Nyheter MDTV Forum Om Doner

Sju nye støtteabonnenter i uka?

Originalt publisert på https://steigan.no/2018/03/sju-nye-stotteabonnenter-i-uka/

steigan.no gjør det bra om dagen. Intervjuer i pressa og deltakelse i Dagsnytt 18 viser at det ikke lenger er mulig for de store mediene å late som om vi ikke eksisterer. For ikke å snakke om at oppslutninga fra leserne er større enn noen gang. I desember noterte vi oss for 104.000 unike besøkende…

Sorry for det Pål, men jeg blir bare blakkere og blakkere. Nylig hold jeg på å bli huslaus på grunn av renvasjonsavgifta. Bilen tok skattemyndighetene i høst, og jeg har knapt fått foten innafor NAV ennå.
Jeg kan ikke engang love å komme innom daglig, men jeg lover å kommentere til du blokkerer meg.

Det blir jeg også, stort sett kun røde tall på kontoen etter at jeg ble kastet ut av bedriften min for 370 dager siden. Uansett, jeg har kommet til at det er banksjefen i Nordea på Lena som er den hovedskyldige. Ja, mange skyldige her, men en banksjef skal liksom representere en samfunnsinstitusjon, men kan ikke forstå annet her enn at man la alle moralske skrupler til side for å gjøre bedriften min om til et spekulasjonsobjekt for finansbransjen. Nå spyr jeg bare jeg ser en bank, og i særdeleshet Nordea. Har selvsagt trukket mine midler ut fra denne gangsterbanken. Vil allikevel si at de to som brukte å stå i skranken på Lena var verdens hyggeligste mennesker. Men nå er skranken sperret av og banken nærmest umulig å komme inn i, hvis man ikke har booket time lang tid i forvegen. De ble vel møkka lei alle minstepensjonistene uten internett. Etter det jeg hørte ble de to i skranken også svært lei seg, og lurte på hvordan det skulle gå med alle de gamle med dårlig syn og skjelvende hender, som trengte litt hjelp med regninger og annet.

Da ble det et støtteabonnement på 50 kr måneden, eller alle annonseinntektene mine hos PermaLiv fra Google. Dessverre må jeg ta en Schopenhauer og prøve å gjøre det beste ut av hva jeg har. På det personlige plan var Schopenhauer langt mer sympatisk enn Karl Marx, da Marx ble nokså ekstravagant straks han fikk litt penger mellom hendene. Arthur Schopenhauer derimot var en ekte asket i liv og sinn!

Steigan.no bør sette inn enda hardere skyts mot kapitalismen og finansbransjen, selv om Halvor Fjermeros her gjør en utmerket jobb.

Videre er jeg skuffet over at denne nettavisa ikke fronter demokratimodellen til Terje Bongard. Bangards siste samtale med Kjartan Trana hos NRK-Trøndelag var absolutt uvurderlig, og burde vært omtalt her. Faktisk er debatt1.no eneste nettsted som nå fronter Bongards demokratimodell: https://debatt1.no/author/oyvind-holmstad/

Det er mulig jeg på sikt kommer til å konsentrere all min støtte hos debatt1, men satser på å få tatt en tur til Bongard engang for intervju, så får jeg se hvordan dette blir mottatt her?