker påvirkes negativt når jeg nermer meg ikkevegetarkost.
Jeg får tilbakemelding på at jeg tar til meg bevisstheten til det jeg spiser.
Dyr lever gjerne i frykt av å jakte og bli spist, og en av grunnene til at jeg kutter ut kjøtt er at jeg ikke vil være en del av det kretsløpet. Bli spist fysisk, følsesmessig og mentalt.
Konklusjonen er at kjøttspising gir dårlige tanker som igjen genererer et dårlig liv og dårlige omgivelser.
Da blir det interessant og litt artig å tenke på hva slags liv de får de som velger å spise menneskekjøtt. Blir det som en mellomting mellom dyr og plantekost, eller blir det værre enn dyrekost?

Og hvordan blir det da med de holoca$h troende?

Kanskje en idé å unngå å spre historier som man ikke vet om er sanne …

Spise menneskekjøtt for å redde klimaet!? Overbefolkning er roten til alle problemene menneskeheten står ovenfor i dag, men kannibalisme var nå et grusomt forslag.

Og så en svenskevits; For lenge siden skulle Gud sende sin sønn Jesus til jorden, og Gud ville selvsagt sende sin enbårne sønn til et vakkert land og fruktbart land, og Guds øyne falt på Sverige. Det var i sannhet et vakkert land, store skoger, dyrkbare enger, masse vilt, og elvene hadde store mengder av både laks og ørret. Gud så at Sverige fløt over av melk og honning, men det var umulig å finne 3 vise menn og en jomfru der!

Jeg synes ikke det er særlig anderledes her på berget. Ikke nå i dag i hvertfall. Hva annet får en høre, enn at en må bøye seg for ekspertene? Og loven, samme hvor absurd du synes det er?
Å begynne å spise mennesker er bare en naturlig konsekvens av det materiell synet på mennesket som dominerer vår bevissthet.

Dette viser hvilken kime til revolusjonært ytterliggåenhet klimabevegelsen bærer på. Man skal ikke lenger enn til vårt eget MDG før vi tydelig ser hvordan verdi-plattformen er åpen for et vidt spekter av ekstremisme. Det éne mål skal blinde for alle andre prioriteringer. Denne typen lettvinte løsninger fører alltid til tragedie. Med en slik ideologi kan man være sikker på korrumpering og etisk forvitring. ‘Ett mål’-ideologien til miljøbevegelsen vil slå beina under hele prosjektet, men har også potensiale til å gjøre enorme skader. Krig er tross alt en langt større fare for klimaet enn global oppvarming. Det er lett å glemme når man er trangsynt.

En inngiftet onkel, eller filleonkelen min, var i en av disse leirene, og som nysgjerrig og vitebegjærlig barn fikk jeg et godt innblikk i hans grusomme opplevelser. Når noen du kjenner godt forteller om sine opplevelser får du et helt annet innblikk, fortellinger så livaktige at det nesten føles som om du har opplevd dette selv.
Det meste som skrives om holocaust og gasskamre er dessverre sant, og det er litt merkelig at dagens ny-nazister som omfavner Hitlers ariske raselære, helst ikke vil vite av grusomhetene som det tredje rike sto for.

Nå har jeg ikke hørt denne historien før, men det forundrer meg ikke etter hva jeg har sett fra de tidligere delene av Sovjetunionen.
leon-trotsky

Nettopp! Jeg kjenner forresten også folk med jødisk familiebakgrunn som har mistet store deler av slekta si i konsentrasjonsleire under krigen. Det gjør inntrykk. Det er ingen tvil om at forfølgelsen av og drapene på jøder (og en del andre grupper, som sigøynere og psykisk utviklingshemmede) faktisk har skjedd.

Jeg skjønner hva du mener, men håper det ikke er fullt så ille at det å begynne å spise mennesker blir noe naturlig for folk flest, uansett hvor materialistisk reduksjonistiske enkelte er i sitt syn på verden.

Ellers er jeg enig i at nordmenn (mye mer enn for eksempel franskmenn) ofte stoler blindt på autoriteter/øvrigheta (mitt inntrykk er at dette gjelder særlig akademikere, av en eller annen mystisk grunn), men jeg har også inntrykk av at dette kanskje er i ferd med å snu, særlig i distriktene. Jeg synes imidlertid den litt typisk norske naive autoritetstroen har en litt annen karakter enn den tyske lydigheten og tendensen til å innordne seg i nokså strenge hierarkiske strukturer. Men som sagt, tror jeg dette er i tilbakegang i Tyskland.

Nå er vel dagens Tyskland styrt av en jødisk kommunist som utgir seg for å være kristen. Kommunisme er talmudsk i likhet med zionisme og marxisme og alle de grusomme under-ideologiene som har blitt implementert i samfunnene våre etter krigen. Og å innføre millioner av folk til landet som fører til etnisk rensing av det tyske folk kan vel ikke anses som noe annet enn rimelig autoritært? Særlig mykt og kjærlig kan man med all trygghet slå fast at det ikke er, med mindre man har mistet både vettet OG forstanden og springer rundt og innbiller seg at etnisk rensing er en god ting…da har man isåfall et stykke å gå.

Utover det så har du sikkert rett i at også tyskerne har hatt sin andel av galninger opp gjennom tidene, men slike lister kan man sikkert finne, eller lage om de fleste andre folk også. De verste ravende galningene jeg vet om fra tysk historie er vel de folkene som styrte Tyskland og herjet med den tyske befolkningen før Hitler kom til makten. Under Hitler og nasjonalsosialismen ble det mye bedre.