Nyheter MDTV Forum Om Doner

Stoltenberg lyver, det har ikke vært noe gassangrep - VIDEO

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/04/stoltenberg-lyver-det-har-ikke-vaert-noe-gassangrep-video/

Av Kari Angelique Jaquesson. Det har ikke vært noe gassangrep i Dhouma Pearson Sharp er en amerikanske forfatter og journalist som akkurat nå er i Syria. I dag har han vært i Dhouma. Han har vært på sykehuset der filmingen av mennesker som blir spylt med hageslange er gjort. Han har snakket med legene der,…

Kari Jaquesson: du lyver. Hvorfor skulle denne amerikaneren få lov til å komme inn i området for gassangrepet, når FN’s undersøkelsesrom har blitt nektet å komme inn der i flere dager. Hvilke andre enn det syriske militære og russerne er det som har helikopteret tilgjengelige i dette området. Og ikke minst: hvilken sannhetsgehalt har denne amerikaneren? Som vanlig, kommer du med løgner, som ikke har noen verdi for andre enn deg selv og evt. likesinnede russer-lakeier.

Jeg synes du bør skjerpe deg her inne. Hvis du har noe å komme med så del det med oss. Alt annet som sjikane bør du holde deg for god til. Jaqesson har i motsetning til deg vært i disse områdene. Vesten har så strenge sanksjoner at hverken folk eller penger lett kommer inn der. Klarer du å forestille deg de fra sofaen? Det gjelder også OPCWs folk. Du kan jo prøve å reise inn dit selv?

Syns du ikke det er litt rart at de ikke tar av dem klærne før dem spyler vann på disse såkalte gift offrene? Ifølge giftinformasjonen skal alle klesplagg som er kontaminert (utsatt for) med gift fjernes Syns du ikke det er litt rart at barna som blir spylt slutter å gråte med en gang de slutter å spyle vann på dem? Syns du ikke det er litt merkelig at det ikke er noen kvinner tilstede?
Men jeg er sikker på at du mangler et kritisk syn på ting som blir servert gjennom MSM (main stream media)

Bare for å vise at kilden som er brukt er troverdig

Men hvordan kan du påstå at vår alles helt,krigsforbryteren og landssvikeren Jens Stoltenberg lyger-han som er så kjekk?

Jeg tenker at en kan komme et stykke i forståelsen om en studerer hvordan ett psykopatisk forsvar fungerer, og hvordan enkelte får dette traumet: http://energeticsinstitute.com.au/psychotherapy-counselling/characterology/controller-leader-psychopath/
Ved å gjenkjenne psykopaten forstå motivasjon, vil en ikke lenger la seg så lett villede av dem.
En vil tenke på dem som en kropp “uten” kjerne, som lager mest mulig drama i omgivelsene for å slippe å få kontakt med sitt knøttlille selv som ikke ble akseptert i dem som barn. En kropp jeg ikke gidder å ha noe forhold til før kroppen eventuelt velger å kle av seg forsvret, og det kommer ikke til å skje.

Baluba og Thomas Henden: Faktisk stoler jeg på MSM, fordi de opererer i åpne demokratiske samfunn hvor de blir undegått kontroller, i sterk motsetning til det som serveres her. Hørt om fake-news? Og når alt som kommer gjennom denne bloggen er styrt av Kreml, som ikke akkurat har ord på seg for å være sannferdig, så gir jo svaret seg selv. Jeg er ikke noen ekspert på gass som våpen, men våre MSM-journalister vet i alle fall mer enn det dere 2 viser her.

Hvis du tror så sterkt på MSM Olaf, hvorfor er du her på steigan.no?
MSM i de “åpne demokratiske samfunnene” eies av det militære-industrielle og finansielle kompleks , dvs. de som tjener på at det er krig på kloden vår. Brorparten av verdiene i de “åpne demokratiske samfunnene” eies også den samme eliten. steigan.no er av folket, og for folket.

Noen som har lyst på en liten tur i Doumas undergrunn?
https://muraselon.com/en/2018/04/unbelievable-underground-tunnel-douma/

Mange av disse løgnene vestlige politikere bærer med seg er så svakt begrunnet at til og med et barn kan avsløre dem. Prøv nå å stille noen kritiske spørsmål og, ikke minst, spør deg selv hvorfor media ikke gjør det når du f eks ser nyhetene på nrk.

Den globale storkapitalen er USA basert, Wall Street bankkartellene. Men de gjør ikke forskjell på folk uansett hvor, det amerikanske folket er deres første ofre for deres brutale sosialdarwinistiske markedsøkonomi. Flint er et godt eksempel.