Nyheter MDTV Forum Om Doner

Skremselspropaganda og frykt for hverandre. Er det et slikt samfunn vi vil ha?

Originalt publisert på https://steigan.no/2020/11/skremselpropaganda-og-frykt-for-hverandre-er-det-et-slikt-samfunn-vi-vil-ha/

Av Kiara Jula. – Tale ved demonstrasjonen i Bergen 21.11.2020. Jeg heter Kiara, er 18 år, og er en de som er med på å arrangere demonstrasjonen i Bergen. Jeg er med på å demonstrere fordi jeg ikke forstår logikken bak alle tiltakene som regjeringen innfører. Kiara Jula Jeg opplever at dette gjør mer skade…

18 Likes

Fantastisk observasjonsevne og kunnskap du har, Kiara Jula. Dette av et menneske som er så ung som 18 år. Du, foreldrene dine og lærerne dine har all grunn til å være stolt av deg. Klok og modig jente. :sparkling_heart:

10 Likes

Gode spørsmål. Kan en forklaring kan være at det individuelle livsstilen vi har hatt i flere tiår, med at foreldre har gitt barn og unge stor frihet sammenlignet med gamle dager, ha gjort at mange rett og slett har ubevisste ønsker om at det blir satt grenser for dem, de vil bli kontrollert og styrt i hverdagen?

I nyhetsbildet har det vært flere oppslag om unge på skoler som faktisk ønsker seg strengere tiltak, noe som forundrer, for unge og yngre har vanligvis vært de som minst vil styres når det gjelder personlig frihet, og skulle derfor ha protestert mest.

De fleste vestlige i den vestlige verden lever utenfor den storfamilien som var vanlig i gamle dager, hvor foreldre og besteforeldre var mye mer sammen med barna og satte grenser for dem. I dag lever så mange vestlige i alle aldersgrupper alene, så når makthaverne kommer med urimelige påbud og forbud som griper inn i dagliglivet, så opponerer mange ikke, det virker som makthaverne da blir en foreldre-erstatning, og de adlyder autoriteten som det er et familie-overhode?

I innvandrersamfunnene fra MENA-land, som ofte er parallellsamfunn, er klan-samfunnet typisk, og familiemedlemmene adlyder og innretter seg etter seg foreldrenes og de eldstes lover og regler fremfor storsamfunnets. Er det derfor de ikke overholder påbud om munnbind og sosial distansering så lett som etnisk norske?

6 Likes

Alltid bedre med litt realisme:

Tusen takk for et utrolig bra innlegg, blir glad over å se at ikke alle ungdommer er hjernevasket og utsatt for massesuggesjon.

Til alle tider så har de unge tatt til gatene og protestert mot krigene og annet faenskap fra eliten, nå skryter makteliten over at de har klart å ta kontroll over en hel generasjon unge og ikke minst fått dem til å jobbe for seg.

Nesten hele den unge generasjonen er hjernevasket til det ugjenkjennelige.
Fakta er at etter bare 4 timers maske bruk så får du varig hjerneskade, noe man ser på maskebrukerne ganske så fort.

Pa sykehus øker de oksygen nivået når kirurger bruker masker så de ikke skal bli hjerneskadet av oksygenmangel i hjernen.

Masker er først og fremst et CIA program for psykologisk krigføring, et lydighets program for store masser.

Så klart så er det også for å gjøre folk syke så psykopatene kan legitimere makt kuppet sitt.

Det har til dags dato enda ikke skjedd at en psykopatisk makthaver har gitt fra seg makt frivillig. . . Tiltakene vil aldri forsvinne, de vil bar bli mer og mer ekstreme inntil folket tar friheten tilbake.

Utrolig stolt av deg Kiara Jula, skulle ønske man kunne klone en million av deg så verden kunne blitt reddet. :smiley: :heart_eyes: :smiling_face_with_three_hearts:

Man må aldri glemme at tar man på en maske så følger det også automatisk med et usynlig idiot stempel i pannen.

uerturtierteti

10 Likes

Hælle måne som du holder på. Jeg vet jeg bare bør ignorere deg, men denne gangen ble det et glipptak. Det er helt greit at du er rammet av kovidfrykten, det kan skje i de beste familier. Men la nå reflektert ungdom få komme til orde uten igjen å pøse på med propagandaen din. Det går 14 av deg på dusinet om dagen.

4 Likes

Veldig bra! All ære for at du står opp mot denne gigantiske bølgen. Det krever mot!Stand

7 Likes

AnneBritt er Zionist og jobber for jødisk herredømme i verden, derfor omfavner hun Hitler tiltakene og vil ha enda mer.

Bare ignorer henne, husk hun har samme lønn enten noen biter på løgnene hennes eller ikke.

Helvete er allerede startet, store deler av USA må nå sitte 15 timer i bilkø for å få seg et brød så de overlever noen dager til.
I 2021 vil store deler av menneskeheten dø en grusom død i en global hungersnød i en godt planlagt befolkningsreduksjon.

Her er resten som kommer, Hail Satan.

På slutten så blåser erkebiskop Viganò hele det sataniske Vatikanet, coronakrisen og hvem som står bak, NWO er et Frimurertyranni sier han, noe sikkert de fleste av Steigans lesere viste fra før.

3 Likes

Nå kunne jeg knapt tro mine egne øyne her. Akkurat når jeg nærmest hadde gitt opp håpet om å se en oppegående, reflektert ungdom som ikke rått sluker myndighetene sin propaganda: ja da kommer Kiara Jula hoppende frem med dette fantastiske innlegget. Utrolig gledelig lesning! Hundre tomler opp.

Til andre unge (og gamle) som måtte lese dette: aldri ta noe du blir fortalt for en absolutt sannhet. Sjekk alltid fakta (så langt det lar seg gjøre) før du gjør deg opp din mening om noe. Tenk selv og ikke vær redd for å stikke deg ut. Husk at din stemme og dine meninger har en verdi, og aldri la noen innbille deg om noe annet.

13 Likes

Det er faen meg trist når en 18-åring er mer reflektert enn de fleste såkalte “oppegående” nordmenn… Men, fint å se en ungdom som kan tenke selv da, det er sjelden kost, de fleste er jo helt blåst.

9 Likes

Dette! Det er akkurat den fryktpropagandaen som Kiara snakker om. La meg presentere for deg: MR. FAKTA!

I et vanlig år dør det 900-1000 mennesker av influensa. I 2016 døde 1700 mennesker av influensa, 6000 ble innlagt på sykehus, 130 000 fikk diagnosen.

Kilde: https://www.nordlys.no/influensa/helse/jul/i-fjor-dode-1-700-av-influensa-mange-forstar-ikke-hvor-alvorlig-syke-de-kan-bli/s/5-34-720412

Dødsraten i Norge har vært på mellom 8 og 10 pr 1000 innbyggere de siste 50 årene… året i år skiller seg ikke dramatisk ut. Du kan selv sammenlikne tall for andre land ved å sjekke ut Macrotrends sine sider.

norway-population-2020-11-23-macrotrends

FHI sier selv at det er vanskelig å si om en person har dødd som følge av korona eller med korona.

9 av 10 døde hadde kronisk sykdom.
9 av 10 er døde er over 70 år.

Eldre er veldig utsatt for influensa. I 2017/2018 ble rekordmange eldre smittet, 7600 ble innlagt på sykehus, 2/3 av disse var over 60 år.

Gjennomsnittlig effekt av influensavaksinen er 60 prosent. Dette betyr at noen får influensa selv om de er vaksinert.

Kilde: https://www.fhi.no/nyheter/2018/rekordmange-influensasyke/

Videre for å sette ting litt i perspektiv: hvert eneste år dør mellom 50-60 millioner mennesker av ymse årsaker verden over, men likevel så øker verdens befolkning med over 80 millioner pr år.

• 1,6 millioner dør i trafikken.
  • 6-700 000 dør av influensa.
  • Flere millioner dør av malaria og tuberkulose.
  • Titalls millioner dør av kreft og hjerte- kar sykdommer.

Da spanskesyken herjet så døde mellom 50-100 millioner, verdens befolkning var da på 2 milliarder. 500 millioner regner man med ble smittet. Du kan selv regne deg til hva dagens tall ville blitt.

Men for all del: la oss stenge ned hele samfunnet, sende hundretusenvis av mennesker ut i arbeidsledighet, påtvinge folk munnbind, nekte de å dra på hytta og gi bøter til de som har bestemor og storfamilien til julemiddag… alt for en sykdom som er så farlig at man må testes for å vite at man har den.

8 Likes

Nei, det stemmer ikke. Anne Brit er ikke sionist.

3 Likes

I en anmeldelse av Klaus Schwabs nyeste bok, så jeg at anmelderen nevnte at keynotespeakeren på den kommende Great Reset-konferansen i januar, er Victoria Alonsopérez, grunnleggeren av Chipsafer.

Chipsafer driver med chipping av kveg. Dvs.: De utvikler databrikker som overvåker dyrenes helse og atferd, for å se etter anomalier, og for å forebygge sykdom og epidemier.

Så ja, helt klart en relevant keynotespeaker på Great Reset-konferansen, får man tro … Når man er multimilliardær som vil holde styr på kveget sitt, gjelder det å chippe det. For å unngå anomalier, sykdom og upassende atferd.

Victoria holdt også et foredrag i regi av FN og Agenda 2030 allerede for tre år siden. De 17 bærekraftsmålene er på veggen bak henne:

7 Likes

Tenk om Steigan kunne ha løftet blikket - men det har vi blitt blå for.

men i følge han, så er det ingenting å frykte - bare masker og regler og det faktum at makten legger planer for alle anledninger.

Det tar jeg som et kompliment, med tanke på hvem som yterer seg.

Det nytter ikke, AnneBrit er paralysert av frykten. De som er livredde for en influensa kan selv få sitte hjemme i kjelleren sin, så kan oss andre få lov til å leve livene våre. Vi har bare et liv, det skal ikke brukes til å gå rundt og være redd. Kun tyranner ønsker at andre skal gå rundt og være redde for ingenting.

4 Likes

Bare vent til de setter klave på deg :wink:

I know, I know. Som sagt var det et glipptak :wink:

5 Likes

Det må da være helt greit at AnneBrit har en annen mening om dette enn mange her? Ellers blir det jo et ekkokammer. Motstand er bra - da får man slipt argumentene sine.

Dessuten tror jeg ikke hun er rammet av frykt. Men kanskje av kjedsomhet - har jeg rett @AnneBrit ?
Viser til:

3 Likes

Korsn realisme e d egentlig du prate om? Sia æ e fuill, så håpe æ e e snakk om ironi? Mvh hobbyintellektuekl