Nyheter MDTV Forum Om Doner

Stadig flere land nekter å underskrive FNs migrasjonsavtale – hva med Norge?

Virker som om Franskmennene har fått nok av Zionistisk involvering for å ødelegge Nasjonalstaten Frankrike gjennom tvungen innvandring og er i ferd med å si et kraftig stopp.
Hva med en tur i bagasjerommet, for å hente frem noen gule vester her hjemme?

Hvis det er noe ‘‘gud’s utvalgte’’ ikke er pro-, så er det nettopp multikulti.

• Om det da ikke skulle gagne deres ‘litt spesielle’ agenda, må vite . . . . . . .

Oppriktig talt; HVA skulle i tilfelle være 'alternativet? . . . . . .

• Svar: The ultimate rise of the NWO - make no mistake about it!

Jeg så noe på nettet om at Ine Søreide skal redegjøre om avtalen i Stortinget i morgen etter press fra Frp. Man kan jo se på Stortingets sider i morgen , evnt, og det var snakk om debatt dagen etter, eller fredag, så man kan jo se om det er noen nyheter om det. Det virker som dette er et mønster hver gang de skal bygge ned landet, at de kommer i siste liten, så man ikke skal få tid til å mobilisere nok motstand.Det jeg har inntrykk av er at det skal gies et "skinn " av demokrati.
De skal ha debatt ,og så har de bestemt seg for hva de skal gjøre. Uroen og følelsen av å blitt ført bak lyset, og aggressjonen mot politikere stiger i befolkningen, ( Hos de som har fulgt litt med, og tenker selvstendig )og det at Frp nå legger press på, er for å forhindre at de taper stemmer, for det virker som folk begynner å våkne, men folk ønsker noe mye mer handlekraftig.
Politikerne oppfører seg som om det var integrert kraftig hypnose i pokemonspillene på mobilene.
Mind war

Samme dag som debatt, skal det være demonstrasjon foran Stortinget kl 18.00 Kanskje noen trekker i gule vester. Det må inn at prinsippet uansett rent hypotetisk må være av en sånn art, at de som kommer ikke legger befolkningen til byrde.
Vi er vel knapt større som befolkning på 5, 3 millioner enn en større storby, så det må være balanse mellom økonomi og arbeidsplasser i forhold til antall om det i det hele tatt skal være aktuellt med noe, og vi må ha arbeid.

Arbeid vi kunne ha behov for, mener jeg ligger innenfor beredskap og samfunnssikkerhetsfeltet.
Det jeg mener er at vi har nok med å oppjustere sivil beredskap i denne fasen med så stor usikkerhet, med å sette igang et nasjonalt program som inkluderer en fullt moderne oppgradering av tilfluktsrom for befolkningen over hele landet .
Tilfluktsrom kart

Dessuten en oppgradering i sivilforsvaret, både med videoer og info som kan ligge lett tilgjengelig hjemme, i og med at vi er i en posisjon der det kan bli aktuellt med krig. Vi har nå tid til dette nå , men hvor lenge ? For tiden er det 8000 personer engasjert i sivilforsvaret.
Mange av de få tilfluktsrommene, når er de bygd ? De virker gamle ved en overfladisk sjekk.
Min mening er at dersom det ikke er jobber, så burde pengene gå til til å skape arbeidsplasser innenfor dette forsømte feltet, og kommunene burde få overføringer fra Staten til dette.
Dessuten bør dette gjøres lett tilgjengelig, og befolkningen bør få informasjon som gjør at de vet hva de skal gjøre i en faresituasjon.
Vi burde kreve at noe skjer her, og det kunne vært bra om noen laget en reportasjeserie med ulike tenkte scenarier til bruk på TV.

Om Sivilbeskyttelsesloven.
Kapittel V. Kommunal beredskapsplikt
§ 15. Kommunal beredskapsplikt – beredskapsplan for kommunen
Kapittel VI. Sivile beskyttelsestiltak
§ 20. Etablering av offentlige og private tilfluktsrom

Re: Tilfluktsrom

Dagens situasjon hva gjelder denne delen av vår s.k. ‘beredskap’, føyer seg
(u-)elegant inn i rekken av alt det andre våre “folkevalgte” pr.def. er satt til å
ta hånd om, kort & godt; hårreisende og på samme tid skammelig! . . . . . . .

I går fikk jeg et eller annet ræl i posten med påskrift “du er en del av beredskapen”. Med oversikt over diverse man etter sigende skal ha i beredskap. Sett opp mot Havarikommisjonens rapport etter fjortisenes ferd på fjor’n så skjønner jeg jo at lista legges noe ned og at det satses på “hjemmefronten” :slight_smile:

:slightly_smiling_face: Holder på å våkne. Du fikk smilet fram.

Takker for en fin oppsummering, fri for kvinner og amerikanere på vakt.

Men, hva om KNM Helge Ingstad var utsatt for elektronisk hacking, hvilket det har vært mistanke om i andre uvanlige sammenstøt som involverer fartøyer fra USA?
Russerne trente jo på nettop dette, parallellt med Trident Juncture i samme område.
Mener du vi kan se bort fra dette som mulig årsak?

Har selv erfaring som navigatør, og er villig til å innrømme, at mine observasjoner fra skjermene ofte får prioritet fremfor manuelt bestikk, utkikk og VHF.

Angående ordet Compact, husk da på "Mayflower Compact, "som også ble kalt Compact, den de første pilgrimene som startet i USA hadde laget , og som blir referert til som grunnlaget for den amerikanske konstitusjonen.Ordet er nok ikke valgt tilfeldig.
Uttrykket “Legitim kilde til regjering,” er brukt i filmen, og graver man i historiske kilder , finner man at også den amerikanske konstitusjonen spiller en rolle i forhold til visjonen til Cecil Rhodes, som også handler om pionering av globaliseringen.
Se her på side 63.
https://archive.org/details/lastwilltestamen00rhodiala/page/62

Mayflower Compact is often referred to as the very foundation of the Constitution of the United States !
Hør hva han sier her 1.10 minutter inn i filmen her om "Mayflower COMPACT "
Youtube videoen heter:
“The Mayflower Compact - Drive Thru History”

Selv er jeg utdannet akademiker, med 40 år i Norsk og Internasjonalt næringsliv som eier og leder.
Har truffet mange prominente personer på min vei gjennom livet, som Bill Gates.
Jeg har hatt gleden av å gratulere Juri Gagarin med hans bragd, overnattet i sengene til brødrene Wright og vært gjest på landstedet til foreldrene til Jonas Gahr Støre.
Jeg har deltatt i “Gutteklubben grei”, der “noen har snakket sammen”.
Etter 15000 -20000 timer med research, må jeg innrømme, at jeg ennu ikke er i nærheten av, å ha full oversikt.
Men, jeg står på videre…

Thank you. Did not know.
Reminds me of Moses coming down from the mountain.
Republic with “God given rights” is often confused with “Democracy”.
NO LONGER!

De kom på grunn av at de søkte frihet fra undertrykkelsen i England.
Det ble sagt noe sånt i filmen som dette :
“The government would then in return derive its power from the consent of the governed.”
De etablerte en regjering på det fundamentet at de kom pga sitt ønske om å leve ut sin Gudgitte frihet, og forlot den autoriteten som ikke anerkjente dette.
Slik jeg har forstått Cecil Rhodes, så var hans problem “The declaration of independence,” og disse Milner- Rhodes- Carnegie osv folkene ville tilbakeføre koloniene ( USA ) til moderlandet England. America as an integrated part of Britain. ( husker ikke helt ordlyden ) Milner var i alle fall British race-patriot.

" The United States Declaration of Independence is the statement adopted by the Second Continental Congress meeting at the Pennsylvania State House in Philadelphia, Pennsylvania on July 4, 1776. The Declaration announced that the Thirteen Colonies now at war with the Kingdom of Great Britain would regard themselves as thirteen independent sovereign states, no longer under British rule."
Rhodes etablerte derfor en paralell til den katolske kirkens reaksjon på protestantismen, og løsrivelsen fra Paven, gjennom eksempelet fra Loyola, med jesuitterordenen. Det var ikke religiøst, men de byttet ut Pavekirken i modellen sin med lojalitet mot det britiske imperiet, og hadde en hengivelse som liknet på et ekteskaps hengivelse i sitt " Secret society " som de selv betegnet det…William Thomas Stead bekreftet at Rhodes ikke skiftet mening, og siden jesuitt- ordenen var modellen, i dette " organisatoriske forbildet " og det britiske imperium var det de sloss for, så er det logisk at de jobbet i det skjulte, og kamuflerte sine intensjoner, slik vi kjenner til at jesuittene også har jobbet, og kamuflert seg som protestanter fks .Hvem har hørt om dem, liksom… De ville jo ikke ha oppmerksomhet, likevel er det bare å grave, så finner man dem jo.
I "The Dictionary of National Biography, " som noen institusjoner har tilgang til, pluss den orginale litteraturen de gav ut.Man finner mye av den på nettet.
Fydell Edward Garrett, mellommannen skrev etter Rhodes død :

"And with that he proceeds to Empire-extension, Anglo-American
reunion, and all the rest of it — including that idea of a sort of
Jesuit-like Secret Society for the Promotion of the Empire,
which for long he hugged, and which — minus, perhaps, the
secrecy and the Jesuitry — I know to have had a good deal of
fascination for others among our contemporaries not reckoned
visionaries by the world. "

https://archive.org/stream/edmundgarrettmem00cookuoft/edmundgarrettmem00cookuoft_djvu.txt

Har ikke den globalistiske eliten som vi vet, kamuflert seg i våre demokratier ? De kamuflerer seg jo i demokratiske fronter mens de samtidig bygger sitt NWO.Man kan jo se hvordan masken faller innimellom.

Jeg forstod ikke helt det du skrev og lurer på om du kan utdype det litt mer.

I disse dager kan vi antagelig ikke se bort fra noe som helst. Etter lydloggen å dømme var de under mindcontrol hele gjengen, både til lands og til vanns. Hvis denne loggen er representativ for sikkerheten til sjøs er jeg glad jeg bor på bondelandet. Men Putin…?! Altså - jeg trur ikke han trenger løfte spretterten engang. En gjeng småspeidere på utflukt utmanøvrerer seg sjøl . Får bilder i hue av Stælken Gundersen…c",)

Hva med bildet av Putin som breier seg i sofaen sin, og fjernkontrollen til TV , der han spiller med det ekte “Mindwar”- programmet der han tester ut om virkningen er som den skal på de aktuelle “mottakerne”…De har teknologiske byer som ikke finnes på kart, og der de kjører inn med gardinene trukket for i limousiner…De finnes ikke engang på klassifiserte millitære kart.

Hvis KNM Helge Ingstad oppfattet lysene fra tankskipet “Sol” som bryggene på land…
Blir ikke da konklusjonen som følger:
Noen ansvarlige på broen bestemte seg for å kjøre Fregatten på land, men fikk opplegget ødelagt, da tankeren “Sol” kom i veien!
Vi kommer sannsynligvis aldri til å få vite hva som egentlig skjedde.
Akkurat som 11. september - 22/7 - drapet på J.F.Kennedy etc etc etc.

Skjønte ikke helt hvilke sammenhenger du så for deg her.

Vil ikke utnevne meg til spesialist på dette feltet, men prøver meg allikevel på et enkelt svar:
En Republikk baserer seg på rettigheter flertallet ikke kan endre på.
Rettighetene er nedfelt i Grunnloven.
I USA beskrives dette i Konstitusjonen som, “God given Rights”.
I et Demokrati, kan flertallet endre alles rettigheter, dersom de oppnår flertall.

Aka to ulver og en sau…

Jeg tror du har rett i dette med at det første bygger på lovfestede rettigheter, ja, og at det andre bygger på flertallets mening og vilje, men det kunne virke som de første som kom til USA hadde noe av begge deler, og der er vel også mulig, der man har en grunnlov, og så ligger dette med rettighetene i bunnen, samtidig som det kan oppstå situasjoner som ikke grunnloven tar stilling til, og der folket må bli hørt.
Desverre oppdager amerikanerne at Rockefeller, Ford, og Carnegie og disse store stiftelsene hadde fjernet seg fra det opprinnelige, og jeg så på nettet en amerikaner som lurte på hvorfor de ikke lenger underviste om “The Constitution.” og The founding fathers osv.Det er jo fordi disse andre tok over utdanningsfeltet,og bygget en egen stall med historikere, noe som jo Reece komiteens Norman Dodd ( tidligere bankmann ) forklarte . ( Norman Dodd transcript ligger på nettet )

Organisasjonen En verden har et slagord der det heter : “Fred gjennom verdenslov,” samtidig så snakkes det om “The parlament of man.” I Tillegg så samarbeider jo CFR både med republikanere, og demokrater.
Husker et klipp med Hillary der hun snakket om "A global architecture, "der begge de politiske blokkene hadde deltatt i arbeidet å uforme dette.

Her fant jeg også dette begrepet brukt i World economic Forum som har dette slått stort opp her :
" Shaping a New Global Architecture"

Masse Arabere i salen der ser det ut til.

Det ligger trolig kunnskap om gamle viking idealer bak i bagasjen også, fra “The Isle of Man,” der en av Bestefaren til Alfred Milner på morssiden var med og styrte , et sted som sier de har uavbrutt demokratisk tradisjon tilbake til vikingene på 900 tallet

Isle of Man er øya som ligger i midten på dette kartet
In the 9th century, Norsemen established the [Kingdom of the Isles], which included the Isle of Man., King of Norway, was King of Man and the Isles between 1099 and 1103.

Tynwald claims to be over 1,000 years old, and thus the “oldest continuous parliament” in the world

The name Tynwald, like the Icelandic Þingvellir and Norwegian Tingvoll , is derived from the Old Norse word Þingvǫllr meaning the meeting place of the assembly, the field

Bilder her Viking sted

Alfred Milners mor :
…daughter of Major General John Ready, former Lieutenant Governor the Isle of Man.
Gjør et søk på Tynwald Hill, så ser du den trappetrinns aktige gressdekkede forhøyningen.Tynwald Hill

Norman Dodd intervjuet av G. Edward Griffin finnes på følgende link:

Rapporten fra Kongressens “The Reece Committe on Foundations 1954” som Norman Dodd var leder for, finnes her:

OK. Takk for utdypningen.