Nyheter MDTV Forum Om Doner

"steigan.no er et folkeopplysningsprosjekt"

Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/steigan-no-er-et-folkeopplysningsprosjekt/

Av Pål Steigan. Jeg er såvidt kommet tilbake fra ei ukes studie- og reportasjetur til Kasakhstan. Leserne har kunnet følge med på daglige rapporter her. Foreløpig er det blitt 10 artikler, men det blir flere etter hvert som vi får bearbeidet notatene og gjort mer analyse. Jeg sier vi fordi jeg reiste sammen med vår…

4 Likes

Knut Erik Aagaard har helt rett, Steigan.no er hva ALLE nyhetsmedier skulle strebe etter å være, faktabasert nyhetsformidling hvor intet annet enn objektivitet er i fokus. Kjemisk fritt for politisk slagside og med mot og vilje til å avsløre globalistenes folkefiendtlige agendaer.

Derfor er Steigan.no landets viktigste nyhetsformidler.

5 Likes

Det var ved en ren tilfeldighet at jeg fant steiga.no i fjor, og jeg må si at jeg er imponert over kvaliteten på artiklene som legges ut her. Steigan.no er nå et nettsted som jeg finner stor glede i å besøke hver dag. Kommentarfeltet er også veldig givende, selv om det jo selvsagt også her er et og annet troll… men det er prisen for ekte ytringsfrihet. Takk til steigan, skal sende en slant penger.

6 Likes

Dette er vel ikke helt korrekt. Men hva er galt med å ha det? Før var det normen. Man visste hvems syn som kom til syne når man leste Klassekampen, Aftenposten, Arbeiderbladet etc. Nå har alle blitt VG og pretenderer å ikke ha slagside. Selv om de kjører samme globalistiske agenda. Alle som en. Utenom steigan og noen andre små nettsteder.

6 Likes

Alt kan politiseres, også det å ikke ha en redaksjonell politisk slagside.

En skulle kunne ønske seg at en kunne trykke på en knapp på siden, og alle de 10 000 søkbare artiklene blir lastet ned til maskinen. Nyere PCer har som oftest flere hundre gigabyte harddisk, så det skulle de fleste PCer fint ha plass til, eller på en egen harddisk-stasjon.

Dette forbi Steigan.no kan bli hacket, eller regimet kan forby nettaviser som kritiserer makthaverne. Etter hva som har hendt i 2020, og at regjeringen faktisk foreslår portforbud, er det langt fra utenkelig. Med alle over 10 000 artikler på steigan.no på tusener av PCer, sikrer det at kunnskapsbasen fortsatt blir spredd, og sikrer at Steigan.no kan gjenopprettes i tilfelle hacker-angrep som ødelegger serveren(e) helt.

2 Likes

Man[quote=“steigan, post:1, topic:8508, full:true”]
Originalt publisert på https://steigan.no/2021/01/steigan-no-er-et-folkeopplysningsprosjekt/

Av Pål Steigan. Jeg er såvidt kommet tilbake fra ei ukes studie- og reportasjetur til Kasakhstan. Leserne har kunnet følge med på daglige rapporter her. Foreløpig er det blitt 10 artikler, men det blir flere etter hvert som vi får bearbeidet notatene og gjort mer analyse. Jeg sier vi fordi jeg reiste sammen med vår…
[/quote]

Man kan si mye stygt om Hitler, men gode veier laget han. Man kan si mye pent og stygt om Pål, og man vil alltid møte støtte eller motbør. Men én ting er sikker. Pål er et godt reisefølge. Han skrider over steppen som en elg, med lange langsomme steg og paradoksalt fort. Selv veltrente eldre (som meg) må småløpe for å holde tritt. Han mottas overalt som en eldre statsmann på statsbesøk. Som Keiser Haille Selassi på statsbesøk i Norge i 1955, opp Sognsveien til en liten transformatorstasjon rett bak Ullevål stadion, i kremgul Bentley modell 1935, med vinrøde skjermer, i flagrende hvit kjortel, flagrende hvitt hår og en liten rød kalott på toppen. Jeg vet det, for jeg var der, sto der, så det. Slik beseiret Pål kasakhene. Takk for følget, hilsen Knut Erik, heretter Diderots nevø.

2 Likes

En liten detalj om Pål: Draget på damene har han også. IMG_20210112_054706

3 Likes
2 Likes

Det er nok på den måten de fleste finner Steigan.no, derimot.no og midtifleisen.no. Noen tusen til kom frem hit på grunn av monstermast-vindturbinene, de begynte å søke på etter informasjon, og fant frem til tross for at google og Facebook har lagt inn søkealgoritmer som hindrer treff.

Det er derfor viktig å anbefale Steigan.no til alle i familie, venner og kjente. Og ukjente som en skulle chatte med om politikk. Selv om alt-pressen som er kritisk til regimets politikk som denne nettavisen øker, vil også regimets overvåkning av nettavisen øke, og finner de den for brysom, vil de finne påskudd til å stenge den ned.

4 Likes

Det er vel litt overdrevent at folk ikke likte Hitler og nazistene i Norge.

Bare noen få hundre gjorde motstand, eller så var folk storfornøyd med sin nye Quisling ( SP ) regjering.

Politi og media valgte å jobbe for Hitler fra dag 1 med å spre nazi propaganda og fange jøder og folk som ikke ville kjempe mot nazistene.
Aftenpostene vist en uke i forveien at store tyske styrker var på vei, men som i dag så er nyheter om hvilken farge kjendiser har på trusene sine og hvordan de synger er mye viktigere å opplyse folk om.

Folk flest jublet da Hitler bygget veier, innførte 1 mai som fridag, samt innførte barnetrygd, goder folk flest takker Hitler for den dag i dag, ingen protesterer.

Samme ser vi dag når de er i sluttfasen i å reise sitt nye Tredje Rike 2, samme gjeng som reiste tredje rike 1, IG Farmen, Rothchilds, Prescott Bush, Henry Ford, Hugo Boss, IBM osv … .

Den som ikke lærer av historien er dømt til å gjenta den.

1 Like

Stor takk til Steigan, eneste ekte Norske avis, har lest hver eneste artikkel siden dag 1, delt hundrevis av artikler på nett og med familie og venner, donerer i ny og ne.

Eneste Norske blekkene jeg leser er Steigan og Resett. bruker bredden, rødt og blått, høyre og venstre.

Det er vel ingen som kan benekte at i tiden vi er i nå så har Steigan aldri vært viktigere.
Folk er møkk lei konspirasjonsteori-fabrikken til maktkåte Erna Solberg.

gfhjk

1 Like

Dette er noe jeg har tenkt mye på i 2020, når vi har fått demonstrert hvor servile nordmenn egentlig er. Vi blir hele tiden servert historier fra krigen om motstandsbevegelsen, “gutta på skauen”, tungtvannsaksjonen osv… Skulle tro vi var en nasjon av sabotører og frihetsforkjempere og kick-ass milorg-menn alle mann!

Sannheten er vel mer litt som du sier her: det var en liten minoritet som gjorde motstand, og 99% av folket godtok vel “den nye normalen” relativt kjapt, selv om de kanskje mumlet litt i skjegget over hvor kjipe tyskerne var?

1 Like

I Russiske medier får egne myndigheter knusende kritikk for at de kryper for Klaus Skabb og deres 4 revolusjon og great resett.

Her i landene er mediene som pusekatter, ja selv NWO som alle kjenner til i den virkelige verden er en konspirasjonsteori hos mange i vesten.

En veldig bra og korrekt Pravda artikkel :slight_smile: