Nyheter MDTV Forum Om Doner

Spørreundersøkelse angående covid-19

Den forferdelige pandemien har herjet i et år, og millioner av menneskeliv har gått tapt. (Det sier de ihvertfall på TV, og da må det jo være sant.)

Derfor kjenner vi vel alle noen som har dødd av korona, eller i det minste noen som har blitt alvorlig syke av det. I den anledning spør jeg dere:

1. Hvor mange kjenner du som har hatt koronasymptomer og som har testet positivt?
  2. Hvor mange kjenner du som har blitt innlagt på sykehus med korona?
  3. Hvor mange kjenner du som har dødd av korona?

Hold det ryddig i kommentarfeltet, still dere i kø for å kommentere, så blir det kanskje nok plass til alle.

Jeg venter i spenning på alle svarene.

4 Likes
  1. Ingen
  2. Ingen
  3. Ingen :slight_smile:
2 Likes

Ingen
Ingen
Ingen

Har snakket med 1 som testet positivt, en kollega som var symptomfri

2 Likes

Ja, her rant det sannelig over med kommentarer, gitt. Hold orden i rekkene nå! Still dere i kø! Jeg vet dere er mange som har mye på hjertet, men ta det nå litt med ro, demp volumet og trekk pusten innimellom kommentarene!

2 Likes
  1. En sykepleier.med måleapparat for oksygen.
  2. Ingen
  3. Ingen.
2 Likes

Ingen
Ingen
Ingen

Men for balansens skyld: En kollega av en nær slektning ble smittet og også ganske syk (men ble frisk igjen, og ingen andre på jobben ble smittet) og jeg kjenner to som har fortalt at de har bekjente som døde av Covid (jeg vet ingen detaljer om det).

I tillegg deltar jeg på et onlinekurs med foreløpig ca 1000 aktive deltagere - de fleste fra USA, tror jeg - der en deltaker forteller at hun fikk Covid rundt Thanksgiving og pga det mistet sitt ufødte barn i dødfødsel 26 uker uti svangerskapet.

1 Like
  1. Fire, to kusiner i høst, ei har ikke fått igjen lukt og smakssans ennå etter tre måneder. Mann og ett barn til den ene kusina, men de ble friske relativt fort.
    Mener også at min nære familie hadde dette i vår, men da var det ikke testing tilgjengelig.
  2. ingen
  3. ingen, men jeg kjenner en anestesilege som har skrudd av respiratoren til tre, så de døde.
1 Like

1: Ingen
2: Ingen
3: Ingen
:roll_eyes:

2 Likes

Ingen, som svar på alle spørsmålene.

1 Like
  1. På Island sist vår trefte eg ei dame som det vart meg fortalt at hadde vore smitta. Ho hadde gjennomgått isolasjon og var friskmeld. Ingen synlege langtidsplager.
    Og eg kjenner ein som hevda at han var smitta, men som nekta å lata seg testa.

2. Ingen.

3. Ingen.

2 Likes

Ingen
Ingen
Ingen
Siden jeg må ha 20 tegn i innlegget, kan jeg føye til at jeg er glad for at du holder fokus på covidvaksiner og leverer oppdatert info!

3 Likes

20 tegn…

1 Like

Tre

2 Likes

Å, Ka faen…

2 Likes

Statshemmelighet :smirk:

2 Likes

Unknown-1

1 Like

Å

1 Like

Ka faen er gæli med meg? Jeg er sensurert bort fra Facebook, men Steigan vil sensurere meg INN?

1 Like

My gang will get you!

2 Likes

De skal få kaffe og kanelboller.

Blir du sensurert INN?

1 Like